Kostea kesäilta

Anonyymi

Oli kostea kesäilta. Olimme minä, Peppiina ja hänen miehensä Mika istumassa iltaa mökillä. Aivan korvessa. Olimme tunteneet kaikki toisemme vaippa perseistä asti, niin alastomuus ei ollut kovin iso numero meille. Sauna oli lämmennyt jo useamman tunnin. Lähdimme porukalla saunomaan. Sauna oli sellainen vaatimaton hirsirankenteinen varmaan 100 vuotta vanha. Istuimme tiiviissä rivissä löylyissä. Ja hörpimme oluitamme, hiljaisuuden täyttämiseksi. Peppiina lähti jäähylle, tupakalle kai oikeasti. Jäimme Mikan kanssa kaksin lauteille. Katsoimme molemmat Peppiinan treenattua persettä hänen viuhahtaessaan ovesta ulos.
- milloin olet viimeksi tuota saanut?
- muistatko kun kävit paskalla iltapäivällä?
- en minä vittu niin kauan siellä viipynyt.
- eipä siinä jääty jahkailemaan.
- vai niin.
- Peppiina ehdotti kolmen kimppaa.
- ai nyt, tänäiltana
- niin niin
Ovi pamahti kiinni. Peppiina oli tullut ulkoa. Hän heitti pyyhkeen pukuhuoneen penkille, ja tuli takaisin löylyihin. Hän istui keskeemme. Vilkaisimme Mikan kanssa toisiamme kuin merkiksi. Tartuin Peppiina hänen silikoni rinnastaan ja aloin suudella tämän kaulaansa. Mika tarttui toiseen rintaan. Katsoin Peppiinaa, ikään kuin varmistaen. Hän näytti tyytyväiseltä. Aloin imeä hänen nänniään. Pyörittelin kieltäni siinä. Mika ja Peppiina suutelivat kiihkeästi. Liutin kättäni hänen vatsalleen. Peppiina aukaisi haaransa. Peppiinalla oli posliini alapää. Työnsin sormeni hänen sisäänsä ja peukalolla hieroin hänen klitoristaan. Peppiina voihkaisi. Mika nuoli Peppiinan nännejä. Peppiinan pillu oli litimärkä. Hän voihki ja kiemurteli lauteella. Aloin sormettamaan häntä rajummin. Itsellänikin alkoi tekemään jo mieli. Minulla ja Mikalla molemmilla seisoi. Kysyimme Peppiinalta että no miten on, kummalta haluaa. Peppiina valitsi Mikan. Mikä työntyi hänen sisäänsä. He olivat ylälauteella lähetyssaarnaajassa ja minä suutelin vuorotellen Peppiinan kaulaa ja rintoja. Mika ja Peppiina olivat aivan kiihkossa. Peppiina parkaisi ja samoin mika alkoi nytkähtelemään. Kävimme seuraavaksi kaikki jäähyllä ja palasimme löylyihin mitään puhumatta. Löylyissä Peppiina tarttui minua munastani ja alkoi runkkaamaan minua. Katsoin hetken ajan mikaa joka nyökkäsi.
- älkää minun nähteni.
- mennään jonnekkin muualle, sanoin peppiinalle. Menimme rantaan. Laskeuduimme laiturilta veteen jossa aloimme suudella kiihkeästi. Minulla alkoi jo seisomaan. Pidimme laiturin tikkaista kiinni. Imin fritsuja peppiinan kaulaan ja hän veteli minua veden alla. Käänsin peppiinan rajusti toisin päin. Ja käskin pitämään tiukasti kiinni. Survasin munani hänen sisäänsä ja aloin panemaan. Peppiinalla oli ihanan kireä pillu, ja niin vetinen. Rakastin tuota tunnetta. Peppiina kirkui nautinnosta niin että Mika kuuli sen varmasti saunalle asti. Kourasin välillä Peppiina rinnasta ja jatkoin agressiivista panoani.
- tule jo, en kestä enää. Peppiina huusi nautinoissaan. Kiusasin naisparkaa vielä hetken ja laskin lastin hänen sisäänsä.

0

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
        Maailman menoa
        147
        4059
      2. Teholla nyt jo 72 ihmistä. Enemmän kuin kertaakaan 2020 alun jälkeen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008544154.html Nyt omikron alkaa viemään teholle ja hurjin viikko alkaa huomenna. 72 on nyt teholla. Ottakaa rokot
        Maailman menoa
        255
        2658
      3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        8
        2175
      4. Nakkilassa tapahtuu

Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui? https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
        Nakkila
        16
        1900
      5. Mies, olisiko meidän

Aika kohdata IRL ja selvittää asiat?
        Ikävä
        49
        1183
      6. Hyvä on nainen myönnän

Pilkkasin sinua muutaman kerran koska tahdoin että lähdet pois mielestäni mutta oikeasti tahdon sinua koko ajan ja tahtoisin riisua tuon roikkuvan pai
        Ikävä
        45
        1090
      7. Vastaa mies rehellisesti

Kohdataanko me enää koskaan?
        Ikävä
        111
        1089
      8. Karvoitus naisella

Pitääkö jo ennen treffejä kertoa miehelle,että olen karvainen pimmsasta ja kainaloista. Osallehan tälläinen on ällöttävää ja mua taas sattuu kun mies
        Sinkut
        147
        940
      9. Sun elämäsi rakkaus

viettää nimipäiväänsä milloin?
        Ikävä
        31
        858
      10. Jos kaivattusi

Makaisi alastomana edessäsi, niin mitä tekisit?
        Ikävä
        64
        799
      Aihe