Alkusanat
Kaiken lukeminen ratkaistavasti, yleisesti. Kaikki koostuu järkevästi toisissa kiinni olevista tasapainoa hakevista ratkaistavissa olevista toisistaan riippuvista osista ja rakenteista. Rakenteita voidaan havainnollistaa erinäisin käsittein, asioilla. Toisistaan riippuvien oikein hahmotettavissa olevien rakenteiden voidaan olettaa olevan totuuden mukaisia. Järkevien rakenteiden ratkaiseminen edistää kaiken ymmärrystä. Joskus ymmärryksen tuoma turvallisuuden tuntemus edistää tasapainon saavuttamista jonkinasteisen kaaoksen keskellä. Kaaosta luo tapahtumat, jotka järkyttävät järjestyksen muodostamaa asioista koostuvaa kokonaisuutta. Kaaosta tunnistaa tietoisuuden käsitykset asioista. Käsityksen tietoisuus koostaa omista tiedoistaan, jotka taas koostuvat eri asioin tehdyistä havainnoista. Kaaosta pyritään yleensä kokoamaan järjestyksen tuomisella. Järjestyksen tuomisella pyritään säilyttämään riittävää tasapainoa. Tasapainolla pyritään yleensä edistämään asioista koostuvien rakenteiden välistä normaalia vuorovaikutusta. Vuorovaikutuksen tasapainon aistii tietoisuus. Tulkitsijoiden tietoisuuksilla on tasapainosta osittain omia käsityksiä. Omat käsitykset noudattavat yleensä vallitsevan olemassa olevan oletuksen mukaista yleistä linjaa, jolla pyritään saavuttamaan tasapainoinen oleminen.
Henkistä tietoa
Anonyymi
1
1379
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä tietoa enemmän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117