Syö kohtuudella niin et liho.

Anonyymi-ap

Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa.
Laihuuden salaisuus on silloin kohtuudellisessa syönnistä.

27

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väitän että syömällä kohtuudella SAA syödä hyvin monta kertaa päivässä.
      Lihomiset tulee vain siitä että mässätään ruokaa aivan järjettömän suuria määriä.
      Liian suuria annoskokoja ja LIIKAA lihottavaa ruokaa ja erillaisia herkkuja.
      JOS nämä kumpikin pitää kohtuullisena,todenäköisesti ennemmin laihtuu kuin lihoo,eikä tarvitse olla edes varsinaisesti laihdutuskuurilla.Laihtuminen tapahtuu silloin itsestään.

    • Anonyymi

      Söisin vaikka olisin miten lihava.

    • Anonyymi

      Itse painan 160kg ja olen ollut lapsesta asti ylipainoinen ja olen lapsesta asti ahminut ja en ole kokenut miltä tuntuu olla kylläinen. Kerran lääkäri määräsi minulle Saxendaa se on näitä piikitettäviä hormoneita, silloin lappasin lautasen tuttuun tyyliin niin täyteen kun sen vaan saa, mutta en pystynyt syömään siitä kuin ihan vähäsen ja aivot sanoivat ensimmäistä kertaa että nyt sinä olet syönyt tarpeeksi ja laitoin lautasen sivuun, kun ei vain tehnyt mieli enää yhtään enempää. Teillä normaali painoisilla toimii tämä kylläisyyden järjestelmä normaalisti ja meillä erittäin lihavilla se ei toimi.

      • Anonyymi

        Kyllä minä normaalipainoisena pystyisin syömään huomattavasti enemmän,mutta kun tiedän sen että lihoisin,siksi en syö vaikka kuinka tekisi mieli.
        Kieltolistalla on erityisesti herkut.

        Olen joutunut monestikkin pysäyttämään liian syömisen lihomisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä normaalipainoisena pystyisin syömään huomattavasti enemmän,mutta kun tiedän sen että lihoisin,siksi en syö vaikka kuinka tekisi mieli.
        Kieltolistalla on erityisesti herkut.

        Olen joutunut monestikkin pysäyttämään liian syömisen lihomisen takia.

        Minulla on lievä lihavuus. Minä myös söisin enemmän, mutta ajattelen järjellisesti ja sanon itselleni: nyt olet syönyt ( ja luettelen päivän ateriat ja välipalat) Rahkeisiin ei mahdu enempää. Minulla on herkkuna kuivahedelmiä. Lupasin tänään itselleni, että voin niitä juhannuksena syödä.


      • Anonyymi

        Olet täysin väärässä, syömistä ei säätelee kylläisyyden tunne, vaan järki, kellä sitä on. Sinä olet vaan laiska, tyhmä ja luonteeltaan veltto.


    • Anonyymi

      Liikunnasta tulee nälkä ja tulee syötyä rutkasti. Siinä tuoksinassa voi painon kurissa pitokin jäädä jos ajaa itsensä piippuun ja käyttää ruokaa tunteiden säätelyyn.

      • Anonyymi

        Ei nälkä mitään haittaa,se on vain hyvä asia että tavallinen vähäkalorinen ruokakin maistuu,koska sitä SAA syödä reilusti.
        Lihominen TULEE vain paljon kaloreita sisältävästä ruuasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nälkä mitään haittaa,se on vain hyvä asia että tavallinen vähäkalorinen ruokakin maistuu,koska sitä SAA syödä reilusti.
        Lihominen TULEE vain paljon kaloreita sisältävästä ruuasta.

        Vaikuttavinta on se, mitä syö.
        Liikunnalla mieluusti muu merkitys kuin painon tarkkailu; mieluummin liikkuvyåuus, luuston ja lihasten kunto. No, Jaa, ei raitis ilmakaan ole pahaksi.
        Namit vähemmälle.

        Pyllerö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttavinta on se, mitä syö.
        Liikunnalla mieluusti muu merkitys kuin painon tarkkailu; mieluummin liikkuvyåuus, luuston ja lihasten kunto. No, Jaa, ei raitis ilmakaan ole pahaksi.
        Namit vähemmälle.

        Pyllerö

        Näin jo seniori-iässä nykytiede hyväksyy LIEVÄN lihavuuden. Se on ainoa asia, joka on myönteinen ikääntyessä, kun luusto kuulemma pysyy paremmin kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin jo seniori-iässä nykytiede hyväksyy LIEVÄN lihavuuden. Se on ainoa asia, joka on myönteinen ikääntyessä, kun luusto kuulemma pysyy paremmin kunnossa.

        Vaimoni oli 52v ikään saakka pitänyt itsensä hoikkana ja hyväkuntoisena.
        Genettisen häiriön seurauksena osa maksan laskimoista tukkeutui. Lääkärissä poppanainen sanoi, että rouvan on saatava painoa lisää.
        162cm / 52kg alkoi nautiskelemaan täytekeksejä, kahvilla viineri tai vastaavaa. Kuivakakkua ja ties mitä mistä oli kieltäytynyt vuosikymmenet.
        Paino kohosi hiljalleen 58 kiloon jolloin lekuri oli tyytyväinen.
        Vaimoni oli päässyt kaipamiensa herkkujen makuun ja painon nousu on jatkunut. Nyt edetään jo 6-kympin pulskemmalla puolella. Tosin aikaakin on kulunut. Nyt ikää 75 vuotta.


    • Anonyymi

      On myös paljon laihoja jotka syövät paljon eivätkä liiku...

      • Anonyymi

        jep, osalla on geeneissä että lihoo helpommin vaikka ei söisi yhtään enempää kun muut ja liikkuisi kunolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep, osalla on geeneissä että lihoo helpommin vaikka ei söisi yhtään enempää kun muut ja liikkuisi kunolla

        Se on aivan pötypuhetta tämä geenijuttu.
        VAIN sellaiset ihmiset lihoo helposti jotka on hävittänyt kaikki lihakset väärin toteutetulla laihdutuskuurilla.

        Laiha ihminen jolla on hyvät lihakset ei liho niin herkästi vaikka söisi paljon,koska lihas kuluttaa enemmän energiaa kuin läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan pötypuhetta tämä geenijuttu.
        VAIN sellaiset ihmiset lihoo helposti jotka on hävittänyt kaikki lihakset väärin toteutetulla laihdutuskuurilla.

        Laiha ihminen jolla on hyvät lihakset ei liho niin herkästi vaikka söisi paljon,koska lihas kuluttaa enemmän energiaa kuin läski.

        Kyllä se on geeneissä. Äitini painoi 100 kg, sisareni painoi 100 kg. Itse päätin, että minusta ei saa tulla liian lihavaa. Koska se on geeneissä, minun on pitänyt taistella pitääkseni painoni edes jossain ruodussa ja olen onnistunut. Nuorena pudotin väkisin itseni alhaiseen painoon. Sitten lopetin tupakoinnin. Ei kannata pudottaa painoaan niin paljon, ettei pysty pitämään sitä alhaista painoa. Kun koko ikänsä yrittää, niin lopulta löytyy kultainen keskitie. Itsehillintä on kova sana. Japanilaiset syövät itsensä 80 % täyteen. Silloin on paras olokin, kun ei mättää itseänsä ihan täyteen. Kylläisyyden tunne tulee vasta jonkin aikaa ruokailun jälkeen. Itsehillintää. Yksi välipala päivässä voi olla vaikka porkkanaa ja omenaa.


    • Anonyymi

      Tuossapa olisi Tura perheelle asiaa, jos vain kehtaisivat noudattaa😬

    • Anonyymi

      Ei ole niin yksinkertaista, syö vähemmän ja liiku enemmän. Asiaa on tutkittu paljon, mutta jotkut juntit vain pysyy tässä kannassa, varsinkin ne joilla ei ole paino-ongelmia.

      Kylläisyyshormonien häiriöt ovat ihan oikeita sairauksia. Valitettavasti esim leptiinin antaminen ylipainoiselle ei suoraan toimi. Suoliston mikrobit ovat myös isossa asemassa. Laihojen ihmisten mikrobeja on kokeiltu asettaa lihavien suolistoon, joskus toimii joskus ei.

      Ihminen on todella monimutkainen koneisto jossa hormonit, uni, kehon koostumus, stressitaso, geenit, liikunta, sairaudet, kaikki vaikuttavat. Toki myös ylensyönnillä saa itsensä lihavaksi mutta kaikilla tilanne ei todellakaan ole tämä.

      Toivoisin ettei lihavia, eikä alipainoisia laitettaisi heti johonkin lokeroon. Taustalla voi olla vaikka mitä.

      • Anonyymi

        KIITOS KUN TÄÄLLÄ ON JOKU JOKA ON NIINKU OIKEESTI VIISAS<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS KUN TÄÄLLÄ ON JOKU JOKA ON NIINKU OIKEESTI VIISAS<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

        Jep. Ja joku käyttää luutaa???


      • Anonyymi

        Varmasti kaikki lihoo, jos aina syö kylläisyyteen asti, ettei enempää enää vatsaan mahdu. Tuskin koskaan syön tuolla tavalla, paino viimeiset 30 vuotta pysynyt samana ja normaalina. Kylläisyyshormoonit on huuhaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kaikki lihoo, jos aina syö kylläisyyteen asti, ettei enempää enää vatsaan mahdu. Tuskin koskaan syön tuolla tavalla, paino viimeiset 30 vuotta pysynyt samana ja normaalina. Kylläisyyshormoonit on huuhaata.

        Voi sitä syödä kylläisyyten asti noin neljän päivän välein yhtenä päivänä
        JOS syö JOKA PÄIVÄ kylläiseksi lihoo varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kaikki lihoo, jos aina syö kylläisyyteen asti, ettei enempää enää vatsaan mahdu. Tuskin koskaan syön tuolla tavalla, paino viimeiset 30 vuotta pysynyt samana ja normaalina. Kylläisyyshormoonit on huuhaata.

        Ei sitä SAA koskaan syödäkkään JATKUVASTI niin paljon että maha on aivan täynnä ja myöhemmin ähky.

        Syö saman verran ruokaa samaan aikaan,näin tehtynä painon saa pysymään samassa.

        Yksi KOHTUULLISEN isokalorinen päivä noin neljän päivän jälkeen ei lihota

        LIHOMISEN 2 TAPAA
        Lihominen tulee vasta sitten kun alkaa syömään JOKA päivä liikaa tai pitää liian monta herkuttelupäivää yhteen putkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä SAA koskaan syödäkkään JATKUVASTI niin paljon että maha on aivan täynnä ja myöhemmin ähky.

        Syö saman verran ruokaa samaan aikaan,näin tehtynä painon saa pysymään samassa.

        Yksi KOHTUULLISEN isokalorinen päivä noin neljän päivän jälkeen ei lihota

        LIHOMISEN 2 TAPAA
        Lihominen tulee vasta sitten kun alkaa syömään JOKA päivä liikaa tai pitää liian monta herkuttelupäivää yhteen putkeen.

        Se pitää vain TIETÄÄ kuinka paljon SAA syödä että paino pysyy samassa
        Aivan kuka vain pystyy syömään moninkertaisen määrän energiaa oman energiatarpeen yli.

        Lihominen tulee siitä kun syö liikaa


    • Anonyymi

      Itse olen keski-ikäinen nainen, eikä juuri ole painoa kertynyt ei raskausvuosina eikä muutoinkaan. Olen aina syönyt oman kulutukseni mukaan, en juuri herkuttele jälkiruoilla enkä karkeilla (keski-Euroopassa tällainen ei todellakaan ollut tapana), ja liikun säännöllisesti. Itse ajattelen, että pienet ruoka-annokset, terveellinen kasvis ja proteiinipainotteinen ruokavalio, liikunta, hyvä uni ja lasillinen punaviiniä ruoan kanssa ovat resepti tasapainoiseen elämään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      599
      16475
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14808
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      381
      9301
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5389
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4572
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3109
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1875
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1359
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      94
      1282
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1237
    Aihe