Moi! En tiedä, miksi täällä kysyn, koska tiedän olevani väärän kokoinen, mutta.. Haluaisin olla malli ja se olisi unelma. Olen 13v. ja n. 177cm pitkä ja painan n. 59,5kg. Sanokaa mitä mahdollisuuksia minulla olisi!🙃
Haluaisin olla malli
6
117
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet tyttö niin ei pituus tai pano haittaa. Sinun on vain uurastettava todella paljon malliksi pääsemiseksi, koska kilpailu on kovaa. Jos taas olet poika niin hyvä fleda päähän, brutaalivatsoja joka päivä ja farkut jalkaan niin eiköhän mallin paikka löydy.
- Anonyymi
Sähän oot jo nyt mallin mitoissa! Oletan että oot tyttö. Nyt vaan etit netistä kivan tuntuisen mallitoimiston ja lähetät sinne kokovartalokuvas ja saatekirjeen jossa kerrot itestäs. Voi olla että pääset heti kohta koekuvauksiin! Onnea matkaan!
- Anonyymi
Ömm oon siis täl hetkel 58,5kg
Raaka totuus on, että malliksi pyrkivän on, elleivät kasvonpiirteet ole TODELLA erikoiset ja kauniit, oltava LAIHA.
Mannekiinin päätyö on toimia elävänä vaatepuuna, eivätkä vaatteet "laskeudu" kauniisti, ellei mannekiini ole alipainoinen lauta. Mannekiinin perushommissa pärstän kauneus on jopa haitaksi, koska erityisen huomiotaherättävä ulkonäkö voi viedä potentiaalisen asiakkaan huomion esiteltävästä rätistä itse malliin.
Kasvoiltaan hyvin kaunis malli saa anteeksi pienen pyöreyden siirtyessään joko bikinimalliksi tai esim. esittelemään meikkejä, juontohommiin ymv., mutta catwalkilla on sääntönä edelleen alipaino.
Supermallit ovat usein kauniita esitellessään rättejäkin, mutta supermallin työ poikkeaa melkoisesti rivimallin hommista esitellessään usein itseään ja nostaessa rättisuunnittelijan mainetta tämän saatua vaatetettua ah niin kauniin ja kuuluisan mallin luomuksiinsa.
Ihan kuin supermalli ilmaiseksi hommia tekisi ja vapaaehtoisesti käyttäisi moisia hirvityksiä. ; )
Mallin homma on kovaa ja raakaa. Tunnetko ketään nykyistä tai entistä mannekiinia, jolta voisi kysellä, ja joka jopa vastaisi suoraan ja rehellisesti?- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Raaka totuus on, että malliksi pyrkivän on, elleivät kasvonpiirteet ole TODELLA erikoiset ja kauniit, oltava LAIHA.
Mannekiinin päätyö on toimia elävänä vaatepuuna, eivätkä vaatteet "laskeudu" kauniisti, ellei mannekiini ole alipainoinen lauta. Mannekiinin perushommissa pärstän kauneus on jopa haitaksi, koska erityisen huomiotaherättävä ulkonäkö voi viedä potentiaalisen asiakkaan huomion esiteltävästä rätistä itse malliin.
Kasvoiltaan hyvin kaunis malli saa anteeksi pienen pyöreyden siirtyessään joko bikinimalliksi tai esim. esittelemään meikkejä, juontohommiin ymv., mutta catwalkilla on sääntönä edelleen alipaino.
Supermallit ovat usein kauniita esitellessään rättejäkin, mutta supermallin työ poikkeaa melkoisesti rivimallin hommista esitellessään usein itseään ja nostaessa rättisuunnittelijan mainetta tämän saatua vaatetettua ah niin kauniin ja kuuluisan mallin luomuksiinsa.
Ihan kuin supermalli ilmaiseksi hommia tekisi ja vapaaehtoisesti käyttäisi moisia hirvityksiä. ; )
Mallin homma on kovaa ja raakaa. Tunnetko ketään nykyistä tai entistä mannekiinia, jolta voisi kysellä, ja joka jopa vastaisi suoraan ja rehellisesti?En tunne ketään, mutta olen varma siitä, että teen mitä tahansa sen eteen!😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne ketään, mutta olen varma siitä, että teen mitä tahansa sen eteen!😩
Se on oikea asenne! Nyt sinulla on elämässäsi iso ja tärkeä päämäärä, jonka eteen teet töitä. Se prosessi jo itsessään tekee sinusta onnellisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983