Miten elatusavut menee

Anonyymi

kun me miehein kanssa maksetaan hänen lapsilleen tilille rahaa ja vielä kehtaavat pyytää lisäämeiltä. Meilläkin on perhe joka vaatii rahaa, että eik se ole sen hetkinen perhe josta maksetaan eikä menneitä muistella. Eikö äiti ole se joka huoltaa lapsensa niin minäkin teen. Tosin mies maksaa mulle mutta on outoa että meidän pitää maksella sitten miehen eksälle, ihan kuin raha vaan virtaisi meidän ohitse.

Minä olen äitipuoli ja ihmettelen että minun pitää tälläisiä asioita setvii. Miehen entisen eukon kanssa ei tule hoidettua asiaa kun ei puhu mulle asioistaan. Kun minäkään en omistani, mutta ei mun kuulu kertoo omiani kelleen.

Aika jännää että joudun setvii ja vielä maksaan miehen kanssa elareita lapsille jotka ei täällä käy, on sen verran omituisia. Mitä teemme, että tämä maksaminen loppuisi heille. On turha maksaa lapsist ajotka ei käy ja joiden asioista mä en tiedä mitään. Koulusta olen yritäny utella niitä mutta eivät kerro, sekin ihmetyttää, eukko varmaankieltänyt ettei saa kertoa. En osaa kasvattaa enkä autta lapsia jos en tiedä ongelmista ja heidän käytöksestään, mutta äitipuoli on aina heikoilla kaikki menee ex eukolle. Miehen omiasuus tulee kyllä mulle siitä pidän huolen, kytän se rahat ettei mene muualle. jos muu ei auta. puhuminen että minä päätän.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten elatusavut menee , kun me naiseni kanssa maksetaan hänen exälleen tilille rahaa ja vielä kehtaa pyytää naiseltani . Meilläkin on perhe joka vaatii rahaa, että eik se ole sen hetkinen perhe josta maksetaan eikä menneitä muistella. Eikö isä ole se joka huoltaa lapsensa niin minäkin teen. Tosin nainen maksaa mulle mutta on outoa että meidän pitää maksella sitten naiseni eksälle, ihan kuin raha vaan virtaisi meidän ohitse.

Minä olen isäpuoli ja ihmettelen että minun pitää tälläisiä asioita setvii. Naiseni entisen ukon kanssa ei tule hoidettua asiaa kun ei puhu mulle asioistaan. Kun minäkään en omistani, mutta ei mun kuulu kertoo omiani kelleen.

Aika jännää että joudun setvii ja vielä maksaan naiseni kanssa elareita lapsille jotka ei täällä käy, on sen verran omituisia. Mitä teemme, että tämä maksaminen loppuisi heille. On turha maksaa lapsista jotka ei käy ja joiden asioista mä en tiedä mitään. Koulusta olen yritäny utella niitä mutta eivät kerro, sekin ihmetyttää, ukko kieltänyt ettei saa kertoa. En osaa kasvattaa enkä auttaa lapsia jos en tiedä ongelmista ja heidän käytöksestään, mutta isäpuoli on aina heikoilla kaikki menee ex ukolle . Naisen omiasuus tulee kyllä mulle siitä pidän huolen, kytän se rahat ettei mene muualle. jos muu ei auta. puhuminen että minä päätän.

• Anonyymi

Nää raha aiat on kerrassaan pahoja. Miehen eksät aina kinuaarahaa vaikka saa elarit ja lapsilisät ym tukia ja rahoja kauheet äärät, silti kehdataan vielä ruinaa ex miehen perheeltä. Hänellä on itselläänkin rahabmenoa eikä voi maksella aina exänsälaksuja ja lasten.
      Meillä tehtiin raha etä jos lapsille me kmaksetaan, silloin ruovat ruuat ja petivaatteet mukanaan, ei me sentään hotelli olla.

Minusta on julmaa että miestä maksatetaan joka puolelle, ei kellään oo rahaa kaikkeen. Elättökäät itse lapsensa niin mekin teemme.

• Anonyymi

Nää raha asiat on kerrassaan pahoja. Naiseni eksä aina käsi ojossa työttön kaveri , vaikka saa elarit ja lapsilisät ym tukia ja talo jäi heille ja rahaa on kauhiat määrät, kun , exä sai komian perinnön ,silti kehtaa vielä ruinaa ex naisen perheeltä. Hänellä on itselläänkin rahanmenoa, eikä voi maksella aina exän laskuja ja lasten.
        Meillä tehtiin raha erä , jos lapsille minä maksan , silloin tuovat ruuat ja petivaatteet mukanaan, ei me sentään hotelli olla.

Minusta on julmaa että naista maksatetaan joka puolelle, ei kellään oo rahaa kaikkeen. elättekööt itse lapsensa niin minäkin teen.

• Anonyymi

Olen syönyt kolme karjalanpiirakkaa tänään

• Anonyymi

Sinäk meidän karjalanpiirakat veit, kun ei läytyny mistään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäk meidän karjalanpiirakat veit, kun ei läytyny mistään!

Meiltä hävis munavoit 👊

• Anonyymi

Sehän onkii lounasaika. Otatko torttua ?

• Anonyymi

Etkö ole syönyt muuta? Syö ihmeessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      704
      17708
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      17053
    3. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      7498
    4. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      65
      5118
    Aihe