Olisiko aika palstan pitäjän, julkaista perusteet joilla kommentteja poistetaan.
Nyt ainakin Perussuomalaiset palstalla, ne ovat täysin mielivaltaisia, siis tuntuvat häiritsevän ylläpidossa jotain henkilöä, ja kommentit poistetaan.
Eihän tällaiselta palstalta kukaan paljoa odota, mutta edes häivähdys tasapuolisesta ja edes hieman oikeudenmukaisesta kohtelusta, on kai tällaisessa maassa, joka itseään mainostaa demokratian ja länsimaisen oikeusvaltion ihannemaaksi - aiheellista saada.
Nyt ollaan todellakin ihan oikean mielivallan alla, nometön tonttu ylläpidossa 0sallistuu provoillaan keskusteluihin, ja poistattaa kommentteja, jotka tekevät hänet kerta toisen jälkeen naurettavaksi.
Edes hiukan siis ryhtiä siellä ylläpidossa !!!
Olisiko aiheellista, että tämä sivustu julkaisisi poliittisen linjansa. Poistot mielivaltaisia.
1
171
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä niitä poistoja mitenkään selitellä järjellisesti millään yksilöidyllä syyllä. Pitäisi olla läpinäkyvyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836169
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj494206- 1314041
- 693933
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262988Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412665Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72617- 292296
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4521871