Savolainen perussuomalainen pitää vaalipuhetta niin vastuu jää kuulijalle.
Vastuu jää kuulijalle
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
Perussuomalaisen puhuessa vastuu on aina kuulijalla.
Perussuomalainen nieleskelee, punastelee, lipoo hermostuneen kuivia huuliaan,
pälyilee jonnekin seinien ja lattian suuntaan, ei katso ketään silmiin,
puhuu ilmeettömänä kuin kone, istuu jäykkänä peläten koko ajan paljastuvansa
ja on mielessään kauhuissaan, mitä vastaisi,
jos toimittaja esittäisikin suorassa TV-lähetyksessä suoran kysymyksen:
"Oletko natsi ?" - Anonyymi
Kä, noppee on kiänteissään tuo Mikkelin mies, ehtoolla Pertikki latoi madonlukuja, ni uamulla jo Jussin leirissä kiännynnäisenä persuna.
Aloitusta voisi luulla kenen tahansa tekemäksi, en kommentoi aloitusta ` luulkaa mitä haluatte.
Sen verran kuitenkin, usein aamulla tuumaan etten kommentoi palstan paskalle mitään, kun vilkaisen sen sisältöä jo nimitelty ties mitä, on savolaista kehuttu milloin mistäkin tressaannuttu neuroottiseksi hulluksi trolliksi.
- Anonyymi
Pertikin tekemäksi ei aloitusta voi luulla kukaan, jolla logiikka pelaa ja järki kulkee ja muitten luulemisilla ei ole mitään väliä.
Persut saa luulla ihan mitä vain, niillähän ei ole kuin luulonsa ja älämölönsä.
"Neljäs hulluksi haukuttu".
- Anonyymi
No jaa. Ei kaikki persut ole samasta puusta veistettyjä. Kuten ne vassemistonkaan kannattajat emme ole.
Antaa jokaisen immeisen äänestää vaikka Aku Ankkaa, jos siltä tuntuu. Tulevissa kunnallisvaaleissa itse ainakin äänestän lähinnä henkilöä. Eduskuntavaaleissa sitten otan huomioon myös puolueen. - Anonyymi
Savolaisesta talitintistä. Se kuulemma sanoo:
Titi tii hyvinnii tietennnii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662