Tämä kilpailija vaikuttaa ihan mukavalta. Pidän persoonasta.
Roni Bäck.
16
1294
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös kukaan kommentoi Ronia? 👀
Taitaa nousta omaksi suosikikseni, Ninan kanssa.- Anonyymi
Onko roni sinun vauvalla samanlaiset leukaperät kuin sinulla 4 numeroo liian isot
- Anonyymi
Mistä noin tyhmän miehen suosio johtuu. Tympeä ja epämiellyttävä. Mistä syntyi noin tyhmä ammatti kuin tubettaja en arvosta yhtään tollasta ammattia
- Anonyymi
Onko kakaroilla yhtä pitkä naama kuin isällään. Hassu pitkä naama. En koskaan ole ronin fani hihhh siis kuka on roni fani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä noin tyhmän miehen suosio johtuu. Tympeä ja epämiellyttävä. Mistä syntyi noin tyhmä ammatti kuin tubettaja en arvosta yhtään tollasta ammattia
On siinä miehinen ammatti tubettaja hihhhh. Pitkä naama ei osaa tehdä oikeita töitä.
- Anonyymi
Teki pohjanoteerauksen Hauskat kotivideot -ohjelmassa.
- Anonyymi
Taustalla hyvä.
- Anonyymi
Eikös tämä esiintynyt Roni Montana taidenimellä?
- Anonyymi
Roni on miellyttävä ja kohtelias nuori mies! 👍
- Anonyymi
Haha, huono vitsi. Tony Montana taitelilijanimeä käyttää artisti Pasi Hailio.
Roni B tuntuu lämminsydämiseltä ja fiksulta nuorelta mieheltä.
- Anonyymi
— Hyvää päivää varhaisteinit, olen Roni Bäck ja tänään olen ravihevosena Vermossa, IIHAHAHAA!
— Ja mikä parasta, minun ei tarvitse lainkaan naamioitua, sovin hyvin joukkoon hummaan! - Anonyymi
Miksi tämä kynäniska on persoona..elävä esimerkki tunnin kestävästä liidusta..
- Anonyymi
roni leikkii jotain miljonääriä vaikka tienannut vaivaiset 120 000 e vuodessa vittu mikä pelle ,minä ahtaajana 3-vuoro työssä pääsen samoihin tuloihin
- Anonyymi
On vitsi että tällasia pellejä on Leijonan Luolassa.
Ymmärrän kaikki muut mutta tältä tyypiltä tulee aina en ole mukana,
pitäsköhä katsoa lompakkoon ennen telkkariin tuloa ettei munaa itteensä
Suomen kansan edessä Haloo.
Miljoonakerhoon ei kuulu nämä tyypit, täyttä Feikkiä ja kauheaa katseltavaa.- Anonyymi
Mistäköhän sun aggressiot johtuu? Lapsuuden ajan traumoistako. Tuo kommunikointisi on epänormaalia.
- Anonyymi
Mies oli Korkeasaari ohjelmassa ja hän vaikuttaa omituiselta tyypiltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453