Baletti :))

Moi!
Mä oon tyttö joka on peruskoulussa. Mä oon tässä kohta vuoden ollu yhden tanssikoulun ”PLUS” ryhmässä joka siis treenaa 5 kertaa viikossa ja siinä treenataan suurimmaksi osaksi klassista balettia. Olen tykännyt siitä todella paljon vaikka en ole mitenkään kauhean hyvä. Mutta kuitenkin, mulla tuli tossa joku 3 viikkoa sitten sellainen fiilis että en jaksa enään olla siinä koska olen itseni mielestä todella huono kun en edes saa viidennestä asennosta yhtä piruettia siististi kun muut saa jo 3-4 ja muut on paljon venyvempiä kuin minä. Niimpä mä sit sanoin mun äidille että en halua enään jatkaa siinä. Nyt mä haluaisin kuitenkin jatkaa siinä ryhmässä ja tähdätä ammattilaiseksi. En kuitenkaan uskalla kertoa siitä äidilleni. Toinen ongelma on myös se että siihen pitää hakea aina seuraavalle kaudella uudestaan ja en yhtään tiedä onko hakuaika jo päättynyt. Rakastan balettia yli kaiken ja mulla on tanssikokemusta takana jo kohta 6 vuotta. Haluaisin todellakin jatkaa siinä ryhmässä, mutta en viitsi mennä niille tunneille kun olen niin huono. Mä katson joka päivä sellaisen tubettajan videoita kuin dancingwithmckenzie (en ole varma kirjoitinko oikein) ja motivaationi on kasvanut. Oon halunnut hakea sinne ooppera baletin koulutukseen mutta en tiedä onko siinä mitään järkeä jos en pääse edes sisään.

Olisi tosi kiva jos jakaisit jotain vinkkejä balettiin liittyen! Voitte myös kysyä jotain kysymyksiä multa balettiin liittyen siis :)

1

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moii! Itse olen balettia harrastanut jo yli 14 vuotta (olen siis 19) niin on minustakin tuntunut välillä siltä, etten mä vaa niinku osaa/jaksa ja olen todella huono. Olin viime vuonna jo päättänyt, että lopettaisin tänä vuonna, koska minua "kiusataan" sen harrastamisen takia ja koska minusta tuntuu sille että opettaja (tanssiopettaja) koko ajan huutaa vain minulle että "ojenna varpaat, pää korkealle" jms. Ja minusta on ilmeisesti puhuttu siellä jotain pahaa, että olen huobompi kuin muut, ja etten edes isaisi perus juttuja, ja minun takia ne käydään aina uudestaan läpi.. Mutta en kuitenkaan haluaisi lopettaa, rakastan balettia niin paljon. Annan sellaisen vinkin että, älä luovuta, jos jotkut puhuvat pahaa, ajattele että he ovat vain kateellisia, älä lopeta jos syy on vain se, että sinusta tuntuu että olet huono! Sähän voit kysyä tanssiopettajaltasi joitain vinkkejä ja venytyksiä, joita voit harjoittaa kotona:) itse tein ainakin niin. + Hae ihmeessä sinne oopperabaletin koulutukseen, ei haittaa vaikka et pääsisi sisään, siitä on vain yksi suunta joka on YLÖS! Älä luovuta + kannattaa myös sanoa jollekkin jos sinusta tuntuu jotenkin huonolle/sille että et koskaan oppisi tai pysyisi muiden perässä. Toivottavasti myöhäinen vastaus ei haittaa, hirveästi tsemppiä sulle<3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe