Hyvää toukokuun alkua

tinttu-liina

Myös vappua kaikille kaupunkilaisille! :)

Sää on edelleen kolea, vaikkakin aurinkoinen. Ei kylläkään tuo aurinko paljon lämmitä, kun ilma on muuten niin viileä.

Kenellä on vappu-nuppi kipeä? Eli tuliko eilen otettua "simaa"? ;)

Itse olin töistä niin väsynyt, etten paljon huomioinut koko vappuaattoa. Eipä sitä enää tule juhlittua samoin, kuin joskus ennen. Vanhuus ei tule yksin 😬

Terkkuja rekatuille, jos satutte lukemaan. Toivottavasti teillä on kaikki hyvin ❤

31

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leivotaan pullia niin saadaan *ullia.. ihhihihihiii röh

    • Anonyymi

      Vappu on junttien ja rupusakin juhla. Oikeat porvarit eivät vietä mitään vappua

    • Mulle on näköjää taipumusta vetää "ei kaikki kotona"-tyypit esiin...

      No, kirjotanpa yhdestä asiasta...
      Tulin jokusen aika sitten kotiin ja kuulin radiosta Fredin laulun "Puhu hiljaa rakkaudesta".
      On se kumma, että tämä laulu on mulle sellainen nessulaulu :{
      Äärettömän kaunis laulu ollut aina.

      • Anonyymi

        Se on suomennus Kummisetä elokuvan tunnuskappaleesta. Kaikki kommarit tykkää siitä ku se kertoo Italian mafiasta


      • Anonyymi

        Tiiäkkö niin don Heinäluoma. Sitä sanotaan doniks koska se on "kummisetä"


      • Anonyymi

        Näyttäkää meille teidän kummisetä niin me annetaan sille pyllypiiskaa


    • Hauskaa vappua! Herkkuja syöty ja vuffea käytetty ulkona, ei sen kummempaa.

      • Kiitos Kittie!

        Niin oon minäkin herkutellut. Napa täynnä, ku turusen pyssy :[

        Jos nyt pyörähdät, niin kerrotko, että minkä ikänen se sun nassikka on? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos Kittie!

        Niin oon minäkin herkutellut. Napa täynnä, ku turusen pyssy :[

        Jos nyt pyörähdät, niin kerrotko, että minkä ikänen se sun nassikka on? :)

        Juu, massu täynnä.. Vuffe on nyt 11 viikkoa vanha.


      • Kittychi kirjoitti:

        Juu, massu täynnä.. Vuffe on nyt 11 viikkoa vanha.

        Voi, ku on vielä pieni 💕
        Oot saanu ihanan lenkkikaverin.

        Tuollainen lenkittäjä pitäis mullaki olla, sillon ku laiskottaa lähteä kävelylle.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi, ku on vielä pieni 💕
        Oot saanu ihanan lenkkikaverin.

        Tuollainen lenkittäjä pitäis mullaki olla, sillon ku laiskottaa lähteä kävelylle.

        Minä voin lenkittää sua. Juokse läskiperse juokse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä voin lenkittää sua. Juokse läskiperse juokse

        Juokse sinä hoitoon...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juokse sinä hoitoon...

        Ootko sä lääkäri vai joku hullu joka kuvittelee olevansa lääkäri?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juokse sinä hoitoon...

        Eikö tuollainen "mene hoitoon" solvaaminen ole mielestäsi yhtään keskenkasvuista? Eikö teinit yleensä sano noin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuollainen "mene hoitoon" solvaaminen ole mielestäsi yhtään keskenkasvuista? Eikö teinit yleensä sano noin?

        Oot sinä sitten aikamoinen itku-iikka!
        Ensin räksyttää perässä, ja kun saa takaisin, niin alkaa itku ja parku.

        Ei pitäisi alkaa, jos ei kestä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot sinä sitten aikamoinen itku-iikka!
        Ensin räksyttää perässä, ja kun saa takaisin, niin alkaa itku ja parku.

        Ei pitäisi alkaa, jos ei kestä.

        Sä oot elukka ja sä kuulut häkkiin. Pysy poissa ihmisten lähettyviltä hörhö


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot sinä sitten aikamoinen itku-iikka!
        Ensin räksyttää perässä, ja kun saa takaisin, niin alkaa itku ja parku.

        Ei pitäisi alkaa, jos ei kestä.

        Älä tuhlaa mun aikaa ja rahaa sosialisti rupu akka. Sulla ei ole varaa mun aikaan


    • Anonyymi

      Vaput noille kaikille ylimääräisille merkeille & ja ilmapalloille.
      Joo joo kaikki hyvin ja kodissa rauha.
      Onko kossu tarpeeksi hyvää simaa?

      • No, kyllähän se ihan hyvänä simana menee.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No, kyllähän se ihan hyvänä simana menee.

        Opettele käytöstapoja rupisammakko niin kelpaat jollekki vielä säälistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele käytöstapoja rupisammakko niin kelpaat jollekki vielä säälistä

        Ellei ole mitään viisasta sanottavaa, niin parempi kun olet hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellei ole mitään viisasta sanottavaa, niin parempi kun olet hiljaa.

        Näin on. Jonkun pitää ojentaa tuollaisia tottelemattomia räkänokkia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ellei ole mitään viisasta sanottavaa, niin parempi kun olet hiljaa.

        Tuolla tyypillä ei ole kaikki kamarit lämpösiä..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuolla tyypillä ei ole kaikki kamarit lämpösiä..

        Kuka puhuu? Kuka sä kuvittelet olevas oikein?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuolla tyypillä ei ole kaikki kamarit lämpösiä..

        Parasta jättää huomiotta, heppu on siinä määrin normaalista kaukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parasta jättää huomiotta, heppu on siinä määrin normaalista kaukana.

        No niin on. Kuuluu sarjaan "suljetun tilan väkeä"..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No niin on. Kuuluu sarjaan "suljetun tilan väkeä"..

        Annoinko mä sulle luvan puhua?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No niin on. Kuuluu sarjaan "suljetun tilan väkeä"..

        Perättömien huhujen leivttäminen toisesta on kunnianloukkausta. Kunnioita suomen lakeja rupu akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta jättää huomiotta, heppu on siinä määrin normaalista kaukana.

        Sanoo joku homppeli siis..


    • Anonyymi

      miten tr viettää vappuaattoa

    • Anonyymi

      Tänks ja vappua van sinuleki itse juuri tulin liiteristä ja ostin vappujuomat jnee myös ruokaa,oli edullista en ikinä osta ahneitten k ja s ryhmän kauppiaitten putiikeista yhtään mitään

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe