Pari päivää sitten joku IS- toimittaja teki jutun, jossa ihan kehtasi ihmetellä, kuinka tahrat eivät tartu Bideniin? Jolla tietysti samalla viittasi, kuinka ne tarttuivat Trumpiin. Huhhuh!
Lännen valtamediat yksinkertaisesti sensuroivat kaikki lukuisat kielteiset asiat Bidenista. Samaa tekevät somejätit ja koko internet.
Olisiko tuossa se syy Bidenin ” tahrattomuuteen”?! Verratkaapa, miten kohdeltiin Trumpia! Kuinka vasuritoimittaja edes ilkeää tehdä moista juttua???
Iltiksen törkeän valheellinen Biden- juttu!?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä.
Bidenin lehdistötilaisuudet ovat koomista katsottavaa. Valtamedian toimittajat kyselevät häneltä kaikkea mukavaa. Tyyliin ” Oletteko te samaa mieltä tästäkin hyvästä asiasta?”. Ja sitten tuo seniili hyypiö lukee vastauksen teleprompterista...😉 - Anonyymi
Olen tyytyväinen, jos Trumpia haukutaan ja mollataan. Se on hänelle oikein, mies oli narsisti ja valehtelija. Aiheutti mellakan jossa kuoli amerikkalaisia. Lisäksi älyllinen puoli hänessä saa minulta arvosanan tollo. Yritti vaalivilppiä, ja on kohta siitä oikeudessa. Silmukka Trumpin kaulalla kiristyy. Hyvä näin.
Biden on nyt USA:n presidentti, Trump on eläkkeellä.
Vai onko Trump taas tulossa tässäkin kuussa valtaan jollakin ihmetempulla, kuten tammi-, helmi-, maalis- ja huhtikuussa ? Kesäkuukin on jo buukattu valtaantuloa varten.
Voi teitä herkkäuskoisia lapsia, hankkikaa oma elämä ja keskittykää siihen, ette te Trumpia tarvitse mihinkään.- Anonyymi
Krooninen Trump-vihaaja iski jälleen.
- Anonyymi
Ääniä lasketaan taas ja nyt se tehdään oikein. Bidee on usuttanut yli sata asianajajaa niiden kimppuun...miksihän..?
- Anonyymi
Ei aiheuta omantunnon tuskia.
- Anonyymi
Toi totta. Bideon porukat omistavat paskauutis kanavat. Koko USA on menossa suoraan helvettiin Bidenin takia ja kaikki pikkuvaltiot tulevat kärsimään. Paska jätkä.
- Anonyymi
Aikamoista pessimismiä. Pitäisikö jo sovitella köyttä kaulaan, kun kohta on kaiiki päin peetä ?
- Anonyymi
Haluaisin haastaa uutistoimittajista Yhden ihmisen joka voisi mennä itse katsomaan mitä Usan rajalla tapahtuu. Parempi olisi näin selvittää Suomenkin porukalle mikä totuus on. Vois loputkin kansalaisista herätä kun totuus iskee napaan.
Mites vois kansalaiset muuten uskoa paitsi itse näkemällä asiat. Törkeää kuunneltavaa uutisista" kaikki rajoilla hyvin"-voi paskat!- Anonyymi
Bidenin toimintaa ei saa arvostella edes epäsuorasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797