MTV3 on sulkeutunut tyhjiöön, jonne katsojat eivät voi lähettää palautetta. Koetin katsoa kaikki vaihtoehdot läpi, mutta parhaimmillaan saamani vaihtoeehto oli tämä teksti:
"Valitettavasti mtv-palvelu ei toimi tällä käyttöjärjestelmällä.
Käyttöjärjestelmäsi tulee olla Windows 7, 8 tai 10 tai
Mac OS X 10.9 tai uudempi."
Käyttöjärjestelmäni on Windows 7, ja kokeilin tuoreimmilla Firefoxin ja Chromen selaimilla. Ei pääse minnekään. Jos koettaa katsoa Big Brother videopätkiä, tulee herja:
"Selainversiosi on vanhentunut.
Päivittämällä sen varmistat palvelun toimivuuden."
Molemmat selaimet ovat tosiaan viimeistä huutoa olevia versioita. Myös tämä läppärissäni oleva Windows-7 käyttis on MTV:n ohjeiden mukaan käypänen käyttis.
Mutta kun ei toimi niin ei toimi. Ja teknistä palautetta asiasta ei saa MTV:_lle toimitettua, koska ovat sulkeneet itsensä umpioon.
MTV:lle ei voi mitään kautta lähettää palautetta
3
352
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin MTV3-kanava palautettasi täältäkään löytää.
Mutta jos tosiaan minnekään muualle ei saa palautetta läpi menemään, niin Suoli-kanavallahan se viime kädessä onnistuu. - Anonyymi
Neloselle on yhtä vaikeata palautteen lähettämiset, ei löydy linkkejä mistään.
Maikkarille minun palautteeni on, että MTV-Uutisten äänitaso on ruuvattu liian alhaiseksi. Kun tulee melkein miltä tahansa muulta kanavalta MTV-Uutisia katsomaan, on väännettävä volyymiä lisää, ja on ruuvattava oikein kunnolla.
Kaikenlaisia desibelimittareita on olemassa ja keksittynä. Simppelin puheohjelman, TV-uutisten oikean äänitason löytö ja asettaminen ei pitäisi olla noin hankalaa. - Anonyymi
Viestini urheiluselostajille on, että heittäkää jommankumman pelissä pelaavan joukkueen fanit helvettiin mikrofonin takaa. Ärsyttävää lässytystä. Ei kiinnosta mikä kengännumero jollain oli mustanamakkarantorilla vuonna se ja se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016