Terve!
Sain maaliskuussa vajaan vuoden vanhan ameriikankettukoiran. Tiedän kyseisen rodun jalostetun petojen perään. Mutta minulla ei ole tarkoitus petojahtiin vaan jänisjahtiin. Olen kuullut, että tämä rotu on hyvä siinäkin lajissa. Miten saisin sen kolulutettua enemmän jänikseen? Tokihan ammun supinkin, jos se nyt sattuu sellaista ajamaan, mutta kettuun en sitä halua, kun sitten ne ajoreissut voi viedä vaikka minne. Sen voin vakuuttaa, että jänis tulee saamaan melkoista kyytiä, jos sen nyt saa siihen hommaan innostumaan. On nimittäin iso ja nopea otus. Neuvokaapa minua tässä on neljä kuukautta aikaa opettaa sitä.
Jänismetsälle
5
139
Vastaukset
- Anonyymi
Palataampa parin, peruskysymyksen äärellä. Miksi sait, tuonikäisen koiran?
- Anonyymi
Pitovaikeuksien vuoksi.
- Anonyymi
Ja sitäpaitsi onko sillä nyt sitten mitään merkitystä. Olen kuullut että täällä ei kannata mitään keskustella, kun täällä pelkästään vittuillaan. Alan uskoa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitäpaitsi onko sillä nyt sitten mitään merkitystä. Olen kuullut että täällä ei kannata mitään keskustella, kun täällä pelkästään vittuillaan. Alan uskoa sen.
Olet kuullut asian ihan oikein. Tämän palstan on pilannut metsästyksen vastainen provosoija samalla vastustajan toimiessa palstan moderaattorina.
Itse en tänne edellämainituista syistä mitään enää kirjoittele, mutta käyn toisinaan opastamassa tänne erehtyneitä asiallisia siirtymään asiallisimmille somekanaville.
Eli kannattaa mennä/tulla metsästyskanaville joissa on rekisteröitymis pakko. Se jarruttaa trolleja. - Anonyymi
Ok. Vie koiraasi alueelle, jossa varmasi tiedät, että on jäniksiä, rusakoita. Tiedät myös, ettei lähialueella ole ketuille mieluisia paikkoja. Oliko edellinen omistaja kerennyt yhtään viedä metsään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1082505- 2272017
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1811817- 411506
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1041366- 1221138
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo279889Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli64798Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo6175190kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit182738