Moi! En tiedä, miksi täällä kysyn, koska tiedän olevani väärän kokoinen, mutta.. Haluaisin olla malli ja se olisi unelma. Olen 13v. ja n. 177cm pitkä ja painan n. 59,5kg. Sanokaa mitä mahdollisuuksia minulla olisi!🙃
Haluaisin olla malli
6
92
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet tyttö niin ei pituus tai pano haittaa. Sinun on vain uurastettava todella paljon malliksi pääsemiseksi, koska kilpailu on kovaa. Jos taas olet poika niin hyvä fleda päähän, brutaalivatsoja joka päivä ja farkut jalkaan niin eiköhän mallin paikka löydy.
- Anonyymi
Sähän oot jo nyt mallin mitoissa! Oletan että oot tyttö. Nyt vaan etit netistä kivan tuntuisen mallitoimiston ja lähetät sinne kokovartalokuvas ja saatekirjeen jossa kerrot itestäs. Voi olla että pääset heti kohta koekuvauksiin! Onnea matkaan!
- Anonyymi
Ömm oon siis täl hetkel 58,5kg
Raaka totuus on, että malliksi pyrkivän on, elleivät kasvonpiirteet ole TODELLA erikoiset ja kauniit, oltava LAIHA.
Mannekiinin päätyö on toimia elävänä vaatepuuna, eivätkä vaatteet "laskeudu" kauniisti, ellei mannekiini ole alipainoinen lauta. Mannekiinin perushommissa pärstän kauneus on jopa haitaksi, koska erityisen huomiotaherättävä ulkonäkö voi viedä potentiaalisen asiakkaan huomion esiteltävästä rätistä itse malliin.
Kasvoiltaan hyvin kaunis malli saa anteeksi pienen pyöreyden siirtyessään joko bikinimalliksi tai esim. esittelemään meikkejä, juontohommiin ymv., mutta catwalkilla on sääntönä edelleen alipaino.
Supermallit ovat usein kauniita esitellessään rättejäkin, mutta supermallin työ poikkeaa melkoisesti rivimallin hommista esitellessään usein itseään ja nostaessa rättisuunnittelijan mainetta tämän saatua vaatetettua ah niin kauniin ja kuuluisan mallin luomuksiinsa.
Ihan kuin supermalli ilmaiseksi hommia tekisi ja vapaaehtoisesti käyttäisi moisia hirvityksiä. ; )
Mallin homma on kovaa ja raakaa. Tunnetko ketään nykyistä tai entistä mannekiinia, jolta voisi kysellä, ja joka jopa vastaisi suoraan ja rehellisesti?- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Raaka totuus on, että malliksi pyrkivän on, elleivät kasvonpiirteet ole TODELLA erikoiset ja kauniit, oltava LAIHA.
Mannekiinin päätyö on toimia elävänä vaatepuuna, eivätkä vaatteet "laskeudu" kauniisti, ellei mannekiini ole alipainoinen lauta. Mannekiinin perushommissa pärstän kauneus on jopa haitaksi, koska erityisen huomiotaherättävä ulkonäkö voi viedä potentiaalisen asiakkaan huomion esiteltävästä rätistä itse malliin.
Kasvoiltaan hyvin kaunis malli saa anteeksi pienen pyöreyden siirtyessään joko bikinimalliksi tai esim. esittelemään meikkejä, juontohommiin ymv., mutta catwalkilla on sääntönä edelleen alipaino.
Supermallit ovat usein kauniita esitellessään rättejäkin, mutta supermallin työ poikkeaa melkoisesti rivimallin hommista esitellessään usein itseään ja nostaessa rättisuunnittelijan mainetta tämän saatua vaatetettua ah niin kauniin ja kuuluisan mallin luomuksiinsa.
Ihan kuin supermalli ilmaiseksi hommia tekisi ja vapaaehtoisesti käyttäisi moisia hirvityksiä. ; )
Mallin homma on kovaa ja raakaa. Tunnetko ketään nykyistä tai entistä mannekiinia, jolta voisi kysellä, ja joka jopa vastaisi suoraan ja rehellisesti?En tunne ketään, mutta olen varma siitä, että teen mitä tahansa sen eteen!😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne ketään, mutta olen varma siitä, että teen mitä tahansa sen eteen!😩
Se on oikea asenne! Nyt sinulla on elämässäsi iso ja tärkeä päämäärä, jonka eteen teet töitä. Se prosessi jo itsessään tekee sinusta onnellisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778