Roni Bäck.

Anonyymi

Tämä kilpailija vaikuttaa ihan mukavalta. Pidän persoonasta.

16

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös kukaan kommentoi Ronia? 👀
      Taitaa nousta omaksi suosikikseni, Ninan kanssa.

      • Anonyymi

        Onko roni sinun vauvalla samanlaiset leukaperät kuin sinulla 4 numeroo liian isot


      • Anonyymi

        Mistä noin tyhmän miehen suosio johtuu. Tympeä ja epämiellyttävä. Mistä syntyi noin tyhmä ammatti kuin tubettaja en arvosta yhtään tollasta ammattia


      • Anonyymi

        Onko kakaroilla yhtä pitkä naama kuin isällään. Hassu pitkä naama. En koskaan ole ronin fani hihhh siis kuka on roni fani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä noin tyhmän miehen suosio johtuu. Tympeä ja epämiellyttävä. Mistä syntyi noin tyhmä ammatti kuin tubettaja en arvosta yhtään tollasta ammattia

        On siinä miehinen ammatti tubettaja hihhhh. Pitkä naama ei osaa tehdä oikeita töitä.


    • Anonyymi

      Teki pohjanoteerauksen Hauskat kotivideot -ohjelmassa.

    • Anonyymi

      Taustalla hyvä.

    • Anonyymi

      Eikös tämä esiintynyt Roni Montana taidenimellä?

      • Anonyymi

        Roni on miellyttävä ja kohtelias nuori mies! 👍


      • Anonyymi

        Haha, huono vitsi. Tony Montana taitelilijanimeä käyttää artisti Pasi Hailio.
        Roni B tuntuu lämminsydämiseltä ja fiksulta nuorelta mieheltä.


    • Anonyymi

      — Hyvää päivää varhaisteinit, olen Roni Bäck ja tänään olen ravihevosena Vermossa, IIHAHAHAA!
      — Ja mikä parasta, minun ei tarvitse lainkaan naamioitua, sovin hyvin joukkoon hummaan!

    • Anonyymi

      Miksi tämä kynäniska on persoona..elävä esimerkki tunnin kestävästä liidusta..

    • Anonyymi

      roni leikkii jotain miljonääriä vaikka tienannut vaivaiset 120 000 e vuodessa vittu mikä pelle ,minä ahtaajana 3-vuoro työssä pääsen samoihin tuloihin

    • Anonyymi

      On vitsi että tällasia pellejä on Leijonan Luolassa.
      Ymmärrän kaikki muut mutta tältä tyypiltä tulee aina en ole mukana,
      pitäsköhä katsoa lompakkoon ennen telkkariin tuloa ettei munaa itteensä
      Suomen kansan edessä Haloo.
      Miljoonakerhoon ei kuulu nämä tyypit, täyttä Feikkiä ja kauheaa katseltavaa.

      • Anonyymi

        Mistäköhän sun aggressiot johtuu? Lapsuuden ajan traumoistako. Tuo kommunikointisi on epänormaalia.


    • Anonyymi

      Mies oli Korkeasaari ohjelmassa ja hän vaikuttaa omituiselta tyypiltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe