Yli-ihminen vaihtaa olemustaan käden käänteessä ensin todeten, että eihän asia minulle kuulu ja jatkaa että on antanut itsensä ymmärtää ja kun on ymmärtänyt, niin kaikessa ymmärryksessään on ollut vapaaehtoistyöntekijänä thaimaassa jopa sanomalehtikuvaan päätyneenä. Hän tuntee elokuva- ja musiikkialan henkilöitä paljolti, sekä tietysti kuten thaimaan matkailuun kuuluu, on erinäisten urheilulajien ja niiden harrastajien tuttavakaartia. Hänellä on tuttuja kaikissa paikoissa joista hän päätyy keskusteklemaan, sekä käynyt kaikissa paikoissa, joista wikistä voi tietoa ammentaa. Ruokapuoli on hänelle kaikinpuolin tuttua rosvopaisteista lukien siihen onko oikeaoppista sekoittaa wasabia soyaaan ja tietysti thaitwisti. Kiitosta hän osoittaa aina mielitietylleen määrävälein ja esittää selventäviä kysymyksiä tarkkailunsa tueksi.
Palstalla on kaksi erittäin tarkkaavaista, tämä yli-ihminen ja totuustarkkailija, jotka tulisi saattaa samaan pöytään, niin heillä olisi jutunjuurta arvelen.
Palstaa tarkkailee yli-ihminen.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ettei vaan olisi omatuntosi perustanut jälleen kerran yhden hahmon lisää kontrolloimaan sinua. Montako tuntia olet nukkunut perjantai illasta tähän hetkeen? Kyllä tuossa alkaa olla jo psykoosissa ihminen tuollaisen päivystystahdin kanssa. Ei ihme jos tulee sivuhahmoja.
laiffila töissä- Anonyymi
Laiffila töissä osuu osaltaan oikeaan, ainakin melkein, vaikka nyt epäilenkin, että Senssuhan se tässä jälleen piipittää, tällä kertaa mukamas Laiffina.
Minä en ole sitten perjantain nukkunut kunnolla.
Vielä en ole psykoosissa. En ainakaan itse ole huomannut. Tulin vasta äskeittän kotiin. Istun nyt tässä omakotitaloni terassilla nautiskellen keväisestä aamun auringon paisteesta. Linnut sirkuttaa ja räkätit räkyttää. Uni ei vielä tule silmään. Vielä liikaa kierroksia, adneraliinia. Yhden mukillisen kahvia olen jo juonut. Vaimo toi toisen mukillisen juuri. Hän tietää komuksesta, missä mennään.. Koiramme ehkä tietää myös, mutta silti yrittää, houtella minua lenkille, tai tekemään jotain. Riehumaan. On se vaan hassu.
Taidan tästä mennä nukkumaan. Toivottavasti Senssu jaksaa odottaa, heräämistäni.
Z
- Anonyymi
Varsin on kattava tämä Pattayapuolueen äänenkannattajien kaarti.
On yli-ihminen edustaen myös kaikesta kaikkitietämystä, kuten puolueen puheenjohtajakin. Sitten on aivan omaa lukuansa numero ykkönen jolla sairautena totuuden tarkkailu täydentäen yli-ihmistä. Laiffilan perheen pallukka on oma lukunsa ja sitten on kaartilaisia sopivassa mittasuhteessa äsässää ja nelosta, joita edelleen täydentää isompien ympyröiden Aasi. Välispiikkeriä rinrintineistä ja niuvan kiljuista ei pidä unohtaa. Määrävälein pemahtaa estraadille puheenjohtaja itse ja kaarti alkaa kumartamaan lopulta yli-ihmisen esittäen suoranaisen kiitoksen esikuvalleen.
Kyllä täytyy todellakin todeta, että Pattayalla on kaikkea kaikille jotka Pattayaa pitävät paratiisina, siitä ei liene erimielisyyttä. - Anonyymi
Jännä aloitus.
Oletus arvoisesti tämän aloituksen on tehnyt Senssu.
Jännä juttu kuinka hän aina välissä kirjoittelee sinisellään.
Sitten seuraavaksi kuittaa kirjoituksensa S kirjaimella.
Ja sitten seuraavaksi kirjoittelee anona.- Anonyymi
Munki mielestä jänskää oikeestaan aika hurjastiki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891