Jänismetsälle

Anonyymi

Terve!
Sain maaliskuussa vajaan vuoden vanhan ameriikankettukoiran. Tiedän kyseisen rodun jalostetun petojen perään. Mutta minulla ei ole tarkoitus petojahtiin vaan jänisjahtiin. Olen kuullut, että tämä rotu on hyvä siinäkin lajissa. Miten saisin sen kolulutettua enemmän jänikseen? Tokihan ammun supinkin, jos se nyt sattuu sellaista ajamaan, mutta kettuun en sitä halua, kun sitten ne ajoreissut voi viedä vaikka minne. Sen voin vakuuttaa, että jänis tulee saamaan melkoista kyytiä, jos sen nyt saa siihen hommaan innostumaan. On nimittäin iso ja nopea otus. Neuvokaapa minua tässä on neljä kuukautta aikaa opettaa sitä.

5

207

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palataampa parin, peruskysymyksen äärellä. Miksi sait, tuonikäisen koiran?

• Anonyymi

Pitovaikeuksien vuoksi.

• Anonyymi

Ja sitäpaitsi onko sillä nyt sitten mitään merkitystä. Olen kuullut että täällä ei kannata mitään keskustella, kun täällä pelkästään vittuillaan. Alan uskoa sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitäpaitsi onko sillä nyt sitten mitään merkitystä. Olen kuullut että täällä ei kannata mitään keskustella, kun täällä pelkästään vittuillaan. Alan uskoa sen.

Olet kuullut asian ihan oikein. Tämän palstan on pilannut metsästyksen vastainen provosoija samalla vastustajan toimiessa palstan moderaattorina.
        Itse en tänne edellämainituista syistä mitään enää kirjoittele, mutta käyn toisinaan opastamassa tänne erehtyneitä asiallisia siirtymään asiallisimmille somekanaville.
        Eli kannattaa mennä/tulla metsästyskanaville joissa on rekisteröitymis pakko. Se jarruttaa trolleja.

• Anonyymi

Ok. Vie koiraasi alueelle, jossa varmasi tiedät, että on jäniksiä, rusakoita. Tiedät myös, ettei lähialueella ole ketuille mieluisia paikkoja. Oliko edellinen omistaja kerennyt yhtään viedä metsään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      201
      1943
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1116
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      160
      962
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      956
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      851
    6. 68
      752
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      98
      726
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      687
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      23
      627
    10. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      624
    Aihe