Ei Älvsby tms, vaan paikalla rakennettava talo. 1 kerros, noin 140 m2, parin auton autotalli plus autokatos ja varasto. Joko avaimet käteen tai niin, että sisätyöt tekee ostaja
Mikä on edullisin talopaketti
5
239
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt jännittää mitä vastuksia tähän ilmiselvään mainoksen lähtölaukaukseen saamme !
- Anonyymi
Ostatko muutenkin aina halvinta pskaa? Ajat jollain Dacialla, ostat sinistä lenkkiä ja pakasteranskalaisia joka toinen päivä nyt sitten haluat halvimman mahdollisen kodin. Mikset asu teltassa?
- Anonyymi
Paitsi että paikalla rakennettava ei ole talopaketti.
Oma halvin on kivitalo pääkaupunkiseudulle hintaan 1750 € per m2., luonnonkivilattiat, lämmöntalteenotto, MLP, passiivi, konesaumattu peltikatto, autojen latauspaikat, kivetty piha, huippu keittiö, kodinhoitohuoneet jne.
En tee toista.- Anonyymi
nuin. teit itse ja säästit. niin voi tehdä jos osaa, on aikaa ja intoa. kaikilla ei ole. kuten mainitsit, hartiapankkirakentaminen ei ole talopakettirakentamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nuin. teit itse ja säästit. niin voi tehdä jos osaa, on aikaa ja intoa. kaikilla ei ole. kuten mainitsit, hartiapankkirakentaminen ei ole talopakettirakentamista.
Eikä riitä, että on aikaa, osaa ja on intoa. Pitää olla ne LUVAT ja varmuuden vuoksi kaikki saamarin kortit.
Viimeksi en saanut lompakkoa ulos taskusta muuta kuin sisältöä pois nyppien. Muutama setelikin repesi. Ei se raha, mutta ne peijjakkaan KORTIT. Karsee pino muoviläpyskää!
Ja taas on sähkötyöturvallisuus-, EA- , työturvallisuus- ja tulityökorttit menossa vanhoiksi. Saamari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591