BMW on pilannut Toyotan maineen

Anonyymi

bemarilla meinasi mallisto pahasti vanhentua eikä ollut osaamista lähteä uudistamaan ja olivat soittaneet Toyotalle ja pyytäneet apua kehitykseen. Toyota oli ilman muuta luvannut auttaa ja lähettivät Saksaan muutaman suunnittelijan muutamaksi kuukaudeksi suunnittelemaan bemarille uutta urheilu autoa ja lopputuloksena antoivat pienellä maksulla bemarille käyttöön suunnittelupöydällä olevan uuden Supran johon bemari sai suunnitella mittariston. Bemarilla ei ollut oikein varallisuutta kun vanha mallisto ei enää myynyt ja olivat sopineet, että bemari maksaa suunnittelu avun antamalla Toyotalle Diesel moottoreita ja Toyota olihyväkdynyt tarjouksen kun ajattelivat ettei halua laittaa bemaria hankaluuksiin rahallisesti. Kaikista bemarin antamista Diesel moottoreista alkoi esiintymään kansiongelmia joita ei voinut edes korjata vaan koko puoli moottori piti vaihtaa. Toyota vaihtoi nämä kaikki takuuseen vaikka oli bemarin koneita. lopputuloksena Toyota antoi bemarille valmiin auton ja sai maksettavakseen isot laskut bemarin moottoreista ja laadullisen kolauksen. Se oli avunantajan osa eikä bemari ole kantanut vastuutaan Toyotalle, ovat neuvotelleen muutamia kertoja mutta mikäs bemarilla nyt ollessa kun valmis Toyotan kehittämä auto ja Toyota sai maksaa laskut.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotan omapojan tuska ja pettymys purkautuu valheisiin ja salaliittoteorioihin.
      Menikö ihan koko yö tuo tarinan kehittämiseen, vai oliko lääkityksellä osuutta asiaan?

    • Anonyymi

      Myönnät siis että Toyotan maine on mennyttä?

    • Anonyymi

      Bemun diesel toyotia ei taida olla liikenteessä ainuttakaan??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe