Toyota merkkihuolto

Anonyymi

Moi,

Toyota huolto ei osaa jarruhuoltoa tehdä, koskaan.

t. toyohörhö

13

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tilaat katsastushuollon, niin silloin tekevät sen oikein. Muina aikoina eivät viitsi sitä tehdä sitä kunnolla, sillä ei ne jarrut toimi hyvin kuin hetken sen jälkeen, mutta kun tietävät että auto menee katsastukseen, niin silloin panostavat asiaan katsastustilaston harhan vahvistamiseksi.

• Anonyymi

Suoraan Kuopion Toyota huollosta katsastukseen. Huollossa olin ilmoittanut, että sylinterit jumittavat. Niin jumittivat katsastuksessakin. Onnettomin Toyota huolto Suomessa ja kokemuksista viisastuneena käytän Corollani muualla huollossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoraan Kuopion Toyota huollosta katsastukseen. Huollossa olin ilmoittanut, että sylinterit jumittavat. Niin jumittivat katsastuksessakin. Onnettomin Toyota huolto Suomessa ja kokemuksista viisastuneena käytän Corollani muualla huollossa.

Äläpä keksi noita juttuja.
        Toyota huolto olisi vaihtanut uutta osaa hyvin mielellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis suostunut jarrujen uusimiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis suostunut jarrujen uusimiseen.

Vuosi aiemmin oli palat ja levyt uusittu Kuopion autokaupassa. Se siitä. Ajettu 25000km vaihtojen jälkeen. Taasko olisi pitänyt molemmat vaihdattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosi aiemmin oli palat ja levyt uusittu Kuopion autokaupassa. Se siitä. Ajettu 25000km vaihtojen jälkeen. Taasko olisi pitänyt molemmat vaihdattaa.

Puhut sylinterien jumituksesta, on siis eri juttu. Oletko ihan pihalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis nuukailit silloin etkä halunnut maksaa uusia jarrusatuloita tai edes niiden kunnostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis nuukailit silloin etkä halunnut maksaa uusia jarrusatuloita tai edes niiden kunnostusta.

Jopa Skodan omistaja ymmärtää, että kun palat ja levyt uusitaan niin myös sylinterit herkistetään varsinkin kun kun sylinterin jumitus oli syynä palojen ja levyjen vaihtoon. Mikähän siinä on kun kahdesti on jarrupala irronnut metallakannastaan. Kuulemma yleinen vika Toyota jarrupaloissa.

• Anonyymi

Täältähän se löytyi selitys Toyotien huonoihin jarruihin, juuri se mitä epäilinkin.
      Asentajat eivät ole tyytyväisiä työpaikkaansa/palkkaansa tai johonkin työolosuhteisiin. uskon, että he ovat ammattilaisia mutta työnantaja ei arvosta heitä ja siksi työ on mitä on. Hyvin valitettavaa.

• Anonyymi

Tulkinta tuokin, mutta kovin omituinen sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkinta tuokin, mutta kovin omituinen sellainen.

Sama tuli mieleen. Suomessa on aika helppoa vaihtaa työpaikkaa jos kiukuttaa. Yleensä vaan näihin merkkiliikkeiden huoltoihin on hyvin vaikea päästä töihin jos ei ole oikeasti fiksu, myös käytökseltään.

Virheitä kuitenkin sattuu kaikille. Sopii vaan miettiä vaikka omaa työpaikkaa. Etkö ole koskaan tehnyt virhettä?

• Anonyymi

Lisätyöt eivät ole ilmaisia.

• Anonyymi

Jos huolto maksaa pari sataa euroa osineen ja tarvikkeineen, niin ei siinä aleta pyöriä irrottelemaan ja jarruja putsaamaan ja voitelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1332
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1113
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1088
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe