Miten elatusavut menee

Anonyymi

kun me miehein kanssa maksetaan hänen lapsilleen tilille rahaa ja vielä kehtaavat pyytää lisäämeiltä. Meilläkin on perhe joka vaatii rahaa, että eik se ole sen hetkinen perhe josta maksetaan eikä menneitä muistella. Eikö äiti ole se joka huoltaa lapsensa niin minäkin teen. Tosin mies maksaa mulle mutta on outoa että meidän pitää maksella sitten miehen eksälle, ihan kuin raha vaan virtaisi meidän ohitse.

Minä olen äitipuoli ja ihmettelen että minun pitää tälläisiä asioita setvii. Miehen entisen eukon kanssa ei tule hoidettua asiaa kun ei puhu mulle asioistaan. Kun minäkään en omistani, mutta ei mun kuulu kertoo omiani kelleen.

Aika jännää että joudun setvii ja vielä maksaan miehen kanssa elareita lapsille jotka ei täällä käy, on sen verran omituisia. Mitä teemme, että tämä maksaminen loppuisi heille. On turha maksaa lapsist ajotka ei käy ja joiden asioista mä en tiedä mitään. Koulusta olen yritäny utella niitä mutta eivät kerro, sekin ihmetyttää, eukko varmaankieltänyt ettei saa kertoa. En osaa kasvattaa enkä autta lapsia jos en tiedä ongelmista ja heidän käytöksestään, mutta äitipuoli on aina heikoilla kaikki menee ex eukolle. Miehen omiasuus tulee kyllä mulle siitä pidän huolen, kytän se rahat ettei mene muualle. jos muu ei auta. puhuminen että minä päätän.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten elatusavut menee , kun me naiseni kanssa maksetaan hänen exälleen tilille rahaa ja vielä kehtaa pyytää naiseltani . Meilläkin on perhe joka vaatii rahaa, että eik se ole sen hetkinen perhe josta maksetaan eikä menneitä muistella. Eikö isä ole se joka huoltaa lapsensa niin minäkin teen. Tosin nainen maksaa mulle mutta on outoa että meidän pitää maksella sitten naiseni eksälle, ihan kuin raha vaan virtaisi meidän ohitse.

      Minä olen isäpuoli ja ihmettelen että minun pitää tälläisiä asioita setvii. Naiseni entisen ukon kanssa ei tule hoidettua asiaa kun ei puhu mulle asioistaan. Kun minäkään en omistani, mutta ei mun kuulu kertoo omiani kelleen.

      Aika jännää että joudun setvii ja vielä maksaan naiseni kanssa elareita lapsille jotka ei täällä käy, on sen verran omituisia. Mitä teemme, että tämä maksaminen loppuisi heille. On turha maksaa lapsista jotka ei käy ja joiden asioista mä en tiedä mitään. Koulusta olen yritäny utella niitä mutta eivät kerro, sekin ihmetyttää, ukko kieltänyt ettei saa kertoa. En osaa kasvattaa enkä auttaa lapsia jos en tiedä ongelmista ja heidän käytöksestään, mutta isäpuoli on aina heikoilla kaikki menee ex ukolle . Naisen omiasuus tulee kyllä mulle siitä pidän huolen, kytän se rahat ettei mene muualle. jos muu ei auta. puhuminen että minä päätän.

    • Anonyymi

      Nää raha aiat on kerrassaan pahoja. Miehen eksät aina kinuaarahaa vaikka saa elarit ja lapsilisät ym tukia ja rahoja kauheet äärät, silti kehdataan vielä ruinaa ex miehen perheeltä. Hänellä on itselläänkin rahabmenoa eikä voi maksella aina exänsälaksuja ja lasten.
      Meillä tehtiin raha etä jos lapsille me kmaksetaan, silloin ruovat ruuat ja petivaatteet mukanaan, ei me sentään hotelli olla.

      Minusta on julmaa että miestä maksatetaan joka puolelle, ei kellään oo rahaa kaikkeen. Elättökäät itse lapsensa niin mekin teemme.

      • Anonyymi

        Nää raha asiat on kerrassaan pahoja. Naiseni eksä aina käsi ojossa työttön kaveri , vaikka saa elarit ja lapsilisät ym tukia ja talo jäi heille ja rahaa on kauhiat määrät, kun , exä sai komian perinnön ,silti kehtaa vielä ruinaa ex naisen perheeltä. Hänellä on itselläänkin rahanmenoa, eikä voi maksella aina exän laskuja ja lasten.
        Meillä tehtiin raha erä , jos lapsille minä maksan , silloin tuovat ruuat ja petivaatteet mukanaan, ei me sentään hotelli olla.

        Minusta on julmaa että naista maksatetaan joka puolelle, ei kellään oo rahaa kaikkeen. elättekööt itse lapsensa niin minäkin teen.


    • Anonyymi

      Olen syönyt kolme karjalanpiirakkaa tänään

      • Anonyymi

        Sinäk meidän karjalanpiirakat veit, kun ei läytyny mistään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäk meidän karjalanpiirakat veit, kun ei läytyny mistään!

        Meiltä hävis munavoit 👊


      • Anonyymi

        Sehän onkii lounasaika. Otatko torttua ?


      • Anonyymi

        Etkö ole syönyt muuta? Syö ihmeessä!


    • Anonyymi

      Minä söin vahingossa punkin. Luulin, että se oli rusina. Onkohan minulla borrelioosi?

    • Anonyymi

      Kannattaa sanoo lasten äidille että antaa sulle rahaa lasten ruokailuun, ei ä uusi äiti maksele kenenkään lasten ruokia, hän kasvattaa ja neuvoo heitä ja korjaa ongelmia.

      Kumma mies jos ei sano eksälleen että rahan tulo loppuu jos kiusaat meitä.

      Mies elättää uuden naisensa, hänen lapet ja itsensä, ei siihen kuulu lapset jotka asuvat muualla. On kumma että ei ymmärretä.
      Miehen lapset voisivat mennä töihin ja näin anta tienestit teille, jos eksä ottaa vstaan elareita, ja näin raha keitää mukavasti lapset kesätlhin ja maksamaan onat elantosna. Uusi äiti voi sitten lomailla ja käskyttää ja korjata ongelmia.

      • Anonyymi

        Kannattaa sanoo lasten isälle , että antaa sulle rahaa lasten ruokailuun, eihän uusi isäpuoli maksele kenenkään ulkopuolisten lasten ruokia, hän kasvattaa ja neuvoo heitä ja korjaa ongelmia.

        Kumma nainen , jos ei sano eksälleen että rahan tulo loppuu jos kiusaat meitä.

        Nainen elättää uuden miehensä joka työtön, hänen lapet ja itsensä, ei siihen kuulu lapset jotka asuvat muualla. On kumma ,että ei ymmärretä.
        Naisen lapset voisivat mennä töihin ja näin antaa osan tienesteistä teille, jos eksä ottaa vstaan elareita, ja näin raha kestää mukavasti lapset kesätöihin ja maksamaan omat elantosna. Uusi isukki voi sitten lomailla työttömänä ja käskyttää ja korjata omia ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sanoo lasten isälle , että antaa sulle rahaa lasten ruokailuun, eihän uusi isäpuoli maksele kenenkään ulkopuolisten lasten ruokia, hän kasvattaa ja neuvoo heitä ja korjaa ongelmia.

        Kumma nainen , jos ei sano eksälleen että rahan tulo loppuu jos kiusaat meitä.

        Nainen elättää uuden miehensä joka työtön, hänen lapet ja itsensä, ei siihen kuulu lapset jotka asuvat muualla. On kumma ,että ei ymmärretä.
        Naisen lapset voisivat mennä töihin ja näin antaa osan tienesteistä teille, jos eksä ottaa vstaan elareita, ja näin raha kestää mukavasti lapset kesätöihin ja maksamaan omat elantosna. Uusi isukki voi sitten lomailla työttömänä ja käskyttää ja korjata omia ongelmia.

        Kannattaa sanoo lasten äidille , ettei enää vieraannuta lapsia omasta isästään- ja suvustaan "lastensuojelun" menettelyssä- ja tehdä siihen omaan sukunimeen muutos alkuperäiseksi, sekä palauttaa itse lasten- ja isän terve suhde- ja yhteydenpito yhteystietoineen isälle, niin ne raha ym. asiat hoituvat kivuttomasti ilman lasten vieraannuttamista, aivopesua pois isästään- ja suvustaan vieraannuttaja "äidin- ja lastensuojelun" menettelyssä., eihän ulkopuolinen kasvata ja neuvo heitä, eikä ota ulkopuolisia lapsia myöskään omiin nimiinsä - ei edes lasten huoltaja, eikä korjaa mitään vieraannuttaja "äidin- ja lastensuojelun" aiheuttamia "perheen" ongelmia.


    • Anonyymi

      Kannattaa sanoo sutturoille, että kesällä on pustot täynnämiehiä istuskelemassa, sieltä läytyy uenlmien meis, Ei perheellinen isä ole hyvä kohde, jonka pitää hylätä lapset ja vaomonsa ja koko suku.

      Mutta katkeruus se on kiva asia, ja kiusaaminen. Jos ei muita läydy kuin perheellisiä mieheiä, niin täytyy olla kallossa vikaa sutturat.

      • Anonyymi

        Kannattaa sanoo häntäheikeille , että kesällä on puistot ja terassit täynnä juoppoja naisia , istuskelemassa, sieltä löytyy uenlmien prinsessa .Ei perheellinen äiti ole hyvä kohde, jonka pitää hylätä lapset ja miehensä ja koko suku.

        Mutta veetumaisuus se on kiva asia, ja kiusaaminen. Jos ei muita löydy kuin perheellisiä naisia , niin täytyy olla kallossa vikaa häntähessut.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe