Niin kannattaa vaatia valmistajalta tiedot kaikista käytetyistä aineista yms
Ja ei kai EU alueella saa myydä terveyshaittaa aiheuttavia laitteita?
Lisää tietoa:
https://www.nontoxu.com/appliances/non-toxic-dishwasher
Jos tiskikone haisee
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kone haisee jos pitää likaisia astioita useamman päivän luukku kiinni. Ne koneen puhdistusaineet ovat pelkkää huijausta, todella huono pesuainen jos ei pidä koneenkin puhtaana.
- Anonyymi
Tiskikone ei puhtaassa taloudessa haise . Tarkastele siis oma pesäsi !
- Anonyymi
Yhdellä hengellä kestää täyttyminen viikon ainakin minulla, täytyy jättää luukku raolleen etteivät homehdu tai pitää huuhdella ennen koneeseen laittoa.
- Anonyymi
Miksi Tukes sallii myydä näitä?
- Anonyymi
Toksinen haju ei johdu liasta haloo
- Anonyymi
Kehen yhteys jos koneen haju on toksinen ja käy päähän?
- Anonyymi
Bitumi aiheuttaa päänsärkyä yms ?
Miksi laittaa myrkkyjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024168
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1453756Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431549Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211301Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191298Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321287Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151098Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151033