Tältä palstalta ei näköjään muuta löydy vip-bb aiheesta, kuin tuon luettelijan typerä pitkä lista kilpailijoista. Ihan kuin ei sitä muualta muka löytyisi. Piti tänne laittaa.
Ärsyttävä luettelija
9
75
Vastaukset
- Anonyymi
Jo helpotti. Nyt kirjoitellaan sinun ehdoillasi.
- Anonyymi
Täällä sensuroidaan ihan asiallisia ketjun aloituksia. Miksi Nina Mikkosesta ei saa tehdä aloitusta? Olen yrittänyt jo kahdesti.
- Anonyymi
Mitä haittaa, niihinhän on helppo laittaa jos on jotain kyseistä koskevaa. Moni palsta on oikeasti täynnä spammialoituksia, joku jaksaa julkkiksistakin samaa sontaa vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Joo oon se luettelija. Loin ketjun jokaisesta asukkaasta heti eilen kuin taloon saapuivat, Mitä ärsyttävvää tässä nyt sitten on? Jokaiselle henkilölle oma ketju josta voi keskutstella asukkaasta.
mutta joitan ihmmeelsitä tässä nyt on,. Miksi kaikki veistini askukkaista ei tänne eilen tullut? Ilmiantoiko joku näitä viestejä???
Siis jostain henkilöstä saa puhua, mutta jostain henkilöstä taas ei saa???? En ymmärrä poistajan logiiggaa?, että jostain henkilöstä ei poisteta aloitusta, mutta jostain henkilöstä taas poistetaan???- Anonyymi
Sama täällä. Aloituksia ja mielipiteitä poistuu.
Meitä ohjaillaan. Sananvapautta ei ole, ellei se ole Pääkonttorin mielenmukainen. Huumorintajua tuolla ei ole. Ja huumorintaju taas olisi merkki myös älykkyydestä. - Anonyymi
Varmaan jos joku saman niminen, ei-julkisuuden henkilö on olemassa niin botti luulee että tarkoittaa sitä ja sanoo ei saa laittaa henkilön koko nimeä. Tai sitten vaan täysin sattumanvaraisesti laskee tekstistä jonkun koulutetun neuroverkon avulla mitkä viestit pitää poistaa.
- Anonyymi
Hankipa elämä.
- Anonyymi
Kyllä nyt on lapsellinen porukka BB:ssä, kuinka ovat saaneet töistä vapaata moiseen ohjelmaan menolle?
- Anonyymi
No urheiljat ovat jo lopettaneet uransa. Mitä lie nyt tekevät?
Tubettajat voi pitää vapaata koska vaan.
Yökerhot kiinni joten sedullakaan ei töitä varmaan juuri nyt.
Ukkolan tilalla alfa tv:llä nyt Jungeri joka tuuraa häntä.
Meriläinen vissiin ainoa jolla olis töitä, mutta kai häntäkin joku tuuraa.
Markusta ei oikien tiedä mitä nykyään tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368630Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611213Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40774Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?69731- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657