Sperman laadun tutkiminen mikroskoopilla.

Eli omaa sperman laatuaan voi helposti tutkia myös itse kotonaan omalla mikroskoopilla.
Youtubesta löytää helposti vertailupohjaa ja opetetaan miltä näyttää normaali siittiö vs epänormaali. Liikkuvuus on helppo arvioida, sekä siittiöiden määrää.
Näillä pääsee jo pitkälle kotioloissa ja tokkopa sen tarkempaa arviota alustavasti ajatellen tarvitaankaan.

Itse tein oman tutkimukseni tänään tilaamallani n. 100e mikroskoopilla. Siinä oli tarkkuus 40-650x ja tämä riittääkin näemmä takkuudeksi vallan mainiosti.
Pidin näkemästäni..Todella mielenkiintoista katseltavaa nämä vekkulit. Siittiöitä oli selkeästi runsaasti, olivat hyvän muotoisia(normaali pää ja häntä), sekä vallan mainiolta vaikuttava siittiöiden liikkuvuus ja eteneminen eritoten eteenpäin. Näkemäni perusteella arvioisin tämän olevan ihan käypää tavaraa:)

1

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään 8. toukokuuta vietetään Lapsettomien lauantaita.

      Tahattomasti lapsettomia naisia on Suomessa yllättävänkin paljon. Kuka mistäkin syystä.

      Jaksamista kaikille heille..

      Itse voisin lähteä auttamaan, jos sopivan ja luotettavan oloinen hetero nainen ilmaantuu ja ottaa yhteyttä näissä merkeissä.
      Lisääntymistä kun kuitenkin voi lopulta pitää elämäntarkoituksenakin. Vaikkei lapsen elämässä mukana olisikaan ja toimisi vain auttajana raskautumisessa, niin kyllä siinä silti luodaan elämää ja annetaan lapselle elämä. Ei sitä ihan vähäpätöisenä asiana voi nähdä. Se jos mikä olisi niitä merkityksellisiä tekoja elämässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe