mikä näistä mopista on paras?
honda monkey
honlei monkey
jinchen monkey?
vai onko niissä mitään eroa?
pitäis tietää ku oon ostamassa jotain noista mopoista.............
jos niissä on eroa niin kertokaa mitä..............
Honlei vai jinchen vai perus honda monkey
32
7457
Vastaukset
- ate92
Minun kamulla on honlei jonka ostoa hän syvästi katuu... Hän osti uuden honlein, jossa on ollut lukemattomasti vikoja, ja mopo on jättänyt hänet välille varmaan 20 kertaa! Tätä et erhdy ostamaan (tässä on monimutkaiset sähköt ja paljon sähkövikaa)! Osta kuule perus manki, en piittaa mankeista, mutta ne sentäs kestää ,mun toisella kaverilla on honda monkey vm-95 ja siinä ei ole ollut ensimmäistäkään vikaa! Siihen on vain vaihdettu kulutus osia! Jincheng on myös hyvä vaihtoehto( aion itse ostaa jincheng knight mopon kun saan kortin) Jinchengissä on mankin tekniikka ja se ei jätä välille!
Tulos:
Osta joko Honda monkey tai Jincheng monkey
WARNING!! ÄLÄ IKINÄ EREHDY OSTAMAAN HONLEI MONKEYTÄ!!- Kiki
Älkää tollasi vitun kiinalaisia tsingsang-leluja ainakaan ostako!!!
- sdw
hei ei pahal mut itel käytetty ennen ei lähteny kunnol käyntini ja muuta mut ostetiin isomman koneen kaasari niin toimii moiteetomasti eika kaasarin vaihon jälkeen oo ollu mitään vikaaa
- zibbo
honda makey tietty kun noi muut on ihan perseestä ja mun kamulla on jinchen se on kuulemma ihan perseestä!
- Pallonivel
Mulla on Honkkis pelannut ihan hyvin........
- jinkupoika
honda tietty, muut on vaan kopioita
- Nimetön
näkeehän sen hinnastakin! kattokaa vaikkaa jinchengin osien hintaa ja mankin osien hintaa. mankin osat maxaa paljon mutta sehän tarkoittaa että ne kestää. esim. mankin cdi 135e ja jinchenin 60e!!! eikä kiinosta miten tuo jinktsheng kirjotetaan oikein.
- mane-mies
kyl perus mane o hienoin... se o mun mielest ainut mopon näköne... ja pveeki o... no on ne muutki hiuka
- nomoro
Kaikki ketkä on tääl haukkunu honleit on jtn 14vee pikkusiittiöi jotka kertoo tarinoi ku kaveri täytti 15 ja osti honlein ja meni paskaks. Ei o mikää ihme et menee paskaks jos ei osaa mopoo käyttää. Säälittävää juttui teiltäki. Itellä honlei eikä siin mitää vikoi ole vaiks ostin KÄYTETTYNÄ! Ja nyt on 125cc lifan;) Se on kyl tietenki totta et aito honda on parempi ku kopiot mut eipähä viel o tiel jääny toi honlei...
- Mana se olla pitää
Ja kaikkihan muistaa, että jokainen mopo on yksilö. Honlein mopot EIVÄT ole sieltä parhaasta päästä. Kyllähän niillä kulkee, mutta korjata niitä täytyy aina silloin tällöin. Itselläni löytyy tallista sekä Honda, Jincheng että Honlei. Hondahan se kaikkein paras noista on, Jincheng tulee toisena ja Honlei vikana...
- Honlei!
Itellä on honlei, kerran jättäny vaa välille ku joskus lähti kettingit irti ja löi öljypohjaan reijän. Sen takia jätti välille kun, öljyt vuosi pihalle ja leikkas kiinni. Muuta vikaa ei ole ollut paitsi lamppu palanu. Honlei se olla pitää. Kaverin honlei ei oo jättäny kertaakaa välille ajettu jotain 25000km. :)
- tshingtshontshan :D
joo kyllä se on sillee että näitä kaikkia mopoja pitäis pitää kunnossa muute ne kaikki menee paskaks tietenki nää perus mankit on vähä parempaa laatua mikä meinaa sitä että kauemmi kestää ja ei tarvi nii paljo huoltaa mut kyllä ne kiinalaiset kestää jos pidät niistä vaa huolta että jos haukut sitä jotai tshingtshon tshan mopoos nii olisit voinu pitää vähä parempaa huolta..
- tteemu.
itellä on honlei ja ihan hyvä.... jotain ois kyl laitettavaa :) (ennemminkin siis osat ois eturattaan koppa.... ois halki :(
- Honleinomistaja
Tuleekyllä vuosia myöhässä mutta mikäköhän noissa etuhampin kopissa mahtaa olla ku itellä ja kavereilla kaikilla halki:DD Honlei on ihan hyvä mopo itellä ollu jtn 5v ei ole ikinä jättänyt välille. Jotain pikkuvikoja mutta jos mopoa lähdetään ostamaan niin kallistuisin aitoon Honda Mankiin jos löytää jonkun hyväkuntoisen mutta kyllä ne kiinan mopotkin kestää jos pitää hyvää huolta
- wegetable
Honleinomistaja kirjoitti:
Tuleekyllä vuosia myöhässä mutta mikäköhän noissa etuhampin kopissa mahtaa olla ku itellä ja kavereilla kaikilla halki:DD Honlei on ihan hyvä mopo itellä ollu jtn 5v ei ole ikinä jättänyt välille. Jotain pikkuvikoja mutta jos mopoa lähdetään ostamaan niin kallistuisin aitoon Honda Mankiin jos löytää jonkun hyväkuntoisen mutta kyllä ne kiinan mopotkin kestää jos pitää hyvää huolta
Et oo ainoa :DD
- bosse pitääolla
Baotian o paras
- Honlei tai honda
mulla on ollut molemmat mankit ja molemmat toimii hyvin itse honleista pidän vähän enemmän
- skyteam / skygo
Suosittelen Skygoa. Kevyt, kuluttaa vähän, ja helppo ajaa, (sopii aloittelialle) .. Ja Suzuki PV on iha vitu tehokas..varsinki jos laittaa läppäpyty joka maksaa noin 100€ mutta sen jälkeen PV kulkee 70-90 km/h
Eli Skygo ja Suzuki PV. - 1,50 €/mopo
aikki on paska joka paska si paska pääle
- sarvikuonopassinpaa
lol
- honlei
Honleillä on tehokkain kone, joten osta ihmeessä honlei ja pistä isompaa kaasaria ja korvaa muu roska aidoilla osilla. Omat sähköt on monkeyseen helvetin helppo tehdä.
- Hondaboy
Minkä kokonen on honleissa kaasari ja paljonhan mahtaa maksaa? vai kannattaako ostaa mikulin 16mm mutta en tiedä kummankaan hintaa joten voiko joku kertoa noiden kaasuvaijerien hinnat. Kiitos =)
- Heeleemi
Koosta en tiiä mut eine kaasuvaijerit paljoo maksa.
- honlei.on.homo.paska
aito honda tietty! honleit yms skyteamit ja jingsenkut on iha paskoja kun ne jättää tielle ja moottorit hajoaa ._. osta ihmeessä aito
- Mankimies
Honda tietty!!!
- Hm & Spv fani
Minkä maalaisia nuo Honlei monkeyt on? ... en ole kuullutkaan.
Honda Monkey ja Suzuki PV on kyllä parhaita mitä tiedän.
Mikäli joku väittää että nuo Japanilaiset mopot on huonoja, niin miettikööt ketä keksi ensimmäisenä nämä tämän koon pienet mopot, ... Japanilaiset.
Minä en mene haukkumaan mitään Kiinalaisia, mutta kovia ovat kopio mallien teossa, laatu ei niissä kaikissa ole ollut samassa tasossa parannuksista huolimatta.
Mikäli harkitsisin Kiinalaista niin valitsisin SkyTeam Monkeyn. - honleiomistaja
Meillä on honlei ja vakiona kaikkein tehokkain manki eli siinä on 2.4kw ja kulkee tasasel 60 ja vikoja oli kauan sitten ku oli käyttämättömänä vuosia niin kaasaripuolella korjauksia tehtiin ja nyt on toimiminu ilman vikoja kolme vuotta sen jälkeen.
- Fukdat
Eikyl vakio taia olla
- saatana2212
mul honlei 72cc kulkenu se 7v saatanan hyvi. kestäny vitu pahaa raiskaustaki ja viä menee.
- Ana11
Itel on ktm sx85 2009 ja fantic tx 108 super rocket ja kummatki o ollu hyviä. Mankeista aito honda paras ja kiinalaisissa selvästi yksilö eroja.
- Jonnedk
Miulla on kuulkaas honlei manki eikä oo jättänänä kertaaka välille tai mittää ja tekniikka on 72cc 18mmkaasari 15-36 välit ja muuta hilpettä
- Anonyymi
Kyllä tuo minun honlei hyvi pelaa sähköt vaa meni uusiks ja sit o 110cc ja 22mm kaasutin ei oo jättäny kertaakaa tie poskee muuta ku bensa loppu kerra :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658