Oli kostea kesäilta. Olimme minä, Peppiina ja hänen miehensä Mika istumassa iltaa mökillä. Aivan korvessa. Olimme tunteneet kaikki toisemme vaippa perseistä asti, niin alastomuus ei ollut kovin iso numero meille. Sauna oli lämmennyt jo useamman tunnin. Lähdimme porukalla saunomaan. Sauna oli sellainen vaatimaton hirsirankenteinen varmaan 100 vuotta vanha. Istuimme tiiviissä rivissä löylyissä. Ja hörpimme oluitamme, hiljaisuuden täyttämiseksi. Peppiina lähti jäähylle, tupakalle kai oikeasti. Jäimme Mikan kanssa kaksin lauteille. Katsoimme molemmat Peppiinan treenattua persettä hänen viuhahtaessaan ovesta ulos.
- milloin olet viimeksi tuota saanut?
- muistatko kun kävit paskalla iltapäivällä?
- en minä vittu niin kauan siellä viipynyt.
- eipä siinä jääty jahkailemaan.
- vai niin.
- Peppiina ehdotti kolmen kimppaa.
- ai nyt, tänäiltana
- niin niin
Ovi pamahti kiinni. Peppiina oli tullut ulkoa. Hän heitti pyyhkeen pukuhuoneen penkille, ja tuli takaisin löylyihin. Hän istui keskeemme. Vilkaisimme Mikan kanssa toisiamme kuin merkiksi. Tartuin Peppiina hänen silikoni rinnastaan ja aloin suudella tämän kaulaansa. Mika tarttui toiseen rintaan. Katsoin Peppiinaa, ikään kuin varmistaen. Hän näytti tyytyväiseltä. Aloin imeä hänen nänniään. Pyörittelin kieltäni siinä. Mika ja Peppiina suutelivat kiihkeästi. Liutin kättäni hänen vatsalleen. Peppiina aukaisi haaransa. Peppiinalla oli posliini alapää. Työnsin sormeni hänen sisäänsä ja peukalolla hieroin hänen klitoristaan. Peppiina voihkaisi. Mika nuoli Peppiinan nännejä. Peppiinan pillu oli litimärkä. Hän voihki ja kiemurteli lauteella. Aloin sormettamaan häntä rajummin. Itsellänikin alkoi tekemään jo mieli. Minulla ja Mikalla molemmilla seisoi. Kysyimme Peppiinalta että no miten on, kummalta haluaa. Peppiina valitsi Mikan. Mikä työntyi hänen sisäänsä. He olivat ylälauteella lähetyssaarnaajassa ja minä suutelin vuorotellen Peppiinan kaulaa ja rintoja. Mika ja Peppiina olivat aivan kiihkossa. Peppiina parkaisi ja samoin mika alkoi nytkähtelemään. Kävimme seuraavaksi kaikki jäähyllä ja palasimme löylyihin mitään puhumatta. Löylyissä Peppiina tarttui minua munastani ja alkoi runkkaamaan minua. Katsoin hetken ajan mikaa joka nyökkäsi.
- älkää minun nähteni.
- mennään jonnekkin muualle, sanoin peppiinalle. Menimme rantaan. Laskeuduimme laiturilta veteen jossa aloimme suudella kiihkeästi. Minulla alkoi jo seisomaan. Pidimme laiturin tikkaista kiinni. Imin fritsuja peppiinan kaulaan ja hän veteli minua veden alla. Käänsin peppiinan rajusti toisin päin. Ja käskin pitämään tiukasti kiinni. Survasin munani hänen sisäänsä ja aloin panemaan. Peppiinalla oli ihanan kireä pillu, ja niin vetinen. Rakastin tuota tunnetta. Peppiina kirkui nautinnosta niin että Mika kuuli sen varmasti saunalle asti. Kourasin välillä Peppiina rinnasta ja jatkoin agressiivista panoani.
- tule jo, en kestä enää. Peppiina huusi nautinoissaan. Kiusasin naisparkaa vielä hetken ja laskin lastin hänen sisäänsä.
Kostea kesäilta
Anonyymi
0
1752
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797