Olen viime aikoina huomannut, että vasemman silmän sisänurkan näkökenttä ei yllä yhtä laajalle kuin oikeassa silmässä. Ero ei ole vielä havaittavissa molemmilla silmillä katsottaessa, mutta yksi silmä kerrallaan vertaillessa ero on mielestäni selkeästi huomattavissa. Ikää "vasta" 30-vuotta, mutta miinusta molemmissa silmissä -11 luokkaa. Silmänpaineet mitattu vastikään muuhun liittyneen lääkärikäynnin yhteydessä, jotka olivat molemmissa 12 eli normaalit. Voisiko kyseessä olla kuitenkin glaukooma ja miten tutkimuksiin voi hakeutua? Huomasin muutoksen n. 3 päivää sitten ja nyt pelottaa kauan se on minulla huomaamattani ollut.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hakeudu vaan lääkäriin heti kun voit, turha täällä kysellä. Silmät on kuitenkin aika herkät elimet ja kannattaa tarkistuttaa jos vähäänkään epäilyttää. Jos jotain löytyy niin parempi parantumis mahdollisuus mitä nopeammin hoito alkaa. Enkä halua pelotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501975- 1531280
- 941183
- 711163
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801048- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54729- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674