ÖÖ...KUKA TYKKÄÄ W.I.T.C.H.:ISTÄ TAI KENELLE
ON TILATTU SE LEHTI?
KETÄ HALUIS,ETTÄ SE W.I.T.C.H. ANIMAATIO TULEE
JULKAISTUKS?
TÄHÄN VOITTE KIRJOITTAA OMIA MIELI PITEITÄNNE,
TIETO VISOJA W.I.T.C.H.:ISTÄ,KYSYMYKSIÄ,
UUTTA TIETOA JA KAIKENLAISTA W.I.T.C.H.:IIN
LIITTYVÄÄ JUTTUA.
TERVEISIN:MIMMO JA TIUTAUTIUKKI...(MIMMO-TIUKKI.)
KAIKILLE W.I.T.C.H.-FANEILLE!!!!!
18
1276
Vastaukset
- no no
SE EI PUIÄ ALKAA IKINÄ SILLÄ SE ON P... PÖLLÖ HAHAAAA
- nannni91
Mulle tulee se joka kuukaus.. ^___^
Paras lehti 4-ever!! *hih*- kissa
1.Kuka on uusi oraakkeli?
2.Mitä elementtiä Will hallitsee?
3.Kuka oli toisena oraakkeli ehdokkaana?
4.Miksi oraakkeli erotettiin?
5.Mikä Irma on horoskoopiltaan?
6.Mikä Cornelia on horoskoopiltaan?
7.Keitä Witch tytöt ovat?
Ps. MIKS UUTTA WITCH LEHTEE EI OO KAUPOIS VAIK SIIN VANHAN LEHDEN TAKAKANNES LUKI: SEURAAVA NUMERO ILMESTYY: 13.4. MUT SITÄ EI OO VIELÄKÄÄ KAUPOIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:( YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - TIUTAUTIUKKI
kissa kirjoitti:
Ps. MIKS UUTTA WITCH LEHTEE EI OO KAUPOIS VAIK SIIN VANHAN LEHDEN TAKAKANNES LUKI: SEURAAVA NUMERO ILMESTYY: 13.4. MUT SITÄ EI OO VIELÄKÄÄ KAUPOIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:( YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!siks kun se on myöhässä joittenkin työn tekijöiden loman tai sitten lakon takia.
se luki disney.fi
(w.i.t.c.h.)
terveisin:tiutautiukki
(uskollinen w.i.t.c.h.-lukija)
p.s kenellä on se aikakirjat5?
mulla on se...se ostettiin mulle heti kun se ilmesty ulos. - ~^_^~
TIUTAUTIUKKI kirjoitti:
siks kun se on myöhässä joittenkin työn tekijöiden loman tai sitten lakon takia.
se luki disney.fi
(w.i.t.c.h.)
terveisin:tiutautiukki
(uskollinen w.i.t.c.h.-lukija)
p.s kenellä on se aikakirjat5?
mulla on se...se ostettiin mulle heti kun se ilmesty ulos.Juu mulla on se aikakirja 5 ;)
- ----
kissa kirjoitti:
Ps. MIKS UUTTA WITCH LEHTEE EI OO KAUPOIS VAIK SIIN VANHAN LEHDEN TAKAKANNES LUKI: SEURAAVA NUMERO ILMESTYY: 13.4. MUT SITÄ EI OO VIELÄKÄÄ KAUPOIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:( YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ihan huvin vuoksi, ei ollu muutakaan tekemist:
1. Endarno (Phobos pohjimmiltaan)
2. enrgiaa
3. Yan Lin
4. Syytettiin kohtaloon vaikuttamisesta ym.
5. kala
6. härkä
7. noitia - pillli
ootoikees et witch on paras lehti !!! mut jotku tyhmä idiootit ei tajuu sitä mulle tuli witch vähä aikaa mut sit aloin ostaa irtonumeroina sitä
- huutaa koko ajan!
Ota caps lock pois päältä. Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on netiketissä huutamista. Sama kuin kiljuisit kurkku suorana. Kiitos.
- KVNEN
Kirjottakaa joku muukin tänne.
- Taippuli
KVNEN kirjoitti:
Kirjottakaa joku muukin tänne.
Juu mulle tulee se lehti... Ja mulle ostettiin se Aikakirjat 5...:0) Pidän siitä... Ja se myöhästyminen
johtu ahtaajien lakosta.. En kyl tiiä mitä ne ahtaajat ovat tai mitä ne tekee... :O/
T: Isonenäinen :0) - -tiia-94-
Taippuli kirjoitti:
Juu mulle tulee se lehti... Ja mulle ostettiin se Aikakirjat 5...:0) Pidän siitä... Ja se myöhästyminen
johtu ahtaajien lakosta.. En kyl tiiä mitä ne ahtaajat ovat tai mitä ne tekee... :O/
T: Isonenäinen :0)älä välitä et oo ainoo ketä ei tiiä sillä mäkään en tiedä.
-tiia-94- kirjoitti:
älä välitä et oo ainoo ketä ei tiiä sillä mäkään en tiedä.
Witch on kyl reilust parempi ku se winx.
Mut ei winx surkee oo- hevoshullu
Piper93 kirjoitti:
Witch on kyl reilust parempi ku se winx.
Mut ei winx surkee oo....witch on ainaki miljoona kertaa parempi, ku winx!!!!!!eihän semmosta lässyn lässyn-sarjaa jaksa kukaan kattoo....(mun mielipide)!!!!
- MinäTurhaIhminen
(24.5.2006)
oli vain pakko kommentoida että jep, W.i.t.c.h. on ihana lehti. Pakko myöntää että vähän liian lapsille suunnattu, mutta silti odotan joka kerta uutta numeroa ihan hirveesti. Olen kyllä aina pahisten puolella. PHOBOS ON MAAILMAN IHANIN SARJAKUVAHAHMO ROSIELIN LISÄKSI (Angel Sanctuarysta, jos joku sattuu tietämään semmosen)W.i.t.c.h.issa on usein niin epärealistiset juonenkäänteet. Esim jos W.i.t.c.h. olisi suunnattu vähän vanhemmille esim. 16--> vuotiaille, joku Phobos ei häviäisi niin helposti. On se kuitenkin aikuinen viisas mies ja vaikka Witchejä on viisi, ne ovat silti vain pikkutyttöjä. Mutta ihana lehti!
En muuten saa mistään hankittua Aikakirjoja 1 ja 2, ja näin tänää ihanan unen että niitä oli meidän koulussa käytävillä, sai ottaa ja lukea, ja kun kukaan ei nähny, pöllin ittelleni 1.n. Mikä pettymys että se oli vain unta... :))- Nimetön
No w.i.t.c.h. nro. 50,51 tai 52:kkosessa luki siellä takakannessa että on ilmestynyt ainakin r-kioskeihin ja lehtipisteisiin uudenlainen w.i.t.c.h.-aikakirjat 2 ja onhan nyt ilmestynyt se 7 numerokin.
Niitä löytyy varmaan myös kirjakaupoista.
En mee varmaksi sanomaan mutta luulisin.
Miks sä muuten luet aikakirjoja jos kerran luet lehtiäkin?
Aikakirjat kertoo niistä vanhoista lehdistä. - _____
Nimetön kirjoitti:
No w.i.t.c.h. nro. 50,51 tai 52:kkosessa luki siellä takakannessa että on ilmestynyt ainakin r-kioskeihin ja lehtipisteisiin uudenlainen w.i.t.c.h.-aikakirjat 2 ja onhan nyt ilmestynyt se 7 numerokin.
Niitä löytyy varmaan myös kirjakaupoista.
En mee varmaksi sanomaan mutta luulisin.
Miks sä muuten luet aikakirjoja jos kerran luet lehtiäkin?
Aikakirjat kertoo niistä vanhoista lehdistä.Näinhän minä sen jutun siel takakannessa, mutta kun en loytänyt silti mistään, ne oli varmaan loppunu...
Kuinka niin miks? Koska en oo lukenu niitä ihan alusta asti, tarkemmin sanoen numerosta 8 asti ja täytää saada ne edellisemmät'' - Nimetön
_____ kirjoitti:
Näinhän minä sen jutun siel takakannessa, mutta kun en loytänyt silti mistään, ne oli varmaan loppunu...
Kuinka niin miks? Koska en oo lukenu niitä ihan alusta asti, tarkemmin sanoen numerosta 8 asti ja täytää saada ne edellisemmät''No w.i.t.c.h.-lehdissä on ainakin myynti ilmoituksia ja sinne voi myös lähettää osto
tarjouksia eli esim.:´´Ostan w.i.t.c.h.-aikakirjat 1-3,kirjojen tulee olla hyväkuntoisia,
maksan 3-5 euroa jne. osoite, sähköposti,
nimi ja puhelinnumero...postinumero ja toimipaikka.
ja sitten vaan lähetät ilmoitukses w.i.t.c.h.-lehteen.
Sen voi tehdä sähköpostitsekin.
Osoitteen löydät w.i.t.c.h.:in sivuilta siellä
lukee lähetä postia...öö...jossain.
W.i.t.c.h. sivun taaslöydät esim.osoitteesta:
Disney.fi jne. - .W.I.N.X. on pa-ras.
Nimetön kirjoitti:
No w.i.t.c.h.-lehdissä on ainakin myynti ilmoituksia ja sinne voi myös lähettää osto
tarjouksia eli esim.:´´Ostan w.i.t.c.h.-aikakirjat 1-3,kirjojen tulee olla hyväkuntoisia,
maksan 3-5 euroa jne. osoite, sähköposti,
nimi ja puhelinnumero...postinumero ja toimipaikka.
ja sitten vaan lähetät ilmoitukses w.i.t.c.h.-lehteen.
Sen voi tehdä sähköpostitsekin.
Osoitteen löydät w.i.t.c.h.:in sivuilta siellä
lukee lähetä postia...öö...jossain.
W.i.t.c.h. sivun taaslöydät esim.osoitteesta:
Disney.fi jne.en keksiny muuta otsikkoo... Mut vaik mä oon winx fani w.i.t.c.h. on silti parempi vähäsen entä teist? Vastauksii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887