Tämä kilpailija vaikuttaa ihan mukavalta. Pidän persoonasta.
Roni Bäck.
14
566
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös kukaan kommentoi Ronia? 👀
Taitaa nousta omaksi suosikikseni, Ninan kanssa.- Anonyymi
Onko roni sinun vauvalla samanlaiset leukaperät kuin sinulla 4 numeroo liian isot
- Anonyymi
Mistä noin tyhmän miehen suosio johtuu. Tympeä ja epämiellyttävä. Mistä syntyi noin tyhmä ammatti kuin tubettaja en arvosta yhtään tollasta ammattia
- Anonyymi
Teki pohjanoteerauksen Hauskat kotivideot -ohjelmassa.
- Anonyymi
Taustalla hyvä.
- Anonyymi
Eikös tämä esiintynyt Roni Montana taidenimellä?
- Anonyymi
Roni on miellyttävä ja kohtelias nuori mies! 👍
- Anonyymi
Haha, huono vitsi. Tony Montana taitelilijanimeä käyttää artisti Pasi Hailio.
Roni B tuntuu lämminsydämiseltä ja fiksulta nuorelta mieheltä.
- Anonyymi
— Hyvää päivää varhaisteinit, olen Roni Bäck ja tänään olen ravihevosena Vermossa, IIHAHAHAA!
— Ja mikä parasta, minun ei tarvitse lainkaan naamioitua, sovin hyvin joukkoon hummaan! - Anonyymi
Miksi tämä kynäniska on persoona..elävä esimerkki tunnin kestävästä liidusta..
- Anonyymi
roni leikkii jotain miljonääriä vaikka tienannut vaivaiset 120 000 e vuodessa vittu mikä pelle ,minä ahtaajana 3-vuoro työssä pääsen samoihin tuloihin
- Anonyymi
On vitsi että tällasia pellejä on Leijonan Luolassa.
Ymmärrän kaikki muut mutta tältä tyypiltä tulee aina en ole mukana,
pitäsköhä katsoa lompakkoon ennen telkkariin tuloa ettei munaa itteensä
Suomen kansan edessä Haloo.
Miljoonakerhoon ei kuulu nämä tyypit, täyttä Feikkiä ja kauheaa katseltavaa.- Anonyymi
Mistäköhän sun aggressiot johtuu? Lapsuuden ajan traumoistako. Tuo kommunikointisi on epänormaalia.
- Anonyymi
Mies oli Korkeasaari ohjelmassa ja hän vaikuttaa omituiselta tyypiltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461888
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280996- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78807Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654- 43650