Koulun siivoojat eivät osaa siivota

Anonyymi

Siivoan jopa itse paremmin, kuin koulun siivoojat. P*ska tahroja joka paikassa ja vessan täynnä kusi roiskeita. Siivous kärrytkin jättää minne sattuu!! Kerran kompastuin jopa pesuaineeseen kun siivooja ei ollut hoitanut työtään loppuun.

Vi**u mitä p*skaa

28

767

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo vessojen puhtaanapito taitaa olla lähes mahdotonta hommaa ja muutenkin nuoret sotkee. Itse hiljattain sairaseläkkeelle jääneenä siivojana voin sanoo et varsinkin poikien vessat oli aina likaiset ja kusta lattialla ja heti kun vessan siivosi niin tunninn päästä sama tilanne. Ei siivoojat ihmeisiin pysty ihan itteennne saatte syyttää siitä, että ei oo puhdasta. Käytävätkin sotkette kaikilla tölkeillä ja purkkaa ja räkää tahritte seiniin.

      • Anonyymi

        Ja vielä lisään että yläasteella olin siivoamassa. Luulisi että sielä oppilaatkin osaisi olla sotkematta


      • Anonyymi

        Onnea ei oo enää puuvessoja koulun pihalla !!!🥳😂🤣


      • Onnittelut sairaseläkkeen johdosta! Kunpa itsekin pääsisi jo eläkkeelle, voisi vihdoinkin tehdä sitä mitä nytkin teen, eli ei mitään, mutta hyvällä omatunnolla.


    • Anonyymi

      Olen huomannut saman. Vessatkin haisee k*lle ja p*lle kun ei siivota kunnolla...

      • Anonyymi

        Kiinalaiset siivoojat katsoo ovelta vessaan ja se siitä sitten venäläiset siivoojat huitaisee rätillä ja roskat harjalla lattian reunoille jos matto maton alle ,muslimisiivoojat samalla rätillä vessanpytty allas ja hanat ,vettä lattialle ja lastalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaiset siivoojat katsoo ovelta vessaan ja se siitä sitten venäläiset siivoojat huitaisee rätillä ja roskat harjalla lattian reunoille jos matto maton alle ,muslimisiivoojat samalla rätillä vessanpytty allas ja hanat ,vettä lattialle ja lastalla.

        👍🏻😂


    • Anonyymi

      Koulun siivojat siivoavat todella hyvin.Koulun oppilaat sotkevat heti kouluun tulessa paikat,elävät kuin pellossa! siivojan työ-aika ei koululla ole 24 tuntia 5 päivää!

    • Anonyymi

      😂 Se on vain pieni siivu kansainvälisestä demokratiasta.

    • Anonyymi

      VR junien vessat alkoi haista jossain vaiheessa kuselle niin ettei voinut hengittää edes eteisessä.

      • Anonyymi

        Otettu halvin siivousfirma siivoamaan, niin eipä tulos voi muuta olla.


    • Anonyymi

      sinä kiittämätön kakara sotket ikätovereidesi kanssa siellä siivotkaa itse jos muka paremmin osaatte huutista nuorisolle

      • Anonyymi

        Esari ei mee viel taakse ni roiskuu lattioille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esari ei mee viel taakse ni roiskuu lattioille

        No voi jumalauta! Jos ette vielä pysty siististi kusemaan seisaaltaan nii tehkää se ihan pytyllä istuen tai tehkää kotona missä mutsi on siivoamassa. Kyllä pitäis hieman järkeä olla jo kouluikäisellä ihmisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi jumalauta! Jos ette vielä pysty siististi kusemaan seisaaltaan nii tehkää se ihan pytyllä istuen tai tehkää kotona missä mutsi on siivoamassa. Kyllä pitäis hieman järkeä olla jo kouluikäisellä ihmisellä.

        Ei ne aikuiset miehetköään yhtään sen paremmin osaa.
        Se on joku aivottomuuden juttu, että pitää kusta kaikkialle kun hyvin voi tehdä sen istuen niin menee pönttöön. Naahhh... On niin cool kun kastelee lattian kuin 3 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne aikuiset miehetköään yhtään sen paremmin osaa.
        Se on joku aivottomuuden juttu, että pitää kusta kaikkialle kun hyvin voi tehdä sen istuen niin menee pönttöön. Naahhh... On niin cool kun kastelee lattian kuin 3 vuotias.

        Vessan seinässä pitäisi olla lappu, missä lukisi "Se ei ole niin pitkä kuin luulet".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne aikuiset miehetköään yhtään sen paremmin osaa.
        Se on joku aivottomuuden juttu, että pitää kusta kaikkialle kun hyvin voi tehdä sen istuen niin menee pönttöön. Naahhh... On niin cool kun kastelee lattian kuin 3 vuotias.

        Ei siinä mitään, vahinkoja sattuu korkeasti koulutetuillekin, mutta se ettei omia jälkiään osaa (tai pahempaa ettei viitsi) pyyhkiä niin se vasta onkin... Siivoojana sitä saa ihmetellä päivittäin aikuisten käytöstapojen puutetta sekä vessoissa että yhteisissä taukotiloissa.


    • Anonyymi

      Se on pientä jos, on vähän kusta nurkassa. Yläasteella ollessa joku kävi paskantamassa vessan lattialle. Oli kuulemma nätisti levitelty jätökset.

    • Anonyymi

      Jos ne pojat joskus oppisi pissimään sinne pönttöön, mutta ei se aikuisilta miehiltäkään onnistu, vaikka ollaan olevinaan koviksia ja aina pitää pissiä seisaaltaa vaikkei selkeästi suju yhtään sen paremmin kuin vaippaikäiseltä.

    • Anonyymi

      Joskus tuli nähtyä seuraava slogani vessan seinässä: "Ei ole temppu eikä mikään kusta lattialle, mutta todellinen sankari paskantaa kattoon".

    • Anonyymi

      Näiden vanhojen ammattitaidottomien siivoojien ansiosta on useampi hyvä rakennus pilattu liian märkien siivousmenetelmien ansiosta homeen kasvualustoiksi.Nääs kun litimärkää moppia on paljon kevyempi loiskia eestaas.Toisin kuin kostealla mopilla mopatessa lika ei siirry listojen alle ja nurkkiin homehtumaan, vaan päätyy mopin mukana puhdistusliuokseen.

      • Anonyymi

        Nämä huonon työmoraalin omaavat vanhat sotkijat ovat jo suurilta osin eläkeellä. Ja hyvä niin, heidän jälkiään kun yhteiskunta joutuu korjaamaan vielä pitkään.Esim. heidän työnsä jälkeen mm. opetuskeittiön nurkat olivat pyöreinä jauhomäskistä.


      • Anonyymi

        Mun äiti siivoaa meidän talon lattiat muutaman kerran vuodes nii et se kaataa joka huoneessa puulattialle saavillisenn vettä ja sit se mopilla menee sielä ja ku lopult o siivous ohi nii se ottaa ns perunakellarin luukun auki ja vetelee kaikki ne likavedet sinne :D yläkerrassa on mun huone ja sinne en sitä päästä siivoamaan tuollai. Iskän kaa aina ihmetellää et miks siihe noi paljo vetttä tarjitaan ja äiti vai sanoo et me miehet ei ymmärretä siivouksesta mltään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äiti siivoaa meidän talon lattiat muutaman kerran vuodes nii et se kaataa joka huoneessa puulattialle saavillisenn vettä ja sit se mopilla menee sielä ja ku lopult o siivous ohi nii se ottaa ns perunakellarin luukun auki ja vetelee kaikki ne likavedet sinne :D yläkerrassa on mun huone ja sinne en sitä päästä siivoamaan tuollai. Iskän kaa aina ihmetellää et miks siihe noi paljo vetttä tarjitaan ja äiti vai sanoo et me miehet ei ymmärretä siivouksesta mltään :)

        Ja kyl mä ainaki osaan seistem kusta et ei pidä paikkaansa et kaikki miehet tai pojat kusee lattioille. Koulussani kyl o aik paskaset vessat


      • Anonyymi

        Tällä hetkellä siivousalalla on hiljainen kamppailu, että uusia koulutettuja on tulossa tilalle, jotka tietää miten siivouskemia ja hommat nykyään toimii - mutta vanhoilla siivoojilla on valta ja eivät kuuntele uusia, joten jos haluaa pitää työpaikkansa ei saa poiketa vanhojen tavoista. Tämä pesuaineiden ja veden käyttö on juuri niitä isompia vääntöjä.
        Sen lisäksi, että monet firmat laittaa liian kireän aikataulut, ettei ehdi tehdä kunnolla ja pitää vain juosta.

        Kohta on pulaa osaavista siivoojista kun monet lähtee alalta pois juuri sen takia kun vanhat siivoojat ja huonot yritykset kuluttaa jo pahimmillaan opiskeluaikana seuraavan sukupolven siivoojat loppuun. Sen verran rankkaa, etten suosittele kenellekään peruskoulusta toistaiseksi lähtemään siivousalaa opiskelemaan (kunnes osa vanhoista menee eläkeelle). Hieman pakko olla ikää ja muuta kokemusta, että jaksaa henkisesti ja mielenterveydellisesti alalla toimia. Muuten kyllä monipuolinen ja hyvä ala mihin todellakin halutaan alan opiskelijoita/koulutettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äiti siivoaa meidän talon lattiat muutaman kerran vuodes nii et se kaataa joka huoneessa puulattialle saavillisenn vettä ja sit se mopilla menee sielä ja ku lopult o siivous ohi nii se ottaa ns perunakellarin luukun auki ja vetelee kaikki ne likavedet sinne :D yläkerrassa on mun huone ja sinne en sitä päästä siivoamaan tuollai. Iskän kaa aina ihmetellää et miks siihe noi paljo vetttä tarjitaan ja äiti vai sanoo et me miehet ei ymmärretä siivouksesta mltään :)

        Mitä miehiin tulee. Allalle tarvitaan miehiä, etenkin umahalleihin yms. koska joillekin asikkaille se ei ole kivaa, että miesten puolelle tulee nainen siivoamaan. Tiedetään, ettei se ole tasapuolista ja reilua, että naistenpuolelle on naisia siivoamasta, mutta miestenpuolelle ei saada miestä. Siitä huolimatta, ettei siivoojia oikeasti kiinnosta kuinka alasti joku asikas on, ne on töissä eikä sellaiseen ole aikaa ja eikä se kuulu työpäivään.
        Typerä ja yksinkertainen oletusarvo anyway... Mutta siitä huolimatta pitäisi olla reilu kaikille.

        Myös toisin päin, naissiivooja on usein riskissä kun miestenpuolelle saattaa olla joku häirikkö piilossa, joka luulee saavansa huomiota pienelle m*nalleen palastelemalla sitä siivoojalle.
        Tiedoksi siellaisille; siivoojien moppi on paksumpi ja isompi sekä sillä voi seivästää tuollaiset urpot tehokkaasti sairaalakuntoon. Varsinkin päivän lopussa ei siivoojalla hirveästi ole enää jaksamista mihinkään asiakaspalveluun tai kohteliaisuuksiin, että itselleen aiheuttaa vain vahinkoa jos uskaltaa mol*illa. Eli tämäkin enemmän asiakasturvallisuus asia.

        Yleensä ne lopulta on tietyn ikäiset asiakkaat miehet kuin naisetkin, jotka usein heittää sitä sopimatonta läppää tai muuta siivoojille. Suhteessa paljon kivempi olla näkymätön siivooja kun tuollaisen kohteena ja onneksi ei ole missään asiakastiskillä myyjänä töissä kun ne saa kuulla sellaista vielä enemmän samalla kun pitää olla asiakaspalvelija henkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äiti siivoaa meidän talon lattiat muutaman kerran vuodes nii et se kaataa joka huoneessa puulattialle saavillisenn vettä ja sit se mopilla menee sielä ja ku lopult o siivous ohi nii se ottaa ns perunakellarin luukun auki ja vetelee kaikki ne likavedet sinne :D yläkerrassa on mun huone ja sinne en sitä päästä siivoamaan tuollai. Iskän kaa aina ihmetellää et miks siihe noi paljo vetttä tarjitaan ja äiti vai sanoo et me miehet ei ymmärretä siivouksesta mltään :)

        Teidän talossa varmaan melkoiset kosteusvauriot. Suosittelisin teettämään kuntokartoituksen ja jos hometta löytyy niin lähtekää ja jättäkää äiti hometaloon ku ongelman aiheuttanut ja jos on ihme käynyt eikä mitään löydy niin heittäkää mahdollisimman nopeesti äiti siivousvälineineen pihalle ettei synnykään :D


    • Anonyymi

      Itse siivoan toimistoa, mutta ei edes vessaa lasketa, että ihan paskat siellä vessan pytyssä? Ja kuka ei osaa käyttää edes wc- harjaa, kun ne roiskeet joutuu hinkkaamaan. Monet eivät työpaikalla osaa viedä sitä kahvikuppia tiskiin, vaan jättävät pöydälle? Ja monen työpöytä niin paperia täynnä ym. tavaroita. Ja ikkunalauta täynnä leluja, siis oikeasti leluja? Miten pyyhit nämä ikkunalaudat, joilla niin paljon leluja tai valokuvia ym. roinaa? Ja pomo sanoo minulle, että olen vain jokin kulu haitta, että vien yritykseltä rahaa? No, tästä lähtien voivat elää täysin paskan ja pölyn seassa, varsinkin nyt, kun korona jyllää. Ei haittaa minua enää paskan vertaa, että olen mukamas vain kulu erä? Kun yrityksen pomo vetää välistä koko ajan toisten palkoista, että ihan kivaa on. Näinhän narsisti toimii työpaikalla, ettei osaa arvostaa toisten töitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe