14 asukas taloon Sedu koskinen
Vastaukset 9
- Anonyymi
Sedu tunnetaan liikemiehenä ja ravintoloitsijana. omistaa useita yökerhoja.
M - Anonyymi
No. Vanha vaari. Mutta täytyyhän BB:ssä eri ikäluokkia olla, mummoikäistenkin iloksi. 🙂
- Anonyymi
Minusta hän on ihan komea vaikka olen 32 v mies. No, täytyy myöntää että minulla on (positiivinen) isäsyndrooma. Mutta en minä mistään rumista vanhuksista tykkää.
- Anonyymi
BB:n palkkioillako Sedu aikoo miljoonavelkansa maksaa?
- Anonyymi
Kova kuntoinen äijä vaikka ikä jo 60 v Roikkui telineissä Ronin kanssa tosi pitkään.
Tosin kun katoin niin tääkin on entinen urheilija. Pelannut nuorena jalkapalloa veikkausliigassa. - Anonyymi
Muistan seppon 40 luvulta kun salakuljetettiin kakkapaperia Huittisiin. Seppo tapasi sanoa "gdille gdöö". Oi niitä aikoja.
- Anonyymi
Voi Sepoa. Vanha ja velkainen. Ruma ja lyhyt.
- Anonyymi
"Ei s**tana!"... Sedu Koskinen alias Zedu di Luca . Virmalla milli konkkavelkaa, omat ja jetron saatanat 0,8 milliä. Yrittäjille lisää uusia työpaikkoja Temppari maajussit.
- Anonyymi
Youtubessa ihan mahtava video Sedulta: https://www.youtube.com/watch?v=oyRdgAWJtao
Siis nää kommentit vasta hauskoja onkin tämän biisin jälkeen. Voi Sedu, minkä teit meidän huviksemme, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???502348Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031546- 1081219
- 1321085
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89973- 71923
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16764- 118743
- 33704
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23658