Poljen toisen mahdollisimman alas ja saan aiheutettua toiselle mahdollisimman pahan olon. Omaatuntoa en omista ja sana anteeksi on itselleni täysin vieras.
Mieheltä
Saan nautintoa siitä, kun
32
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisen ihmisen kanssa ei halua olla missään tekemisissä.
- Anonyymi
Veit multa monta vuotta ja huomasit kyllä että teit perusteellista työtä, kiitos siitä.
- Anonyymi
Kyllä maailmaan ihmisiä sopii. Jokainen voi valita seuransa 👍
Nämä provot on huvittavia- Anonyymi
Se varmasti huvittaa niin kauan kun itse joutuu tuommoisen ihmisen kohteeksi. Silloin tule sanomaan että kyllä maailmaan ihmisiä mahtuu. Kun joku Psyko alkaa sinua nöyryytää ja kiusata tekee elämästäsi helvetin.
- Anonyymi
Tuttua kans, millään muulla ei niin väliä, kunhan itselle jää hyvä mieli. Kosto on heille pakkomielle, vaikka todellinen syy löytyisi lopulta heistä itsestä. Sitä heidän on vaikea ymmärtää, koska syy on aina muissa. Ylimielisyys tuttua ja joskus voivat leikitellä sillä, et käyttäytyvät keskivertoa tyhmempinä, tällä testaavat toisen uskollisuutta itseään kohtaa. Toisen käytös joka tilanteessa oltava kunnioittavaa, muuten ystävyyskin voi olla mennyttä? Hyviä toisten tunteilla pelaajia. Annat pikku sormen, se vie koko käden tyyliin.
- Anonyymi
Oikein osuvasti ja hyvin sanottu.
- Anonyymi
Ehkä joku päivä tulet huomaamaan ja tuntemaan kaiken aiheuttaman pahuutesi itsessäsi.
- Anonyymi
Vielä saat tuntea joku päivä kaiken.
- Anonyymi
Huhheijaa. Ja karma on bitch!
- Anonyymi
Mua sä et pysty satuttamaan, vaikka kuinka kuvittelisit!
- Anonyymi
Tietyn rajan ylittyessä, paluuta entiseen tuskin tapahtuu. Toisen pahuutta vaikea unohtaa. Oli se mitä hyvänsä, jää mieleen epäluottamuksena toista kohtaan.
- Anonyymi
Katkera jätetty ,petetty,on tuollainen tyyppi. Ei tahdo myöntää itselleen että sattuu.itkunauruhymiöt yksi tapa esittää muuta,mutta näyttää kuinka todellisuudessa kirpasee.
- Anonyymi
Sattuu ja lujaa häneen (ap:hen). Kunhan peittelee.
- Anonyymi
Juuri näin. Kunnon aito suru ja itku,sureminen, olisi parempi.puhdistaisi ja veisi eteenpäin. Surun kieltäminen tuottaa päinvastaista.loppumatonta vihaa ja katkeruutta.siinä rypemistä ja junnaamista elämän loppuun saakka.
- Anonyymi
Kovin kipeetä tuntuu olevan, siellä jonkun pääkopassa.
Ei huolet paina, seurauksista viis veisaat.
Pahuutta on monenlaista, lopulta kaikki kolahtaa sinne omaan nilkkaan.
Joko olisi poliisille, sinut ilmiirettava? - Anonyymi
Ja te viititte innostua noin läpinäkyvästä provosta. Menkää ulos 😂
Voi sinua raukkaparkaa, mahtaa sinun elämä olla kammottavaa. Halihalipusupusupäähänpaijaustajaäidintissiäsuuhunnyt.
Jos et olisi provo,ja saisi sairaita kiksejäsi siitä että tuontyyppiset ihmiset ovat todella satuttaneet liian useita ihmisiä lähisuhteissa, niin voisin sanoa tähän jotain, mutta nämä sanat tässä ovat helmiä sioille.
Harvoin näin sairaat ihmiset itse edes haluavat parantua.- Anonyymi
Minunko? Nyt joutuu tuottamaan pettymyksen mutta olet varmaan tottunut sellaiseen kirjoittelusta päätellen. Katsos kun minulla on kaikki mitä haluan ja tarvitsen, parisuhteen ja elämän lisäksi, ne tunteet.
Mites sulla? Tai ei tarvitse vastata. Vastaus näkyy tuosta tyylistä kirjoittaa 😉 Anonyymi kirjoitti:
Minunko? Nyt joutuu tuottamaan pettymyksen mutta olet varmaan tottunut sellaiseen kirjoittelusta päätellen. Katsos kun minulla on kaikki mitä haluan ja tarvitsen, parisuhteen ja elämän lisäksi, ne tunteet.
Mites sulla? Tai ei tarvitse vastata. Vastaus näkyy tuosta tyylistä kirjoittaa 😉😂😂😂😂😂😂😂😂👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
- Anonyymi
Käytät minun nimimerkkiä "Mieheltä" vielä kaiken lisäksi. Minä olen sentään mies!
- Anonyymi
Ihminen on mielihyvää tavoitteleva olento. Sadistista mielihyvää tuottaa itsen esittely muita parempana. Älykästä sadismia on rahojen kavaltaminen, pankkiirin koronkiskonta, tyhmää esim raiskaus. Ja muiden sadismista nauttiminen. Jotkut saavat mielihyvää myös luonnonmullistuksista. Sadistit auktoriteettikammoisia, yhteiskuntaan alistuminen vaatii tietyn määrän masokismia. Koulukiusatut passiivisia sadisteja, eivät alistu aktiivisen sadistin ja tämän masokistihovin valtaan. Lapset ja nuoret enemmän sadisteja, masokismi lisääntyy iän myötä. Toisten auttaminen usein masokismia. Sadisti ei auta, auttamatta jättäminen on palkitsevaa. Masokistit ovat alamaisia, hyviä työläisiä, eivät kyseenalaista edes epäoikeudenmukaisuutta. Masokismi mahdollistaa valtion, muuten olisi sadistinen sota kaikkia vastaan. Koulukiusattu voi muuttua passiivisesta aktiiviseksi sadistiksi, esim koulu ampujat. Useimpien sadismi ja masokismi tasapainossa. Liiallinen masokismi selkärangattomuutta ja riippuvuutta. Kahden vastakkaisiin suuntiin epätasapainoisen suhde voi toimia.
- Anonyymi
Sadismi luultua yleisempää, eräässä tutkimuksessa yli neljäsosa valitsi julman työtehtävän ikävää ja likaista mieluummin. Ja mielihyvä lisääntyi julmuuden lisääntymisen myötä. Onhan näitä, hoitajia, poliiseja, jotka kiduttavat.
- Anonyymi
Tää itsestäänselvää. Huomaan tällaisen taipumuksen joissain ihmisissä heti. En päästä tällaisia ihmisiä vastuuttomiksi ilman opetusta!
- Anonyymi
Kunhan valitset uhriksi alistumisesta mielihyvää saavan, muuten voit joutua sotaan.
- Anonyymi
Raukka olet oikeasti. Et osaa käsitellä tunteitasi.
- Anonyymi
Jos olet ikävöimäni mies niin tietenkin rakastan sinua pyyteettömästi ja passitan sinut mielisairaalaan.😊
- Anonyymi
Sinä sinne kuulut .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sinne kuulut .
Miksi oletat, että joku ikävöisi sinua? En usko että kukaan ikävöi. -sivusta
- Anonyymi
Ei tuo tehoa sellaiseen joka tiedostaa oman viallisuutensa, uhrilla pitää olla itsetunto, jonka voi viedä. Realisti ymmärtää kyllä itsekkin, kuinka toinen pahempi toistaan.
- Anonyymi
Hyvä, ett tiedostat itse millainen olet, toivottavasti tuot tuon puolesi esille selkeästi ettei kukaan joudu yllättymään. Parempi ollakin rehellinen, ettei esitä olevansa toisenlainen.
- Anonyymi
En edes usko että aloitus on mieheltä. Tämä on siltä naiselta, joka väittää jokaista naista tuoksi mieheksi, jota esittää nyt aloituksessa.
- Anonyymi
Olet varmasti myös ruma ja kateellinen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969