Kuntavaaligallup tehtiin ennen fiascoa. Kesäkuussa tulee oikea tulos.

Anonyymi

Etelä-Saimaa julkistaa, että kuntavaaligallup povaa demareille piikkipaikkaa Imatralla.

Gallupin jälkeen on ehtinyt virrata paljon vettä Vuoksessa. Imatran kaupunginjohtajavaalin kähmimintä, mahdolliset kaupungin rahankäytön epäselvyydet ja Marinin hallituksen väliriihen mahalasku eivät lupaa demareille hyvää.

Ennemminkin voisi ennustaa, että demarivaltuutettujen määrä romahtaa ja tuloksena kolmas sija. Piikkipaikka???

Turha spekuloida. Kesäkuun vaalit kertovat totuuden.

31

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      alueelle tehty kysely näyttää SDP,Vihreä,Vasemmiso ja Kepu ottaa rökäle tappion, Perus menee voittoo ja kok ottaa myös takkiin rkp.tä ei kannata mainitakkaan, kd pysyy smana,

    • Anonyymi

      Kyllä kokoomus jaksaa vääristellä!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Sitähän se tekee ja kuppaa kaupunkia ideoillaan...


    • Anonyymi

      Kyllä demarit voittaa ja imatran alamäki jatkuu. Seuraavissa kuntavaaleissa onkin sitten muutama tuhat äänestäjää vähemmän kun pois muutto vain kiihtyy.

      • Anonyymi

        Onneksi On PerusSuomalaiset !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi On PerusSuomalaiset !

        Kolmastoista Kesäkuuta Kansa Kostaa Hallituspuolueille.


      • Anonyymi

        Maalaile vaan piruja seinälle munatonkokoomus!


      • Anonyymi

        Näin se valitettavasti on 2020-luvun ihmisten mielessä on muutakin kun AY , SosDem....
        Nykyihmiselle "aatteenpalo" ei enää merkitse niin paljon kun Imatralla monet uskoo.

        Nuorempi väki muuttaa pois ja Imatralle jää asumaan aina vaan vähemmän ihmisiä , väkiluku laskee vuosi vuodelta.

        2050-luvulla Imatralla asuu alle 20000 ihmistä.


    • Anonyymi

      Sanoo sohvaperuna persu 😂

    • Anonyymi

      Lehdet tulee tekemään mielipidevaikuttamista demareiden suuntaan. Onko sitten maksettu vai muuten vaan kavereita, siihen en ota kantaa.

      • Anonyymi

        Kokkareitahan nuo lehdet palvoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkareitahan nuo lehdet palvoo!

        Ainoastaan Kokoomuksen lehti tuo Uutisvuoksi.


    • Anonyymi

      Harmi kun persut meni sdp apupuolueeksi olisin muuten äänestänyt persuja nyt pitää äänestää kokoomusta.

    • Anonyymi

      Saako kaikki joilla on demari jäsenkirja viisumin?

      • Anonyymi

        Ei saa. Saitko sinä?


      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä? Pitää kuulua puheenjohtajistoon, että tämä on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa. Saitko sinä?

        Miksi ei saa? Eikö demareilla mottona ole tasa-arvo sosiaalidemokratian kulmakivenä? Avainsanana: solidaarisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei saa? Eikö demareilla mottona ole tasa-arvo sosiaalidemokratian kulmakivenä? Avainsanana: solidaarisuus?

        Kokkareiden teema, rikkaille ensin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkareiden teema, rikkaille ensin!

        Missä noin lukee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei saa? Eikö demareilla mottona ole tasa-arvo sosiaalidemokratian kulmakivenä? Avainsanana: solidaarisuus?

        Mistä minä heidän mottonsa tietäisin? Kysy heiltä itseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä heidän mottonsa tietäisin? Kysy heiltä itseltään.

        Ok. Hei demarit, mikä teidän mottonne on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Hei demarit, mikä teidän mottonne on?

        Kysy demareilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä noin lukee?

        Eihän niin luekkaann missään, kai sinäkin sen verran ymmärrät puolueista , että kokoomus ei pidä pieni/keskituloisen puolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niin luekkaann missään, kai sinäkin sen verran ymmärrät puolueista , että kokoomus ei pidä pieni/keskituloisen puolia.

        Perinteisesti Kokoomus on "Herrojen puolue"
        SDP on "Työväen puolue"
        Imatralla riidellään kummat asioista päättää.


    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette SDP-ehdokkaista?

      • Anonyymi

        Kaikin puolin järkiporukkaa!


      • Anonyymi

        No..... siintä voidaan olla montaa mieltä.
        Ehkä kaikki ei ole ehdokas ainesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No..... siintä voidaan olla montaa mieltä.
        Ehkä kaikki ei ole ehdokas ainesta

        Ketähän noista SDP-ehdokkaista kannattaisi äänestää? Tuolla nordbergilla oli hyviä juttuja. Mitä olette siitä mieltä?


    • Anonyymi

      Saanen epäillä kuitenkin

      • Anonyymi

        Ennakkoluulot ja tunne kohdistuu myös persuihin. Kokoomus on jo sukeltanut jo syvään päähän, josta ei ole pois pääsyä. Menevät jo mustamaalamisessa persujen ohi heittämällä!


    • Punainen Imatra. Sitä se on edelleen. Vaikka persut ja odinit kapinoi välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe