Olen tuollasta enduroa ostamassa ja yhtenä vaihtoehtona on xt 600 vm.92. Pistäkää kokemuksia pyörästä ja tyyppivikoja ym. Ja onko kuinka kova käynnistää polkimesta vai kannattaako katella startillista versiota.
Yamaha xt 600
5
5615
Vastaukset
- Mika
Minulla on ollut XT 600E jo muistaakseni kuusi vuotta. Kiva pyörä, vähän tehotonhan se on verrattuna kasisylinterisiin. Tietenkin siinä ei ole minkäänlaista tuulisuojakaan, joka vähän haittaa pitemmänmatkan ajamista. Varmatoiminen ja luotettava, huoleton pyörä.
- legenda
Ei Yamahassa ole lastentauteja ,vain Hondassa on niitä.En tarkalleen pyörää tiedä mutta monet testit ja kuulopuheet olen kuullut hyväksi on haukuttu ja jopa jonkinlaiseksi esikuvaksikin asetettu.Kyllähän sähkö startti mukava on muta enempi särkyviä osia että kyllä poljinkäynistykselläkin pärjää.Onnea ostotapahtumaan ja tervetuloa Yamaha leiriin valintasi ei tule olemaan huono
- Mika
Minulla on vain startilla. Pyöräni on XT600E, en sitten tiedä miks se tarttis polkusimen, kun starttikin pelaa aina. Vois olla muuten hankalakin saada käyntiin polkusimella puolipuristimenkin kanssa.
- sinärakas
Yamaha on tosihyvä kone ajaa. tietty 175 kg
luonnossa painaa enemmän kuin 250-kuutioiset, mut
tunteepahan et on rautaa alla.
Mun kone, kun menee yli satasta on tuulelle altis, siksipä laitoin pienen tuulensuojaimen.
Ilman suojainta ajoin 150 km tunnissa jonkin aikaa. Mutta sitä ei jaksa kauaa.
Toi -92 on vanhempaa mallistoa, kannattaa tsekata, missä on käytetty. Sähköstartti on hyvä, mut pari kertaa oli akku tyhjä ja työntämällähän ei onnistu, ainakaan tasaisella, sen verran puristuksessa löytyy.- jaakko
terve,
millaisen tuulisuojan laitoit? Minulla on myös xt600e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924