Täytyy vaan ihmetellä miksi pankit Sysmässä asiakkaistaan eroon . Tai ainakin se siltä tuntuu . Tänäänkin niin op:n kuin sp:n kassapalveluissa pitkät jonot kun aukioloaikoja on supistettu . Pankit kuitenkin mainostavat että palveluita on parannettu ,ei todellakaan ! Vai käykö niin kuin Nordea paransi palveluitaan ja lopetti koko konttorin Sysmässä Pankit kuitenkin pyörittävät asiakkaidensa rahoja omissa bisneksissään niin kyllä asiakkaitakin pitäisi kuunnella ja heidän mielipiteitään ! sillä eivät kaikki pysty netissä asioitaan hoitamaan eivätkä edes osaa niin on vähän kyllä syrjimisen maku ! Että on pankin vaihto harkinnassa !
pankit sysmässä
10
74
Vastaukset
- Anonyymi
No kumpaankos pankkiin ajattelit sitten vaihtaa? Vai molempiin? Toisen toiseen ja päinvastoin.
- Anonyymi
Ajattelin hakea S marketista muovisen attasea salkun ja nostaa omat " pienet " säästöni siihen ja kaivaa ne torppani taakse piiloon ! Samahan se on missä niitä säilyttää kun pankkikaan ei pikkurahoille enää korkoa maksa !
- Anonyymi
Ei varmaan mene kovin kauaa kun molemmat konttorit lopettavat toimintansa Sysmässä...
- Anonyymi
Totta puhuu. Pankkien aukioloaikojen supistaminen ja konttorien sulkemiset on aiheuttanut seniori asiakkaille ongelmia, joka on huonoa asiakaspalvelua.
Se on ajankuva. Ensimmäisenä kaatuu Sysmä ja seuraavaksi koko Suomi. Veronmaksajien rahat ei riitä tämän punavihreän bolshevismin pyöristämiseen.- Anonyymi
Seniorit ja köyhät tuovat pankin lattialle vain hiekkaa sano Nalle Waalruuskin ja pankit joutuuvat sentakia palkkaamaan siivoojia ja se tulee kalliiksi pankeille !
- Anonyymi
Pankkien isännistöhän koostuu näistä parempiosaisista , ja " ns " rahamiehistä jotka puhuvat paikallisuuden puolesta ja palveluiden paranemisista . mutta aina on menty huonompaan suuntaan ! Aina kun on fuusioita tehty niin usein kehutaan kuinka palvelut paranee on täyttä puppua . Aina on pienistä kunnista myös palvelut loppuneet ja niin tulee Sysmässäkin käymään saatte nähdä !
- Anonyymi
Tekstaten ilmaisun puolesta keskustelun aloittaja ei todellakaan tule pärjäämään nykyisten pankkipalveluiden kanssa. Kannattaa harkita edunvalvojan käyttöä.
- Anonyymi
Niin ja edunvalvoja tyhjentää tilit ! Tarkoitin sitä että , kyllä pankin on järjestettävä myös tiskiltä palveluja koska palvelu maksujakin maksetaan ! Siis viellä kerran että , kaikilla ei ole nettiä eikä kykyä hoitaa muuten kuin tiskillä !
- Anonyymi
Kyllä pankkien pitäisi kysellä myös asiakkaiden mielipiteitä eikä tehdä yksipuolisia päätöksiä ! Eikä hallitusten ja asiakkaiden mielipiteet ole varmaan samansuuntaisia !
- Anonyymi
Mä oon kans ajatellu et vaihdan pankkia sellaseen joka lisää konttoripalveluita Sysmässä. Säästöpankkia ja Osuuspankkia en kyllä enää käytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496361
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253796Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282961- 512746
- 412730
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262096Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2701947Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511878- 291646
- 341643