uuden isän kanssa vai jääkö kersat entisen isän luokse? Miten sovitte asian, annoitteko naisen ex miehen päättää vai päätittekö uuden isän ja naisen kanssa?
Eikö ole hullua jos lapset ei muista uutta isiä? Minusta olisi. Meillä on niin, ettei lapset tule onnittelee mua, kun heidän isä ei anna, kun kuvittelee ,että lapset tykästyy minuun, no niin siinä on käynyt, mutta ei ole mun vika, että nainen halusi mut lastensa isiksi.
Nainen tekee kakun mut en oo varma tuoko lapset mulle lahjoja. Yleensä ei, kun nainen sanoi ettei hänen kuulu lahjoja mulle ostaa, musta kuuluisi, kuitenkin kasvatan hänen lapsiaan kun aina ovat täällä.
On kyllä hankalia, huomaa että ovat isänsä kasvattamia, ei mitään käytöstä ja arvostusta minuun kohtaan, tuskin tunnen heitä. Ei puhu mulle vaikka kuin yritän opettaa puhumisen taidon.
En oikeesti tiedä näistä lapsista mitään, mutta kasvatan heitä omalla tavalla, mutta eivät ymmärrä.
Isäinpäivänä olisi kiva kun onnittelisivat minua saavutuksistani ja ahkeruudesta, ja siitä että ylipäänsä ovat meillä. Ei ole kiva olla isäpuoli, mutta pakko olla, en voi jättää heitä oman onnensa nojaa, jonkun on pidettävä heistä huolta ja opetettava ja komennettava, ja se olen minä.
Juhlitteko isäinpäivää
Anonyymi
1
67
Vastaukset
- Anonyymi
et ole sinä - eikä ole mitään vanhaa/ uutta isää- lapsen oma isä päättää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423