Onko jollain vinkkiä mistä kannattaisi tilata iso laituri, jossa siis tukeva ja kohtuullisen pitkä kulkuväylä sekä päässä jonkin kokoinen oleskelualue, sekä uimatikkaat.
Omat taidot ei rakentamiseen riitä.
Mistä iso laituri?
10
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattavia laitureita saa kaupasta
- Anonyymi
Sitten joku ihmettelee miksi nämä palstat on hiljaisia, kun taso näkyy tuossa.
Ihan sama mitä joku kysyy, niin joku murkkuikäisen tasolle jäänyt päättää purkaa pahaa oloaan. - Anonyymi
Tai kyselyikäiset kyselee asioista jotka ovat itsestään selviä !
- Anonyymi
Eli ovat yleisimmin ylläpidon tekemää palstojen aktivointeja
- Anonyymi
Ostettiin 2011 betoniponttonilaituri Suomen Vesityö Oy:lta, kansi 3 x7 m, kävelysilta
5 metriä pitkö. Ostettiin asennettuna. Mökki on Saimaan saaressa eli vankka laituri on elintärkeä liikkumisen kannalta. Ollaan oltu tyytyväisiä. Ei ollu ihan halpa mutta on hyvä. Suosittelen.- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Minkä hintainen tuo oli silloin asennettuna?
Onko talvi saanut mitään vahinkoja aikaiseksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Minkä hintainen tuo oli silloin asennettuna?
Onko talvi saanut mitään vahinkoja aikaiseksi?Sorry tämä viive; rahteineen asennettuna Savoon 7 k,
Ollut nyt 10 vuotta, aiemmin irroitettiin kävelysilta talveksi pois ja nostettiin laiturin päälle.
Viime talvena ei sitä tehty. Kellunut nätisti kaikki nämä vuodet.
Ei mitään ongelmia koko aikana vaikka edessä iso joskus erittäin tuulinen järvenselkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry tämä viive; rahteineen asennettuna Savoon 7 k,
Ollut nyt 10 vuotta, aiemmin irroitettiin kävelysilta talveksi pois ja nostettiin laiturin päälle.
Viime talvena ei sitä tehty. Kellunut nätisti kaikki nämä vuodet.
Ei mitään ongelmia koko aikana vaikka edessä iso joskus erittäin tuulinen järvenselkä.Halusin uimaportaan päätyyn ja syvennykseen jolloin voit tulla veneellä päätyyn kiinni
ilman että portaat kolhivat venettä.
Tekivät tämän muutoksen samaan hintaan.
- Anonyymi
Ei ole laiturin rakentaminen kovinkaan vaikeaa, alle puoleen valmiin hinnasta pääsee helposti.
- Anonyymi
Minä tein ilmaiseksi. Kaadoin pihakoivun järveen. KYLÄN PISIN LAITURI!
Olen kAiKiStA KOOOWIN.
Olen mies kuin laituri itsekin!
Taso on päätä huimaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724