14 asukas taloon Sedu koskinen
Sedu koskinen
9
117
Vastaukset
- Anonyymi
Sedu tunnetaan liikemiehenä ja ravintoloitsijana. omistaa useita yökerhoja.
M - Anonyymi
No. Vanha vaari. Mutta täytyyhän BB:ssä eri ikäluokkia olla, mummoikäistenkin iloksi. 🙂
- Anonyymi
Minusta hän on ihan komea vaikka olen 32 v mies. No, täytyy myöntää että minulla on (positiivinen) isäsyndrooma. Mutta en minä mistään rumista vanhuksista tykkää.
- Anonyymi
BB:n palkkioillako Sedu aikoo miljoonavelkansa maksaa?
- Anonyymi
Kova kuntoinen äijä vaikka ikä jo 60 v Roikkui telineissä Ronin kanssa tosi pitkään.
Tosin kun katoin niin tääkin on entinen urheilija. Pelannut nuorena jalkapalloa veikkausliigassa. - Anonyymi
Muistan seppon 40 luvulta kun salakuljetettiin kakkapaperia Huittisiin. Seppo tapasi sanoa "gdille gdöö". Oi niitä aikoja.
- Anonyymi
Voi Sepoa. Vanha ja velkainen. Ruma ja lyhyt.
- Anonyymi
"Ei s**tana!"... Sedu Koskinen alias Zedu di Luca . Virmalla milli konkkavelkaa, omat ja jetron saatanat 0,8 milliä. Yrittäjille lisää uusia työpaikkoja Temppari maajussit.
- Anonyymi
Youtubessa ihan mahtava video Sedulta: https://www.youtube.com/watch?v=oyRdgAWJtao
Siis nää kommentit vasta hauskoja onkin tämän biisin jälkeen. Voi Sedu, minkä teit meidän huviksemme, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81945
- 38912
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831