Voisin vaihtaa nuorempaan

Anonyymi

Nuorempi ja fiksumpi olis tarjolla, jos vaan ottaisin. Sanoi ihan suoraan, että on kiinnostunut, mutta häkellyin, enkä tietenkään osannut sanoa mitään. En edes sitä, että olen varattu. En mä tietenkään lähde tämän uuden matkaan, mutta sallittakoon, että herkuttelen ajatuksella tämän päivän.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin et sä sytyt ja kiinnostut tuosta noin vaan jos on fiksumpi ja nuorempi?
      Ok. Ja fiksuuden määritelmä on aika laaja...

      • Anonyymi

        Jep, oikeastaan ihan kaikki huomionosoitukset naisilta tuntuu kivalta. Mitäs väärää siinä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, oikeastaan ihan kaikki huomionosoitukset naisilta tuntuu kivalta. Mitäs väärää siinä on?

        Ei siinä mitään väärää ole. Itse sytyn vaan yhdestä naisesta 😍
        Huomionosoitus toisilta naisilta on ihan jees, mut en mä heistä kiinnostu ku yks vaan on ihanin ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään väärää ole. Itse sytyn vaan yhdestä naisesta 😍
        Huomionosoitus toisilta naisilta on ihan jees, mut en mä heistä kiinnostu ku yks vaan on ihanin ❤️

        Kuin omia sanojani!


    • Anonyymi

      Joo ei kuule tällä palstalla mitään vaihdella. Itketään saman perään vuosikaudet, eikä saada siitäkään naista itselle.

      • Anonyymi

        Niin no jos sen vaan sydämessään tuntee et yks ja ainut on mielessä eikä muita näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jos sen vaan sydämessään tuntee et yks ja ainut on mielessä eikä muita näe.

        Mitä herkuttelet sitten muilla, jos yksi vain mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä herkuttelet sitten muilla, jos yksi vain mielessä?

        En herkuttelekaan muilla. Koska en halua. Ja ennenkaikkea ei muut oo mitään hänen rinnallaan. Näen vain hänet. Mut en oo nähnyt pitkään aikaan...


    • Anonyymi

      Nämä on mukavia piristyksiä arjen keskellä, mulla myös ehdotteli kollega, jonka kanssa tehdään harvoin töitä, että voisi muuttaa mun kanssa asumaan. Ihan hauska harmiton heitto. Voi kun vaan tietäs missä mun mieleni seilaa.

      • Anonyymi

        Sanopas sille, että tuu nyt vaikka viikonlopuksi ensin, niin katellaan sitten jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopas sille, että tuu nyt vaikka viikonlopuksi ensin, niin katellaan sitten jatkoa.

        En edes nauranut vitsille, koska en halua antaa mitään vääriä signaaleja, mutta olihan se ihan kiva huomionosoitus, ei sitä tarvitse kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes nauranut vitsille, koska en halua antaa mitään vääriä signaaleja, mutta olihan se ihan kiva huomionosoitus, ei sitä tarvitse kieltää.

        Nauti siitä 😊


    • Anonyymi

      On sullakin arvojärjestykset. Mistä muuten päättelet, että tämä uusi nainen on nykyistäsi fiksumpi?

      • Anonyymi

        Joo mulla nyt on sellainen arvojärjestys, että en ota uutta, kun oon jo suhteessa. Vanhanaikaista, tiedän, mutta sopii mulle.

        Nuorempi on älykkäämpi. En nyt ala tässä yksityiskohtia selostamaan, mutta aika nopeasti se on päätelty, kun keskustelen hänen kanssaan lähes päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mulla nyt on sellainen arvojärjestys, että en ota uutta, kun oon jo suhteessa. Vanhanaikaista, tiedän, mutta sopii mulle.

        Nuorempi on älykkäämpi. En nyt ala tässä yksityiskohtia selostamaan, mutta aika nopeasti se on päätelty, kun keskustelen hänen kanssaan lähes päivittäin.

        Tarkoitinkin arvojärjestystä missä nuoruus ja fiksuus ovat tavoiteltavia. Miksi ihannoit nuoruutta? Miksi fiksuus on tavoiteltavaa, onko siitä sulle hyötyä tavallisessa arjessa ja parisuhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitinkin arvojärjestystä missä nuoruus ja fiksuus ovat tavoiteltavia. Miksi ihannoit nuoruutta? Miksi fiksuus on tavoiteltavaa, onko siitä sulle hyötyä tavallisessa arjessa ja parisuhteessa?

        Onhan fiksu seura aina tasokkaampaa kuin vähemmän fiksu. Ainakin minun mielestä. En ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan fiksu seura aina tasokkaampaa kuin vähemmän fiksu. Ainakin minun mielestä. En ole ap.

        Fiksuus on varmaan ihan jees koulussa ja työelämässä, muttei siitä parisuhteessa mitään hyötyä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksuus on varmaan ihan jees koulussa ja työelämässä, muttei siitä parisuhteessa mitään hyötyä ole.

        Itse viihdyn kyllä missä tilanteessa ja ympäristössä tahansa paremmin älykkäiden ja fiksujen ihmisten seurassa, ja pätee ehdottomasti myös parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse viihdyn kyllä missä tilanteessa ja ympäristössä tahansa paremmin älykkäiden ja fiksujen ihmisten seurassa, ja pätee ehdottomasti myös parisuhteeseen.

        Niin mut rakkaus on tunne ja sitä ei valita. Siinä kohtaa ei ole kyse mistään lähtökohdista et on ennen ajatellut viihtyvänsä tietyn tyyppisen seurassa tai viehättyvänsä tietyn tyylisen näköisistä naisista. Sitä ei voi järjellä selittää, sydän sen kertoo ja näyttää itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse viihdyn kyllä missä tilanteessa ja ympäristössä tahansa paremmin älykkäiden ja fiksujen ihmisten seurassa, ja pätee ehdottomasti myös parisuhteeseen.

        Sama!


    • Anonyymi

      Nuorempi ja fiksumpi itseäsi? Kannatan!

      • Anonyymi

        Veikkaan ettei suhteesta tuu mitään jos on iso älykkyysero.


    • Anonyymi

      Ikää en ihmettele, mutta en tällä syömällä usko jonkun kiinnostuvan itseään selvästi vähemmän älykkäästä. Tyssäisi jo ensimmäisillä treffeillä siihen, ettei ole keskusteltavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe