Terve!
Sain maaliskuussa vajaan vuoden vanhan ameriikankettukoiran. Tiedän kyseisen rodun jalostetun petojen perään. Mutta minulla ei ole tarkoitus petojahtiin vaan jänisjahtiin. Olen kuullut, että tämä rotu on hyvä siinäkin lajissa. Miten saisin sen kolulutettua enemmän jänikseen? Tokihan ammun supinkin, jos se nyt sattuu sellaista ajamaan, mutta kettuun en sitä halua, kun sitten ne ajoreissut voi viedä vaikka minne. Sen voin vakuuttaa, että jänis tulee saamaan melkoista kyytiä, jos sen nyt saa siihen hommaan innostumaan. On nimittäin iso ja nopea otus. Neuvokaapa minua tässä on neljä kuukautta aikaa opettaa sitä.
Jänismetsälle
5
208
Vastaukset 5
- Anonyymi
Palataampa parin, peruskysymyksen äärellä. Miksi sait, tuonikäisen koiran?
- Anonyymi
Pitovaikeuksien vuoksi.
- Anonyymi
Ja sitäpaitsi onko sillä nyt sitten mitään merkitystä. Olen kuullut että täällä ei kannata mitään keskustella, kun täällä pelkästään vittuillaan. Alan uskoa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitäpaitsi onko sillä nyt sitten mitään merkitystä. Olen kuullut että täällä ei kannata mitään keskustella, kun täällä pelkästään vittuillaan. Alan uskoa sen.
Olet kuullut asian ihan oikein. Tämän palstan on pilannut metsästyksen vastainen provosoija samalla vastustajan toimiessa palstan moderaattorina.
Itse en tänne edellämainituista syistä mitään enää kirjoittele, mutta käyn toisinaan opastamassa tänne erehtyneitä asiallisia siirtymään asiallisimmille somekanaville.
Eli kannattaa mennä/tulla metsästyskanaville joissa on rekisteröitymis pakko. Se jarruttaa trolleja. - Anonyymi
Ok. Vie koiraasi alueelle, jossa varmasi tiedät, että on jäniksiä, rusakoita. Tiedät myös, ettei lähialueella ole ketuille mieluisia paikkoja. Oliko edellinen omistaja kerennyt yhtään viedä metsään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981067
- 50912
- 119883
- 145857
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40649Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu186607- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47558- 68544
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 80530
- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 41456
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446