Baletti :))

Moi!
Mä oon tyttö joka on peruskoulussa. Mä oon tässä kohta vuoden ollu yhden tanssikoulun ”PLUS” ryhmässä joka siis treenaa 5 kertaa viikossa ja siinä treenataan suurimmaksi osaksi klassista balettia. Olen tykännyt siitä todella paljon vaikka en ole mitenkään kauhean hyvä. Mutta kuitenkin, mulla tuli tossa joku 3 viikkoa sitten sellainen fiilis että en jaksa enään olla siinä koska olen itseni mielestä todella huono kun en edes saa viidennestä asennosta yhtä piruettia siististi kun muut saa jo 3-4 ja muut on paljon venyvempiä kuin minä. Niimpä mä sit sanoin mun äidille että en halua enään jatkaa siinä. Nyt mä haluaisin kuitenkin jatkaa siinä ryhmässä ja tähdätä ammattilaiseksi. En kuitenkaan uskalla kertoa siitä äidilleni. Toinen ongelma on myös se että siihen pitää hakea aina seuraavalle kaudella uudestaan ja en yhtään tiedä onko hakuaika jo päättynyt. Rakastan balettia yli kaiken ja mulla on tanssikokemusta takana jo kohta 6 vuotta. Haluaisin todellakin jatkaa siinä ryhmässä, mutta en viitsi mennä niille tunneille kun olen niin huono. Mä katson joka päivä sellaisen tubettajan videoita kuin dancingwithmckenzie (en ole varma kirjoitinko oikein) ja motivaationi on kasvanut. Oon halunnut hakea sinne ooppera baletin koulutukseen mutta en tiedä onko siinä mitään järkeä jos en pääse edes sisään.

Olisi tosi kiva jos jakaisit jotain vinkkejä balettiin liittyen! Voitte myös kysyä jotain kysymyksiä multa balettiin liittyen siis :)

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
        Kotimaiset julkkisjuorut
        33
        6685
      Aihe