14 asukas taloon Sedu koskinen
Sedu koskinen
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Sedu tunnetaan liikemiehenä ja ravintoloitsijana. omistaa useita yökerhoja.
M - Anonyymi
No. Vanha vaari. Mutta täytyyhän BB:ssä eri ikäluokkia olla, mummoikäistenkin iloksi. 🙂
- Anonyymi
Minusta hän on ihan komea vaikka olen 32 v mies. No, täytyy myöntää että minulla on (positiivinen) isäsyndrooma. Mutta en minä mistään rumista vanhuksista tykkää.
- Anonyymi
BB:n palkkioillako Sedu aikoo miljoonavelkansa maksaa?
- Anonyymi
Kova kuntoinen äijä vaikka ikä jo 60 v Roikkui telineissä Ronin kanssa tosi pitkään.
Tosin kun katoin niin tääkin on entinen urheilija. Pelannut nuorena jalkapalloa veikkausliigassa. - Anonyymi
Muistan seppon 40 luvulta kun salakuljetettiin kakkapaperia Huittisiin. Seppo tapasi sanoa "gdille gdöö". Oi niitä aikoja.
- Anonyymi
Voi Sepoa. Vanha ja velkainen. Ruma ja lyhyt.
- Anonyymi
"Ei s**tana!"... Sedu Koskinen alias Zedu di Luca . Virmalla milli konkkavelkaa, omat ja jetron saatanat 0,8 milliä. Yrittäjille lisää uusia työpaikkoja Temppari maajussit.
- Anonyymi
Youtubessa ihan mahtava video Sedulta: https://www.youtube.com/watch?v=oyRdgAWJtao
Siis nää kommentit vasta hauskoja onkin tämän biisin jälkeen. Voi Sedu, minkä teit meidän huviksemme, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.115994- 883003
- 462862
- 532481
- 142423
- 462314
- 252281
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132180Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71933Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j81871