Yritänkö vielä?

Anonyymi

Olen haaveillut äitiydestä niin kauan kuin muistan. Valitettavasti elämä ei kuitenkaan ole tuonut eteeni miestä jonka kanssa lapsen tekisin. Kun täytin 30 vakuutin itselleni että selviäisi elämästä ilmankin lasta. Nyt kuitenkin 32-vuotiaana biologinen kelloni on alkanut tikittää pahasti. Ongelmani vain on se että tällä hetkellä olen parisuhteessa miehen kanssa joka ei lapsia halua. Hän on tehnyt hyvin selväksi että jos lapsia haluan niin joudun etsimään jonkun toisen joka ne lapset mulle antais.

Minua vain pelottaa asia niin kamalasti. En ole kuitenkaan niin nuori enää että tässä olisi loputtomasti aikaa miettiä mitä haluan tai etsiä miestä jonka kanssa tehdä lapsi. Mitä jos eroan miehestäni asian takia enkä löydäkään uutta suhdetta? Mitä jos en edes voi tulla raskaaksi? Mitä jos kaikkien toiveiden ja unelmien jälkeen tulisin raskaaksi mutta lapsi ei olisikaan terve, tai ei selviäisi? En tiedä olenko niin vahva että selviäisi siitä jos jotain tapahtuisi. Kun on näin pitkään joutunut elämään sen kanssa että minusta ei koskaan äitiä tulisi, niin kestänkö sitä pettymystä jos se ei yrittäessä onnistukaan?
Tai kadunko tulevaisuudessa enemmän sitä etten edes yrittänyt?

Tai mitä jos minulle käy jotain synnytyksessä? Jos tulee jotain todella inhottavia komplikaatioita. Olen vieroittanut itseäni lapsi haaveista lukemalla kaiken maailman synnytys tarinoita, ja synnytys onkin ainut mitä en todellakaan haluaisi käydä läpi. Pelkään että multa varmasti repeäisi kaikki paikat tai etten ikinä enää voisi käyttää vessaa normaalisti.
Siitä huolimatta kun ystäväni sai äskettäin lapsen, ja hän lähetti kuvan jonka miehensä oli ottanut juuri sillä hetkellä kun hän sai vastasyntyneen vauvansa syliinsä ja ystäväni kasvoilta huokuu uupumus, kipu ja samalla aivan älytön onnellisuus ja helpotus niin omaa sydäntäni riipaisi ja ajattelin vain että minäkin haluan kokea tuon.

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moikka, täällä sinkkumies joka taas haluaisi perheenlisäystä :) Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia niin [email protected]

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe