Yövartija vain

Anonyymi

Vidoq seisoskeli laivan kannella nauttien elokuisen yön hiljsisuudesta ,mstkustajat olivat poistuneet ja satama oli hiljennyt, vain

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Messin ikkunasta kannen alapuolelta kuului äänten sorinaa.

Vidoq haukotteli ja venytteli vartaloaan. "Keskiyön aikaan", Markku Aron uusi hitti kuului soivan messissä ja sen sanat ja ja haikeansuloinen musiikki saivat nuoren miehen mielikuvituksen liikkeelle.

Erna! Hän muisteli taas viimeviikkoista iltaa Pub Jackissa.

Kuinka häntä olikin onnistanut silloin.
      Usein hän oli tuota tyttöä katsellut mutta aiemmin ei ollut uskallus riittänyt.

Tuona iltana hän oli kuitenkin uskaltanut.
      Sankan tupakansavun Vidoq oli huomannut tiskin ääressä lasi kädessä seisovan tytön. Pitkät, mustat hiukset ,tiukat farkut ja valkoinen tiukka t-paita .Hoikalla tytöllä oli muodot kuin Venuksella, jumalaiset, ajatteli Vidoq.

Tyttö katseli etsivästi ympärilleen täpötäydessä pubissa , pöydät olivat kaikki täynnä ,lähinnä humalaisia miehiä
      Nyt tai ei koskaan!
      Vidoq nousi pöydästä jossa istui seilauskaveriensa kanssa ja käveli suoraan tytön luo.

• Anonyymi

Tyttö vilkaisi häntä ohimennen mutta käänsi sitten päänsä pois ja katseli etsivästi ympäri tupakansavuista salia.
        - Hej, tuu istuun meidän pöytään siellä on tilaa- Vidoq sanoi.
        - kiitos, mut mä ootan mun siskoo, sen piti tulla tänne kans-
        - no, voithan sää ootella sitä meidänkin pöydäs, siellä on parikin paikkas vapaana-
        Vidoq odotti jännittyneenä tytön vastausta, tämä katseli edelleen ympärilleen ,mutta huokasi sitten
        - se on aina myöhäs, jos mä tuleen vähäks aikaa sit-
        - kiva ,sanoi Vidoq, tuu perässä vaa.Hän lähti puikkelehtimaan kohti pöytää ja vilkuili välillä taakseen nähdäkseen seurasiko tyttö.
        Pöydän luokse tultuaan Vidoq näytti seinän viereistä tuolia ja ohjasi tytön kädestä pitäen siihen.Itse hän asettui nopeasti tytön viereen.
        - NO HEI! Huudahti Sven, keski-ikäinen perämies - kaunis nainen ,mistä sä Vidoq tälläsen ruusun löysit?
        Tyttö vain hymyili ja otti huikan lasistaan.
        Vidoqia harmitti ettei hän saanut seurustella yksin tytön kanssa mutta hän oli tyytyväinen saadessaan istua tämän vieressä ja tuntea tytön kiinteä reisi vasten omaansa.

Muut vilkuilivat uteliaasti tyttöä ja Vidoq esitteli heitä lyhyesti tälle.
        - ollaan kaikki laivalla duunissa, toi punapää on Timppa, sen vieres laivakokki Mara ,toinen perämies Sven ja tosi skönari Osku, kaikki jo ukkomiehii,älä välirä niiden höpinöistä.
        - mikäs tytön nimi on ? Kysyi Timppa.
        Mun nimi on Erna- vastasi tyttö
        - kiva nimi- Sven sanoi, mä tapasin kerran yhden Ernan Hampurissa, tais oll kuuskytkuus..
        -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      447
      8632
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      7028
    3. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      53
      4739
    Aihe