14 asukas taloon Sedu koskinen
Sedu koskinen
9
186
Vastaukset
- Anonyymi
Sedu tunnetaan liikemiehenä ja ravintoloitsijana. omistaa useita yökerhoja.
M - Anonyymi
No. Vanha vaari. Mutta täytyyhän BB:ssä eri ikäluokkia olla, mummoikäistenkin iloksi. 🙂
- Anonyymi
Minusta hän on ihan komea vaikka olen 32 v mies. No, täytyy myöntää että minulla on (positiivinen) isäsyndrooma. Mutta en minä mistään rumista vanhuksista tykkää.
- Anonyymi
BB:n palkkioillako Sedu aikoo miljoonavelkansa maksaa?
- Anonyymi
Kova kuntoinen äijä vaikka ikä jo 60 v Roikkui telineissä Ronin kanssa tosi pitkään.
Tosin kun katoin niin tääkin on entinen urheilija. Pelannut nuorena jalkapalloa veikkausliigassa. - Anonyymi
Muistan seppon 40 luvulta kun salakuljetettiin kakkapaperia Huittisiin. Seppo tapasi sanoa "gdille gdöö". Oi niitä aikoja.
- Anonyymi
Voi Sepoa. Vanha ja velkainen. Ruma ja lyhyt.
- Anonyymi
"Ei s**tana!"... Sedu Koskinen alias Zedu di Luca . Virmalla milli konkkavelkaa, omat ja jetron saatanat 0,8 milliä. Yrittäjille lisää uusia työpaikkoja Temppari maajussit.
- Anonyymi
Youtubessa ihan mahtava video Sedulta: https://www.youtube.com/watch?v=oyRdgAWJtao
Siis nää kommentit vasta hauskoja onkin tämän biisin jälkeen. Voi Sedu, minkä teit meidän huviksemme, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961549
- 741374
- 501287
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041188- 511155
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715