14 asukas taloon Sedu koskinen
Sedu koskinen
9
259
Vastaukset
- Anonyymi
Sedu tunnetaan liikemiehenä ja ravintoloitsijana. omistaa useita yökerhoja.
M - Anonyymi
No. Vanha vaari. Mutta täytyyhän BB:ssä eri ikäluokkia olla, mummoikäistenkin iloksi. 🙂
- Anonyymi
Minusta hän on ihan komea vaikka olen 32 v mies. No, täytyy myöntää että minulla on (positiivinen) isäsyndrooma. Mutta en minä mistään rumista vanhuksista tykkää.
- Anonyymi
BB:n palkkioillako Sedu aikoo miljoonavelkansa maksaa?
- Anonyymi
Kova kuntoinen äijä vaikka ikä jo 60 v Roikkui telineissä Ronin kanssa tosi pitkään.
Tosin kun katoin niin tääkin on entinen urheilija. Pelannut nuorena jalkapalloa veikkausliigassa. - Anonyymi
Muistan seppon 40 luvulta kun salakuljetettiin kakkapaperia Huittisiin. Seppo tapasi sanoa "gdille gdöö". Oi niitä aikoja.
- Anonyymi
Voi Sepoa. Vanha ja velkainen. Ruma ja lyhyt.
- Anonyymi
"Ei s**tana!"... Sedu Koskinen alias Zedu di Luca . Virmalla milli konkkavelkaa, omat ja jetron saatanat 0,8 milliä. Yrittäjille lisää uusia työpaikkoja Temppari maajussit.
- Anonyymi
Youtubessa ihan mahtava video Sedulta: https://www.youtube.com/watch?v=oyRdgAWJtao
Siis nää kommentit vasta hauskoja onkin tämän biisin jälkeen. Voi Sedu, minkä teit meidän huviksemme, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233051Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122139Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661978Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761573Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1121083
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066