Missä on Rin Tin Tin

Anonyymi

Söikö se senssun kuksan?

Miksiköhän Hua Hinin miehen on niin mahdotonta vastata yksinkertaisiin koirakysymyksiin.

1) Toitko Suomesta valtion kouluttaman virkamiesdobermannin Thaimaahan vai etkö tuonut?

2) Milloin se oikein jäi auton alle?

3) Milloin otit thai ridgebackit?

4) Mihin ne katosi? Nehän söi 3 kiloa riisiä päivässä joka keitettynä oli 9kg?

5) Mistä ne tuli takaisin ne thai ridgebackit ja muuttui sitten aneemiseksi sekarotuiseksi Saksan paimenkoiraksi?

Tämä koiraseikkailu on jopa yhtä mystinen kuin Pohjoisen Miehen salainen moottoripyörärata ja salainen miljoonarantanatontti. Terokin on kadonnut jonnekin.

6

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Senssu on NumPällin luoma satuhahmo.

    • Anonyymi

      Senssu on asettanut hurjat ehdot sille, että näemme kuksan Chiang Maissa.

      Numballa olisikin nyt tuhannen taalan paikka todistaa se ettei hän ole Senssu.

      Eli laitapa Numba kuva missä on Teron tai sinun Doppari.

    • Anonyymi

      Valtio söi sen koulun missä dopparini oli tokalla luokalla mutta ehin viiä sen thaimaahanseen turvaan ja risteyttää sen susien kanssa. Mun intiaaninimi tää hin lekin kukkuloilla on Tanssii Kusisissa Paikoissa. Tunnetaan myös lentäjänä jolla on jo pilotti takki.

      NumBall, HHN, Hohottava HinausNorsu

    • Anonyymi

      Yksikkökaksikon ajatuksen voima voi muuttaa historian. Pari käytännön esimerkkiä.

      Ajatus:"Olis kiva ku ois koira joka puris pattajanpoikia"
      Viisi minuuttia ja pari tabua myöhemmin tarina: -Mulla on ja on ollut viisi valtion kouluttamaa tappajadobermannia jotka syö kaikki pattajanpojat saa tulla kokeilemaan.

      Ajatus:"Hei olisko siistimpää muuttaa Espanjaan kuin Thaimaahan?"
      Viisi minuuttia ja pari tabua myöhemmin tarina: -Moi olen täällä Espanjassa laiturilla kävelemässä ja laituripaikkaa jahdille katsomassa. Merenrantahuvila ostettiin just vaimon kanssa mutta siinä ei ole laituripaikkaa.

      • Anonyymi

        Eii oo todellista... onko joku latvalaho oikeesti kirjoitellut näin.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eii oo todellista... onko joku latvalaho oikeesti kirjoitellut näin.?

        Koko tarkkaan. Koiratarina oli monimutkaisempi ja pitkäkestoinen vaihteluineen, mutta Espanjaan sensei meni rytinällä suoraan haaveesta todeksi. Espanjassa heidän perhe vietti muutaman viikon ja mukana oli thaimaalainen kotiopettajakin "pojalle".
        Suhteellisuudentajuaan kuvaa mainiosti haaveet ajaa omalla 12 metrisellä tuplaV8 bensiinimoottorijahdilla Helsingistä Phuketiin. Joku laski hänelle että matkaa tulee ilman Suezin kanavaa päälle 24 tuhatta kilsaa ja bensiiniä kuluu 63000 litraa ja matka kestää vähintään kolme kuukautta. Eipä hän siitä lannistunut vaan suunnitteli vievänsä oman Ladan rahtilaivalla Thaimaahan ja pääsevän itse halvalla mukana samalla. Kävi ilmi että pelkkä meno Ladoineen olisi maksanut 7-8 tuhatta euroa niin sekin haave sitten romuttui.

        Haaveiden romuttumisen lohduksi toimii kuitenkin taikasanat "Mä olen jo täällä voin vakuuttaa"


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7601
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4536
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3171
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe