Jumala oli suihkussa ja Jeesus kesälomalla
Pieleen män
Laukaa ei ole enää herran valittu kansa
Rukoukset meni pieleen.
23
706
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa joo ja titityy trallallaa
- Anonyymi
jeesus tuli kerran laukaan hotellille löi kolme isoa naulaa tiskiin ja sanoi; täälläkö on ne riipunta kisat !
- Anonyymi
Voi kun jännää ihanko totta keksi parempi
- Anonyymi
No, Genesaretin järven ympärijuoksun voittaja hylättiin koska oikaisi!
- Anonyymi
Hanki lääkitys
- Anonyymi
Viritä virtes ,osaatko psalmis Jeesus tulee olitpa valmis,tai et..
- Anonyymi
Vain unelmissas
- Anonyymi
Satan ystävistä parhain,kaikki synnit antoi hän la la laa
- Anonyymi
Ota lisää viinaa
- Anonyymi
Kossua
Sitä se Jeesuskin juo - Anonyymi
Sävel; mä taimi olen sun tarhassas.
Mä porsas olen sun pahnoillas ja kirkkoviinitkin juonut, sakastin takahuoneeseen satamahuorankin tuonut, amen - Anonyymi
Muurarirabbi nyt
On paskalle lähtenyt
Saavu jo Jeesus luoksemme
Ahmimaan kinkkumme - Anonyymi
Isä meidän,joka tulit läpi hirsiseinän..
- Anonyymi
Kaikki uskonnot joissa pitää juoda verta ja syödä ruumista pitäisi lailla kieltää, capish..?
- Anonyymi
Laukaalaiset ovat paholaisen kansa
Laukaa on Sodoma
Konnevesi on Gomorra - Anonyymi
Laukaalaiset joutuu liekkijärveen ..
- Anonyymi
Pedon luku on Laukaalaisten oma
- Anonyymi
Saatanan valittu kanssa, Laukaalaiset. En ole koskaan matkani aikana nähnyt likaisempaa ja syntisempää seurakuntaa kuin laukaalaiset, kiirastuli,liekkijärvi ja helvetti odottaa...
- Anonyymi
Älkää mukautuko tämän maailman menoon, vaan muuttukaa, uudistukaa mieleltänne, niin että osaatte arvioida, mikä on Jumalan tahto, mikä on hyvää, hänen mielensä mukaista ja täydellistä.
Kirje roomalaisille 12:2 FB92
https://bible.com/bible/330/rom.12.2.FB92 - Anonyymi
Uhotkaa tietävänne jotain hengellisistä asioista ja lojukaa Laukaan paikallisbaarissa juomassa 35 vuotta putkeen sairaseläkkeitänne
Silleen se Jeesus tulee lähemmäs - Anonyymi
Kirje korinttolaisille 2;12 Liikuttakaa nahkaanne edestakaisin kunnes tulette, pyyhkikää sitten kätenne leppiin...
- Anonyymi
Jeesus tulee pian!
Oletko valmis?
https://www.youtube.com/watch?v=VoiFQCo-u6k- Anonyymi
Sairasta porukkaa koko kylä täynnä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057