KUN SAA HALVALLA JONKUN

Anonyymi

Mistä tulee henkilökunta TK:seen,tätä olemme ihmetelleet montavuotta.Onko vaadittavaa koulutusta minkä vakanssi vaatii esim:sairaanhoitajan tai lekuri.Taitaa tulla henkilökunta suoraan ns pystymetsästä,henkilökunta juoksee ympäriinsä kuin päättömätkanat eikä tiedä mistään mitään,miehistä vaan puhuvat näin kuulin odotusaulassa

12

1615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin juuri! Voi mahdoton mitä touhua! Miehistä vaan puhuu kun näin tasa-arvon aikana pitäs puhua myös naisista. Mieluiten tietysti henkilöistä. Todella törkeetä!

      Hei oikeesti. Ota pää pois pyllystä ja ajattele että hekin on ihmisiä ja heillä on muutakin elämää kun työ. Ihan tervettä on puhua muistakin asioista. Keskity omaan asiaan sen sijaan että kuuntelet skandaalin käryn toivossa toisten keskusteluja.

      Eikä monessakaan paikassa kaikki tiedä kaikkia asioita, se ei ole mahdollista. Parhaansa varmaan sillä palkalla, asiakkaiden käytöksellä ja arvostuksella tekevät eli kato peiliin (kun ensin otat sen pään perästäs) jos saat huonoo palvelua. Koita ajatella asioita muidenkin näkökulmasta äläkä ensimmäisenä iso ihminen valita. Hävettää sun puolesta.

      • Anonyymi

        Niin särkylääke lekureita kaikki TK:ssa.Lekureitten yhteenvedot/lausunnot ovat aivan KÄSITTÄMÄTTÖMIÄ EIVÄT PIDÄ PAIKKAANSA EIVÄT ALKUUNKAAN
        KUNTALAISET OVAT TÄSTÄ OMIEN KOKEMUSTENSA PERUSTEELLA SAMAA MIELTÄ .Sitten jos asiakkaan/potilaan ulkonäkö/olemus ei miellytä henkilökuntaa niin kohtelu on sen mukaista VALITETTAVASTI.Täytyyhän olla terveydenhoitoalan koulutus ainakin pitäisi.......tuollaiseen työhön vai onko se har........stus..............kunnan päättäjien pitäisi puuttua tähän eikös kunta omista tämän TK:sen tai liike laitoksen


    • Anonyymi

      Se on aivan sama kuka sinuakin hoitaa olet toivoton tapaus

      • Anonyymi

        Sanot/kommentoit itsestäsi olet saanut toivoton tapaus diagnoosin koeta pärjätä kaikkea hyvää.Aloitus on kyllä meidän kokemuksen maukkaan täyttä asiaa


      • Anonyymi

        Kyllähän totuus on tämä jos et ole töissä et saa mitään palveluita muutakuin ota särkylääkettä,seurataan tilannetta.olet töissä niin kyllä tutkitaan tarkasti ja palvelut on tosi hyvät niinkuin Matuilla kulta kimpaleilla.eikös kuntalaisille tk:palvelut ole samanlaisia kaikille näin olemme ymmärtäneet ja myös johtaja ylilääkäri mainitsee näin,mutta totuus on aivan päinvastainen sen OLEMME kokeneet emme ole ainoita kuntalaisia tässä asiassa


    • Anonyymi

      Minusta tuo aloitus ei ole aivan tuulesta temmattu vaikka vähän kansanomaisesti kirjoitus onkin.Ja aika tehokkaasti tuli vastaus vielä kansanomaisemmin vähän kuin joistakin asioista ei saisi puhua.

    • Anonyymi

      Onko Muuramessa tai muualla tuttu Tero Varonen. Sellainen evankelistana esiintyvä mies. Saarnaa taukoamatta ja ja asuu nykyisin Kirkkonummella kunnan asunnossa. Olen kuullut, että olisi Muuramesta kotoisin.

      https://twitter.com/terovaronen70

      • Anonyymi

        Jep mä tunnen oltiin kaljalla baarissa kyllä saarnaa tuli muutaman bissen älkeen


    • Anonyymi

      IHAN OIKEETA ASIAA ALOITUS MEIDÄNKIN KOKEMUKSESTA.YKSI ASIA PITÄÄ MUISTAA KUN MENEE TERVEYSKESKUKSEEN KÄYTÄ AINA VEIKKAUS KORTTIA

    • Anonyymi

      Muuramen lääkäreitä en edes tituleeraa lääkäreiksi. Täysin ammattitaidotonta ja suorastaan hävettävän huonoja.

    • Anonyymi

      Pakko tehdä tälle asialle jotain KIIREESTI IHAN MEIDÄN KAIKKIEN KUNTALAISTEN TERVEYDEN NIMISSÄ,KUNNAN PÄÄTTÄJÄT HALOO HALOO.......TEHKÄÄ JOTAIN.KUNNASTA MUUTTAA TÄMÄN TAKIA PERHEITÄ POIS EIKÄ TULE VEROTULOJA KUNTAAN TÄTKÖ KUNNANA PÄÄTTÄJÄT HALUAVAT................HALOO HALOO..........

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe