Onko lenvo hyvä pöytäkone?

Anonyymi

15

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      lenovo siis

    • Anonyymi

      Jonkun mielestä hyvä, jonkun ei.

    • Kalliimmassa on enemmän muistia ja varsin oleellisestikin nopeampi näytönohjain:

      https://www.videocardbenchmark.net/compare/GeForce-GTX-1650-SUPER-vs-GeForce-GTX-1660-SUPER/4167vs4159

      Uuteen koneeseen tosiaan kannattaa hankkia se riittävä 16 gigaa muistia ja näytönohjain, jolla voi sujuvasti pelata jokseenkin kaikkia pelejä Full-HD -näytöllä (lähes) kaikilla silmäkarkeilla.

      Saadakseen oleellisesti peleissä nopeampaa pitäisi näytönohjaimeen sijoittaa tuplasti, mikä taas on täysin tarpeetonta jos on aikomus pelata korkeintaan Full-HD -tasolla.

      Nykyisessä markkinatilanteessa ei pysty 800 €:llä rakentamaan vastaavaa konetta erilliskomponenteista, joten tarjous on ihan O.K.
      Nvidian GeForce GTX 1660 Super ja AMD:n RX 5600 XT ovat optimaalisia tälle resoluutiolle. Sikamaista, että pelkkä näytönohjain maksaa kaupassa nyt yli neljäsataa. Saatavuus on heikko, joten verkkokaupat ovat hinnoitelleet aivan sikaa.

      • Anonyymi

        Näytönohjain on valittavissa 1650/1660 klikkaamalla valintaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytönohjain on valittavissa 1650/1660 klikkaamalla valintaa...

        Niin on. Epäiletkö, etten huomannut? ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Niin on. Epäiletkö, etten huomannut? ; )

        Kylllä epäilen.


    • Anonyymi

      Ok. Kiitoksia. Eli siis tuo kalliimpi kannattaa valita. Tohon tietysi vielä tarvitsisi näytön joten 1000€ kaikkineen, mutta menköön. Senverran rahaa on nyt uuteen koneeseen säästelty.

      Näköjään noissa pakkauksissa ei ole enää edes näppäimistöä ja hiirtäkään mukana joten nekin joutuu ostaan erikseen.

      • Anonyymi

        Ovat varmaan ajatelleet että kaikilla jo muutenkin on jo näppis ja hiiri...


    • Anonyymi

      Eivät ole pelikoneita vaan markettiromuja joissa huonolaatuiset osat ja olematon päivitettävyys.. Ei missään nimessä kannata..

      • Anonyymi

        Parempia saa kun kokoaa itse tai hankkii osat käytettynä. Näin konetta voi jatkossa päivittää ilman että se pitää kokonaan uusia. Varsinkin pelikäytössä tämä voi tulla äkkiä vastaan kun pelit kehittyy kokoajan vaativimmiksi taikka jos hankkii uuden tarkemman näytön.


      • Tuo kalliimpi Lenovo on varsin tasapainoisesti konfiguroitu pelikoneeksi, joten ehdotan, että kokoat itse paremman halvemmalla huijaamatta, eli käyttäen laillista Windows 10 Homen lisenssiä ja näytönohjainta, joka oikeasti on saatavana suoraan hyllystä. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Tuo kalliimpi Lenovo on varsin tasapainoisesti konfiguroitu pelikoneeksi, joten ehdotan, että kokoat itse paremman halvemmalla huijaamatta, eli käyttäen laillista Windows 10 Homen lisenssiä ja näytönohjainta, joka oikeasti on saatavana suoraan hyllystä. ; )

        En kyllä ite osaa koota. Näytönohjamia olen vaan joskus vaihdellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ite osaa koota. Näytönohjamia olen vaan joskus vaihdellut.

        Monet firmat kyllä kokoaa koneen valitsemistasi komponenteista parilla kympillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet firmat kyllä kokoaa koneen valitsemistasi komponenteista parilla kympillä...

        Jep. Ei tosiaan tarvitse itse koota.


    • Anonyymi

      Minun mielestä on oma koneni levon, en tiedä lisä merkit koodit.käytetty 5vuotta jo uutena makso 500e.Samanlainen hankin kun tää levii! Käyttökapasetti ja mikä sitten ihmisillä on selain ratkaisee asioita.kuin tieo-turvat.Olen mäntti tietokoneiden kanssa.joten mäntin mielipide!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe