Sysmän suurehko vaalitaistelu

Anonyymi

Sysmän on pieni, mutta vaalitaistelu on suuri, vaikkakin Suomen kohtalon kannalta täysin merkityksetön. Kuntavaalien vaalipäivä 13.06.2021 kuitenkin lähestyy ja vaalitunnelma kiristyy. Valtuustopaikkoja ja kunnanviraston virkanaisarmeijan määräaikaisia hillotolppia riittää vain harvoille ja valituille.

Tunnelma kylillä on kuin Jouko Turkan Kiimaiset Poliisit TV-sarjasta.

Mikä ryhmä ottaa veretseisauttavan vaalivoiton ja keiltä lähtee hillotolpat ja elämän tarkoitus alta?

Alustavan tiedon mukaan vaaleissa on vastakkain seuraavat ryhmittymät:

- Kokoomus: hallitseva hillotolppapuolue jonka kaikilla virkanais ja "yrittäjä" jäsenillä on kädet syvällä veronmaksajien taskussa. Joko johtavan pakolaismaahanmuutto, EU-liittovaltio ja ilmastonsuojelu puolueen bussin dieselmoottori alkaa piiputtaa vai hyppääkö äänestäjät taas väärän konsultin kyytiin ja kädet työnnetään syvemmällä veronmaksajien taskuihin kuin koskaan aikaisemmin? Kokoomuksen EU-liittovaltio Suomessa kansalaisten autot kuuluu romuttamoille, pikkukunnat yhdistetään metropoleihin ja ainoa SOTE-keskus sijaitsee Brysselissä, mutta sinne pääsee asioimaan vain jos antautuu ihan kaikkiin EU-kiristyksiin.

- Kepu: valtakunnan tasolla valta on mennyttä aikaa, mutta maakuntien ja kuntien johtoon vihervasemmistopuolueeksi tällä kertaa muuntautuneilla isänmaan turvepeltojen myyjillä on vielä hinkua vanhasta muistista. Tupailloissa lauletaan tällä kertaa Työväen Marssia ja oodia EUn Ilolle, Maamme Laulun sijaan. Kepun johdolla elinvoimaa kehitetään lainaamalla kunnallisveronmaksajien rahat Italiaan, rakentamalla kelluvia diginavettoja turisteille ja traktorimarssilla senaatintorille.

SDP: eiköhän Sanna ole jonkun alamaisensa ehdokkaaksi Sysmäänkin käskenyt. Äijäfeministit tottelee intersektionaalisesti, häh? Jos Sysmän seniorit ei kuitenkaan jaksa enää terveyssyistä osallistua, niin puoluetoimisto lähettää bussillisen Al-Holin ISIS-kotiäitejä ehdokkaiksi. Vaalituloksien laskennassa tulee siten huomioida positiivinen syrjintä eli Persujen äänet siirretään tasa-arvon nimissä ISIS-kotiäideille, jotta valtuustoon saadaan lisää monimuotoisuutta.

- Avoimet: avoimessa bolshevistisessa vallankumouksessa taistellaan kaikkia vastaan ja armoa ei anneta. Jokainen ei-avoin on "liberaalien" Avointen vihollinen. Kun hillotolppa on saavutettu, Avoimet menee keskenään naimisiin ja muuttuu sulkeutuneiksi yläluokan Järvisiksi ja Kitkiöjoiksi. Kunnanviraston ovi pannaa säppiin ulkopuolisilta. Viraston sisällä uusi Avoin eliitti ei pääse edes sopimukseen oman vallankumouksellisen pamflettinsa nimestä, eikä siitä miten kunnan ja kuntalaisten varallisuus jaetaan Avoimen eliitin kesken. Avoimesti vai sittenkin salassa? Tasan vai epätasaisesti? Uusi riita ja vallankumoushan siitäkin taas syttyy. Avoin ideologia olikin keskinkertainen ja toverien toteutus vielä huonompi. Suomalaisille äänestäjille avoimuus ei ole arvo vaan lainsäädännöllä taattu itsestäänselvyys. Emme elä Pohjois-Koreassa.

- Sitoutumattomat: istuu vaalipäivänä Vt. rehtorin kanssa korruptiosta ja rikoksista ihmisyyttä vastaan - vankilassa. Sellissä on aikaa kirjoittaa koko Suomen lainsäädäntö pykälä ja momentti kerrallaan uusiksi. Bruunin "minun perustuslaillinen taisteluni" perustuslaki teoksessa säädetään myös maalittaminen, vihapuhe, korruptio ja kouluväkivalta ensimmäistä kertaa Suomen historiassa laittomiksi teoiksi - siis kaikille muille paitsi heille itselleen, valtaapitäville. He vannovat täyttävänsä keskitysleirit väärin ajattelevista kansalaisista, jos he vielä joskus pääsevät vankilasta ulos ja vallankahvaan kiinni.

- Persut: todennäköisesti voittaa kuntavaalit kuin Lasse Viren Munchenin olympialaiset. Jopa Sysmässä tulee ainakin yksi (1) paikka, koska millä tahansa ominaisuudella pääsee pidemmälle kuin kusipäisyydellä. Sitä saa mitä tilaa.

Tsemppiä kaikille vaaleihin - vain "yhdessä" pystymme rakentamaan huonomman Sysmän.

14

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedättekö netti kiusaajat minusta tulee vielä miljonääri.Alan myydä omaa taustaa ja muuta maailmalle.Olen muuten Suomen paras .puhelinmyyjä..Olen muuten erittäin kekseliäs ihminen ja kirjoitan runoja.Ystävä kaiken maailman korkeasti koulutettuja.Apia saa joka asiassa ja sukulaiset auttaa.Vielä kadutte et kiusasitte netissä minua.Tiedättekö mitä rahalla saa.Olen tänne kirjoittanut kuinka hyvä urheilija olen ollut.Poliisia piti myös ravistella et tajusi et valitan jos tekee virheen.Pääsen joka kerta kertomaan mitä ilmoitan niille.Kaikki minun ystävät auttaa minua jos apua tarvitsen.Tulette katumaan vielä mitä teitte minulle.Jotkut näki sunnuntaina et minulla oli ??????? Teidän olisi kannattanut ottaa selvää minusta ennenkuin olette tehneet mitään.Teitä vielä ???????? .Ajattelun pistää näyttelyn pystyyn heti kun rahaa olisi vuokrata tila.Tästä voi tulla menestys juuri teidän avulla miettikääpä tätä.Olen muuten 8 ja 9 oppilas koulussa.Kirjotan tänne joku kiusaajista löytää vielä tämän.Huume porukka ainakin löytää kirjoituksen.Hämästytte vielä kaikkea mitä teen.Mitä kirjoitin nauratte näille mutta tiedättekö turha nauraa koska muuten toteutan aina kaikki mitä keksin.

• Anonyymi

Janin kannattaisi käydä lääkärin pakeilla lääkityksen tarkistuksessa. Nyt on sekä per se että pää auki ja molemmista valuu sitä ihteään.

• Anonyymi

Persu-Jani se päästelee parastaan ja voitaneen todeta että mikäli tuossa on se mitä hänellä on annettavaa se ei ole tyhjää kummempaa, tässä voisikin kysyä että odotitko jotakin enemmän? Minä en! Tyhjät tynnyrit kolisee voimakkaimmin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu-Jani se päästelee parastaan ja voitaneen todeta että mikäli tuossa on se mitä hänellä on annettavaa se ei ole tyhjää kummempaa, tässä voisikin kysyä että odotitko jotakin enemmän? Minä en! Tyhjät tynnyrit kolisee voimakkaimmin!

Parempaa on Janin jutut kuin Shittien Sysmän Stasi meininki. Toisten mollaamista ja rehtoriin takertuen sääliäänuen keräämistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempaa on Janin jutut kuin Shittien Sysmän Stasi meininki. Toisten mollaamista ja rehtoriin takertuen sääliäänuen keräämistä

Varmaan kuulun tähän mainitsemaasi shittien ryhmään. Kerropa, ketä olen mollannut ja miten takerrun rehtoriin.
        Kare

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kuulun tähän mainitsemaasi shittien ryhmään. Kerropa, ketä olen mollannut ja miten takerrun rehtoriin.
        Kare

No Jaakkoa mollasit sillä sepitteellisellä muistiollasi, joka oli toverituomioistuimen "savuava ase".

Siinä samalla tulit takertuneeksi myös rehtoriinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Jaakkoa mollasit sillä sepitteellisellä muistiollasi, joka oli toverituomioistuimen "savuava ase".

Mikä kohta mielestäsi ei pitänyt muistiossa paikkaansa? Nähtävästi olit läsnä, koska noin varmasti asian tiedät. Huomasitko muistiossa kohdan, missä esitän haluavani tietää ovatko asiat kuvailemani mukaiset vai eivätkö ole?
        Kare

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan nyt pidemmälti vielä kerran tuosta muistiosta. Vastaukseni perustuu pelkästään pöytäkirjoihin, siis EN paljasta kokouksessa puhuttuja asioita eli salassapidettävää materiaalia.

Kokouksessa on siis esitetty kirjoittamani muistio pykälän käsittelyn tueksi. Muistiossa esitän kysymysten muodossa keskustelun pohjaksi asioita, joiden sisältö oli jäänyt minulle epäselväksi. Muistio on liittenä pöytäkirjassa. Pöytäkirjan mukaan asia, eli muistio asian käsittelyn osana, on hyväksytty yksimielisesti liitteeksi pöytäkirjaan. Tässä kohden asian käsittelyssä ei ole kokouksessa esitetty eriävää mielipidettä, mikä olisi ollut NORMAALIN kokouskäytännön mukaista, jos vaikkapa ei hyväksynyt tekemäni muistion sisältöä. SIIS TOISTAN, pöytäkirjan mukaan kokous oli yksimielinen muistion sisällöstä, ERIÄVÄÄ MIELIPIDETTÄ ei pöytäkirjan mukaan kokouksessa ole esitetty. Myöskään eriävää mielipidettä muistion liittämisestä kokouksen pöytäkirjaan ei ole esitetty.
        Kokouksen jälkeen pöytäkirja tarkastettiin. Tarkastajat allekirjoittivat pöytäkirjan. Tällä toimella he totesivat myös muistioni tulleen yksimielisesti hyväksytyksi ja liitetyksi pöytäkirjaan ja siis yksimielisesti hyväksytyksi asiakirjaksi. TOISTAN pöytäkirjan tarkastajat vahvistivat kokouksen kulun tämän asian kohdalla yksimieliseksi ja muistion osaksi asian käsittelyä. Toistan edelleen, että pöytäkirjassa ei ollut merkintää eriävästä mielipiteestä eli kaikki hyväksyivät myös muistion.

Pöytäkirjan tarkastuksen jälkeen odotettiin valitusajan verran, jotta pöytäkirja saisi lainvoiman. Tässä vaiheessa oli mahdollista tehdä OIKAISUPYYNTÖ, jos katsoi pöytäkirjassa olevan jonkun virheen. OIKAISUPYYNTÖÄ ei tullut. Tämä tarkoittaa, että pöytäkirjan oikeellisuus on hyväksytty yleisesti lailliseksi asiakirjaksi ja ainoaksi todisteeksi kokouksesta ja kokouksen kulusta. OIKAISUPYYNNÖN voi tehdä kuka tahansa kuntalainen. Toistan vielä, koska kukaan ei vaatinut, siis EI KUKAAN, oikaisua päätökseen, niin se tarkoittaa, että pöytäkirja lainvoimaisena dokumettina on KAIKKIEN hyväksymä laillinen asiakirja kokouksesta. Vielä kerran KAIKKI hyväksyvät ne asiat, mitä kokouksessa on esitetty.... KAIKKI.

Ongelmien ilmaantuessa tällaisessa tapauksessa tässä muodossa ja tällä kaarella, on vastaamassa VALIOKUNTA, mikä on tehnyt päätöksen, ei valiokunnan yksityinen jäsen. Valiokunnan yksityisellä jäsenellä on oikeus esittää asioista mielipiteitään valiokunnan kokouksissa. Minä esitin mielipiteeni muistion muodossa ja VALIOKUNTA päätti asiasta.

Mikäli OIKAISUPYYNTÖ olisi tehty ja valiokunta ei olisi siihen myönteisesti suhtautunut, olisi ollut mahdollista tehdä hallinto-oikeuteen valitus. Mutta oikaisupyyntöä ei tehty ja asia jäi ratkaistuksi valiokunnan päätöksen mukaisesti.

Varmuuden vakuudeksi asiasta tehtiin vielä TUTKINTAPYYNTÖ POLIISILLE. Tutkintapyyntö koski minua ja kokouksen sihteriä; tätä sihteerin mainitsemista tutkintapyynnössä ihmettelen oikein vakavasti, siinä kohdin ei ehkä ole ollut ihan reaaliteetit hallussa. (Minusta voi tehdä tutkintapyyntöjä, ja jos ei keksi syytä, niin yritetään yhdessä miettiä anomuksen sisältöjä. Tervetuloa pohtimaan.) Poliisi tutki asian. Päätös oli, ettei asia anna aihetta tutkintaan. Tulos oli etukäteen selvä, mutta oli toisaalta hyvä, että poliisikin varmisti asioiden oikean kulun.

Toistan edelleen, että käsittelen asiaa pöytäkirjan ja yleisen käytännön näkökulmista, en ole paljastanut salassapidettäviä asioita. Vielä toistan varmuuden maksimoimiseksi, että muistioni on valiokunnan yksimielisellä päätöksellä ja poliisin varmentamana hyväksytty laillisen asiakirjan eli kokouksen pöytäkirjan liitteeksi.

Tämän asian suhteen katson toimineeni yleisen käytännön viitoitamalla tavalla. Kritiikki toiminnastani on edelleen tervetullutta ja yritän vastata niihin parhaan kykyni mukaan.

Kare

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kare

Shitit = kokoomuksen koirat

• Anonyymi

Vihreät on taaskin unohdettu.

• Anonyymi

Ja ihan syystäki.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe