Terve!
Sain maaliskuussa vajaan vuoden vanhan ameriikankettukoiran. Tiedän kyseisen rodun jalostetun petojen perään. Mutta minulla ei ole tarkoitus petojahtiin vaan jänisjahtiin. Olen kuullut, että tämä rotu on hyvä siinäkin lajissa. Miten saisin sen kolulutettua enemmän jänikseen? Tokihan ammun supinkin, jos se nyt sattuu sellaista ajamaan, mutta kettuun en sitä halua, kun sitten ne ajoreissut voi viedä vaikka minne. Sen voin vakuuttaa, että jänis tulee saamaan melkoista kyytiä, jos sen nyt saa siihen hommaan innostumaan. On nimittäin iso ja nopea otus. Neuvokaapa minua tässä on neljä kuukautta aikaa opettaa sitä.
Jänismetsälle
5
176
Vastaukset
- Anonyymi
Palataampa parin, peruskysymyksen äärellä. Miksi sait, tuonikäisen koiran?
- Anonyymi
Pitovaikeuksien vuoksi.
- Anonyymi
Ja sitäpaitsi onko sillä nyt sitten mitään merkitystä. Olen kuullut että täällä ei kannata mitään keskustella, kun täällä pelkästään vittuillaan. Alan uskoa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitäpaitsi onko sillä nyt sitten mitään merkitystä. Olen kuullut että täällä ei kannata mitään keskustella, kun täällä pelkästään vittuillaan. Alan uskoa sen.
Olet kuullut asian ihan oikein. Tämän palstan on pilannut metsästyksen vastainen provosoija samalla vastustajan toimiessa palstan moderaattorina.
Itse en tänne edellämainituista syistä mitään enää kirjoittele, mutta käyn toisinaan opastamassa tänne erehtyneitä asiallisia siirtymään asiallisimmille somekanaville.
Eli kannattaa mennä/tulla metsästyskanaville joissa on rekisteröitymis pakko. Se jarruttaa trolleja. - Anonyymi
Ok. Vie koiraasi alueelle, jossa varmasi tiedät, että on jäniksiä, rusakoita. Tiedät myös, ettei lähialueella ole ketuille mieluisia paikkoja. Oliko edellinen omistaja kerennyt yhtään viedä metsään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",355254Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1522492- 1502215
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551963Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171840"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591344Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1861179Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää751005Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.320910Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa179872