pallona luokses pompin

mrrrrr....

Mitä mieltä olette pallon pompotuksesta kerrostalossa? taloon on muuttanut perhe, jossa on ekaluokkalainen poika, joka pompottaa palloa sisällä joka ainoa päivä aamusta iltaan. Kaikkein älyttömintä on se, että poika valvonee arkisinkin keskiyöhön, eilenkin pompotusta kuului vielä yli 12 yöllä. ja vanhemmat ei tee mitään asialle. eikä kukaan naapureista, vaikka en voi olla ainoa jota tuo pomp pomp pomp häiritsee. eikö palloleikit kuulune ulkoleikkeihin? isännöitsijä on joskus sanonut että kyllä lapset saavat leikkiä ja se siitä. mutta ei se voi olla sallittua, eihän? miten vanhemmat voivat antaa pojan pompottaa yölläkin?

19

2456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varamooses

      pussikaljalle lähtee ihan lähivuosina.
      Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee...

    • Tee näin

      Pimpotat ovikelloo, teinikakru tulee se pallo kädessä siihen kysyyn että mitä asiaa ..

      Otat sen pallon sen kainalosta ja puristat pelkillä käsivoimilla niin että pallo räjähtää pillunpäreiksi suuren räjähdyksen saattelemana..!! Aikas siistiä vai mitä. Sitten sanot että seuraavalla kerralla se on sun pääs mikä mossahtaa. !!!

      • nauris

        Olin tikahtua nauruun. No, itte oon tehnyt ton saman, mutta maltillisemmin. Kävin kilauttamassa ovikelloa ja pyysin pallon pois. Korsto katto vähän aikaa, mut sitkeesti mulkoilin takas. Ei enää pompotellu kuitenkaan.


      • tähtisiina

        Päivän piristyspläjäys, kiitos nauruista :D Osaan vain kuvitella, millaiseksi tuon teinipojan ilme muuttuisi..


    • baby booh

      talosta riippuen yleensä klo 22/23-07 ei saa pitää mitään meteliä eikä muita kuin normaalielämstä aiheutuvia äääniä, siis palloilevan pennun vois heivata vaikka pihalle pompottelemaan palloaan!

      Vanhemmille hienomuotoinen kysymys, että mitenkäs olisi hiljaisuus klo 23 jälkeen, tai sitten valitus suoraan isännöitsijälle jollei talonmies toimi.

      • baby booh

        enpä lukenut tarkkaa. siis jollei isännöitsijäkään tee mitään, kandee kääntyä talkkarin puoleen. meillä talkkarista oli enemmän hyötyä ja apua ku isännöitsijästä.

        aluks kandee kuiteski jutella niiden vanhempien kaa, et pitäis pentunsa kurissa. pyydät niitä vaikka klo 23 jälkeen kämppäs kuuntelee ku pallo pomppii, kait ne sit tajuu et se todellakin häiritsee.


      • huh huh
        baby booh kirjoitti:

        enpä lukenut tarkkaa. siis jollei isännöitsijäkään tee mitään, kandee kääntyä talkkarin puoleen. meillä talkkarista oli enemmän hyötyä ja apua ku isännöitsijästä.

        aluks kandee kuiteski jutella niiden vanhempien kaa, et pitäis pentunsa kurissa. pyydät niitä vaikka klo 23 jälkeen kämppäs kuuntelee ku pallo pomppii, kait ne sit tajuu et se todellakin häiritsee.

        Vielä talkkari (huoltoyhtiö) järjestyksenvalvojaksi. Muutenkin on kiire, että pystyy hoitamaan hommansa, niin soittelemaan kelloja, kun joku mummo pihalla sanoo, että viime yönä metelöitiin. Se on isännöitsijän ja ennenkaikkea hallituksen asia.


      • kili kali
        baby booh kirjoitti:

        enpä lukenut tarkkaa. siis jollei isännöitsijäkään tee mitään, kandee kääntyä talkkarin puoleen. meillä talkkarista oli enemmän hyötyä ja apua ku isännöitsijästä.

        aluks kandee kuiteski jutella niiden vanhempien kaa, et pitäis pentunsa kurissa. pyydät niitä vaikka klo 23 jälkeen kämppäs kuuntelee ku pallo pomppii, kait ne sit tajuu et se todellakin häiritsee.

        siellä kämpässäsi kilaja 23.00 jälkeeen,niitten keppanapullojesi kanssa vaan käy tutumaaan.


    • jokunen

      ..pystyisitkö pompottamaan asunnossasi jotain palloa kattoosi? Siis että yläkerran naapurin lattiasta kuuluisi aina raivostuttava pallon mätkähtely. Selität vaikka että treenaat jotain taikatemppuja ja siihen vaaditaan näitä kattomätkähdyksiä. Osta joku mukavasti mossahteleva pallo ja ala lätkiä kattoosi päivät pitkät. Kai sen pennun vanhemmat ehkä tajuais pointin ajan mittaan.

      • pätkä

        just oiva idea kerrostaloissa kaikki pomputtamaan palloja kattoon ja seiniin ,ja pomputteluäänet ei haittaaa enää ketään,,pomp pomp pomp pomp pomp pomp pomp..................pomps.


      • Plop plop

        Jospa siellä asuu plussapallo-perhe?


    • setäli

      kun maristaan jos lapset asaunnossaan vaikka pompottaa palloa,pitää sallia lasten touhuilla ja leikkiä myös siellä kerrostalossa.Aikuisena toivoisi ollapa viellä se palloo pompottava lapsi hetken edes viellä.On tuo arki mulla senverran karmeaa,et sois ,antaisitte lasten touhuilla pallojensa kanssa ilman valittamista ja marisemista.

      • Linda

        ...koskaan ollut palloa pomputtelevia naapureita? Et varmastikaan suvaitsis sitä jos se jatkuis päivästä toiseen varmasti tulisit hulluksi.


    • olin itsekin nuori--joskus

      saa lapset pallonkanssa pompotella asunnossaan .eikä tarvii kenkkuilla,muuten klo.kaksitoista taidat itse viellä bilettää,eli elä marise siellä.Olet se talon ainut marisija jota muitten äänet häiritsee.Elä itse ja anna myös muitten elää eläkä mokomista valita.

      • 89080990

        Ota yhteys suoraan lakiasiantoimistoon,
        Joka lähettää isännöitsijälle kirjeen järjestyssääntöjen rikkomisesta ja jos isännöitsijä ja hallitus ei ota asiaa käsittelyyn, joutuvat he käräjille.
        Ennakkotapauksia löytyy, joten olet vahvoilla.
        Kyllä kerrostalossa pitää olla hiljaisuus jo kello 22 ja myös pitäisi olla sen verran fiksu, että tajuu kieltää tälläisen metelöinnin.


      • melko kuuro jo
        89080990 kirjoitti:

        Ota yhteys suoraan lakiasiantoimistoon,
        Joka lähettää isännöitsijälle kirjeen järjestyssääntöjen rikkomisesta ja jos isännöitsijä ja hallitus ei ota asiaa käsittelyyn, joutuvat he käräjille.
        Ennakkotapauksia löytyy, joten olet vahvoilla.
        Kyllä kerrostalossa pitää olla hiljaisuus jo kello 22 ja myös pitäisi olla sen verran fiksu, että tajuu kieltää tälläisen metelöinnin.

        tämä "kerrostalossa pitää olla hiljaisuus jo kello 22" myös niitä kerrostalossa asuvia ,ketkä tulevat biletyskierrokseltaan jotain 22.00 jälkeen.Eikä vain jotain pallonkanssa leikkiviä lapsia,sama sääntö myös bilettäjille ,klo.22.00 talossa hiljaisuus.


      • säännöt

        >> Huoneistoissa on aina vältettävä naapureiden häiritsemistä.


      • mrrrrrr......

        noo, nyt on pakko sanoa tähän että eipä ole tässä valittajan huoneistossa koskaan biletetty eikä tulla bilettämäänkään! ja klo 12 kyllä meikä on jo sängyssä arkisin ja viikonloppuisinkin ja nukkuisi jos vaan voisi... ainakin minut kasvatettiin siihen jo pienenä ettei saanut metelöidä kerrostalossa. mutta nykyään taitaa olla vallalla vapaa kasvatus...


    • Anonyymi

      No jos omat vanhemmat jaksaa kuunnella, en varmaankaan valittaisi. Muuten esim pihassa siitä kärsii paljon useampi. Pallo kaikuu kauaskin.

      Muuten ainakin itse toimin niin että en halua muita loukata tai aiheuttaa kärsimystä, niin jos tietäisin, vanhempana, että meiltä kuuluu melua, joka häiritsee jotain, poika voisi harrastaa pallojoukueessa /seurassa tai pelikentällä. Eihän lisääntyminen voi olla syy olla välittämättä muitten hyvinvoinnista tai kukaan halua opettaa kiusaamnista.

      Aika harvoin vanhemmat haluaa itse tuota kuunnella, eli antaa sisällä. Kuitenkin suosittuja harrastuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe