Sekajätteen maksut

Anonyymi

2

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieman halvemmalla pääsee vain, jos vie itse Sortti-asemalle muulla tavalla kuin kuorma-autolla. Jäteastioiden tyhjennyksillä on taas omat hintansa.

Vei joulun jälkeen joulukuusia "joulukuusten hautausmaalle" ilman maksua. Muuten maksut ovat olleet kymppien luokkaa ja riippuvat määrän lisäksi myös laadusta. Sorttiasemat vuokraavat peräkärryjä suhteellisen halvalla. Niitä kannattaa käyttää peräkärryllisenkin silloin, kun jäte muuten sotkisi oman kärryn.

Irtolavan tyhjennys on kallista puuhaa. Sain kaverin lavan pariksi vuodeksi lainaan. Muuten kiva juttu, mutta jätemaksu oli ikävän kokoinen. Jos suinkin jaksaa, niin jäte kannattaa viedä ajan kanssa itse Sorttiin.

• Anonyymi

En pääse sivulle. Paljonko muovin keräys maksaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8438
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      766
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      64
      670
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      663
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe