uuden isän kanssa vai jääkö kersat entisen isän luokse? Miten sovitte asian, annoitteko naisen ex miehen päättää vai päätittekö uuden isän ja naisen kanssa?
Eikö ole hullua jos lapset ei muista uutta isiä? Minusta olisi. Meillä on niin, ettei lapset tule onnittelee mua, kun heidän isä ei anna, kun kuvittelee ,että lapset tykästyy minuun, no niin siinä on käynyt, mutta ei ole mun vika, että nainen halusi mut lastensa isiksi.
Nainen tekee kakun mut en oo varma tuoko lapset mulle lahjoja. Yleensä ei, kun nainen sanoi ettei hänen kuulu lahjoja mulle ostaa, musta kuuluisi, kuitenkin kasvatan hänen lapsiaan kun aina ovat täällä.
On kyllä hankalia, huomaa että ovat isänsä kasvattamia, ei mitään käytöstä ja arvostusta minuun kohtaan, tuskin tunnen heitä. Ei puhu mulle vaikka kuin yritän opettaa puhumisen taidon.
En oikeesti tiedä näistä lapsista mitään, mutta kasvatan heitä omalla tavalla, mutta eivät ymmärrä.
Isäinpäivänä olisi kiva kun onnittelisivat minua saavutuksistani ja ahkeruudesta, ja siitä että ylipäänsä ovat meillä. Ei ole kiva olla isäpuoli, mutta pakko olla, en voi jättää heitä oman onnensa nojaa, jonkun on pidettävä heistä huolta ja opetettava ja komennettava, ja se olen minä.
Juhlitteko isäinpäivää
Anonyymi
1
137
Vastaukset
- Anonyymi
et ole sinä - eikä ole mitään vanhaa/ uutta isää- lapsen oma isä päättää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437