Voiko aikuisena olla enää hauskaa?

Anonyymi

Oon nyt vähä miettiny et voiko aikuisena olla hauskaa. Jos aikuistuu liikaa, niin kohta ei ole enää kavereita tekee kokoajan työtä ja katsoo pörssiä. Mut tärkein kysymys on voiko aikuisena olla yhtä hauskaa kuin nuorena?

8

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi jos ei mene kapitalistisen pakkomielteen mukaan mihin ihmisiä ajetaan.
      Sinun ei tarvitse uhrata terveyttäsi töissä tai olla osana mitään pörssiä, vaikka kapitalistinen idea yritetäänkin kasvattaa päähän jo lapsesta asti.
      Nykymaailmassa se idea on muutenkin hajoamassa eikä enää toimi ja nuorten pitää olla paljon luovempia työn sekä elämän suhteen. Hauskuus ehkä muuttuu, mutta niin kauan kun ei rikoksia tee, vahingoita itseään tai muita - elämä voi olla hauskaa.
      Hyvä ajoissa vain pistää järjestykseen asiat mistä pidät kiinni, kun esim. se oma terveys, joka on arvokas ja siihen kuuluu se, ettei myy sitä halvalla työnantajalle.
      Tai vaikka alkoholille, lääkitsemällä itseään kipeämmäksi.

      Itsestään huolehtemiseen ja terveyteen kuuluu se, että laittaa selkeän rajan sille milloin on hauskaa eikä työ- tai mitkään demonit tule mukana. Oli se sitten yksi päivä viikosta kun on lupa olla siivoamatta ja hoitamatta mitään asioita - sen sijaan pelaa pelejä tai on jonkun muun harrastuksen parissa. Eikä joka kerta sen päivän tarvitse olla kenenkään seurassa vaan niin, että on hauskaa itsekseenkin - riippumatta muista.

      • Anonyymi

        Ilman töiden tekemistä on aikasen vaikea ansaita rahaa ja pärjätä tässä maailmassa. Kaikista ei voi tulla Youtube -tähtiä tai eivät voi myydä alastonkuviaan OnlyFans -sivustolla. Itse olen ollut aikuinen jo todella monta vuotta. Töiden tekeminen ei ole koskaan ollut itselleni mikään ongelma, koska ala on sellainen, missä olen luonnostani hyvä. Nykyään teen 3-vuorotöitä, ja itselleni on ihan sama mikä viikonpäivä on menossa. Joskus voi joutua töiden takia valvomaan 3 yötä putkeen ja nukkumaan päivät. Itse olen tähän hommaan lähtenyt, kukaan ei ole pakottanut. Itseään on hyvä joskus haastaa ja katsoa mihin pystyy. Vapaapäiviä työputkien väliin tulee helposti 3 jopa 5 päivää. Näinä päivinä tulee käytyä pyöräilemässä tai rullaluistelemassa, tai vaan pelaan tietokoneella. Itselläni riittää edelleen kiinnostusta peleihin, vaikka teen koneella paljon muutakin. Eli jokaisen täytyy itse keksiä ne omat huvituksensa. Tiedän monia ihmisiä joille viikon kohokohta on se, että voi vetää kännit kaveriporukalla ja sen jälkeen kontata pitkin lattioita. Tai polttaa pilveä yksinään tai vetää pienet satsit piriä. Mikäli käyttö pystyy hanskassa, ja elämä sitä myöten, eikä diilaa muille, niin loppupeleissä jokaisen oma asia.


    • Anonyymi

      On, ja kyllä voi olla. Vanhemmat harrastaa edelleen kaikkea, mm. tennistä, ja kutsuvat aina kavereitaan kylään joskus viikonloppuisin jne...

    • Anonyymi

      Kyllä voi

      Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä mukavampaa elämästäni on tullut.
      Aikuisena elämä on paljon vapaampaa. Kukaan ei ole kieltämässä, ettei saa kiivetä puuhun tai riehua.
      Pitää vaan varoa ettei itse muutu tylsäksi ja ala kieltää asioita itseltään. Työtkin voi olla oikeen kivoja jos ne valitsee oikein. Ei tietysti kannata tehdä liikaa niitäkään.

      Valta ja vastuu kuitenkin yleisesti ottaen on mukavampaa kun vanhempi koko ajan kattomassa perään.

      T. aikuinen ainakin paperilla

    • Anonyymi

      joo, et voi uskoakaan kunka vitun hauskaa

    • Ei ainakaan yhtä hauskaa kuin nuorena. Itse olen joutunut sellaiseen saatanan internetin selailu limboon että loppua ei näy enkä muuta teekkään. En vihaa tätä tyhjää olemassaoloa, mutta vaihtelu kyllä virkistäisi. Töissä en aio käydä niin kauan kun on ravintoa ja katto pään päällä.

    • Anonyymi

      Varmasti ja kyllä. Aikuisena saat itse päättää miten huvittelet omilla rahoillasi, ja kun rahaakin on niin onhan se elämä hauskaa

    • Anonyymi

      Olen Susanna Naumanen ja olen miettinyt Voiko aikuiset pitää hauskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe