Roni Bäck.

Anonyymi

Tämä kilpailija vaikuttaa ihan mukavalta. Pidän persoonasta.

16

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös kukaan kommentoi Ronia? 👀
      Taitaa nousta omaksi suosikikseni, Ninan kanssa.

      • Anonyymi

        Onko roni sinun vauvalla samanlaiset leukaperät kuin sinulla 4 numeroo liian isot


      • Anonyymi

        Mistä noin tyhmän miehen suosio johtuu. Tympeä ja epämiellyttävä. Mistä syntyi noin tyhmä ammatti kuin tubettaja en arvosta yhtään tollasta ammattia


      • Anonyymi

        Onko kakaroilla yhtä pitkä naama kuin isällään. Hassu pitkä naama. En koskaan ole ronin fani hihhh siis kuka on roni fani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä noin tyhmän miehen suosio johtuu. Tympeä ja epämiellyttävä. Mistä syntyi noin tyhmä ammatti kuin tubettaja en arvosta yhtään tollasta ammattia

        On siinä miehinen ammatti tubettaja hihhhh. Pitkä naama ei osaa tehdä oikeita töitä.


    • Anonyymi

      Teki pohjanoteerauksen Hauskat kotivideot -ohjelmassa.

    • Anonyymi

      Taustalla hyvä.

    • Anonyymi

      Eikös tämä esiintynyt Roni Montana taidenimellä?

      • Anonyymi

        Roni on miellyttävä ja kohtelias nuori mies! 👍


      • Anonyymi

        Haha, huono vitsi. Tony Montana taitelilijanimeä käyttää artisti Pasi Hailio.
        Roni B tuntuu lämminsydämiseltä ja fiksulta nuorelta mieheltä.


    • Anonyymi

      — Hyvää päivää varhaisteinit, olen Roni Bäck ja tänään olen ravihevosena Vermossa, IIHAHAHAA!
      — Ja mikä parasta, minun ei tarvitse lainkaan naamioitua, sovin hyvin joukkoon hummaan!

    • Anonyymi

      Miksi tämä kynäniska on persoona..elävä esimerkki tunnin kestävästä liidusta..

    • Anonyymi

      roni leikkii jotain miljonääriä vaikka tienannut vaivaiset 120 000 e vuodessa vittu mikä pelle ,minä ahtaajana 3-vuoro työssä pääsen samoihin tuloihin

    • Anonyymi

      On vitsi että tällasia pellejä on Leijonan Luolassa.
      Ymmärrän kaikki muut mutta tältä tyypiltä tulee aina en ole mukana,
      pitäsköhä katsoa lompakkoon ennen telkkariin tuloa ettei munaa itteensä
      Suomen kansan edessä Haloo.
      Miljoonakerhoon ei kuulu nämä tyypit, täyttä Feikkiä ja kauheaa katseltavaa.

      • Anonyymi

        Mistäköhän sun aggressiot johtuu? Lapsuuden ajan traumoistako. Tuo kommunikointisi on epänormaalia.


    • Anonyymi

      Mies oli Korkeasaari ohjelmassa ja hän vaikuttaa omituiselta tyypiltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe