Runsaat kuukautiset

Anonyymi

Mulla alko kuukautiset viime kesänä ja siitä asti ollu runsaat ja pahenee vaan 😐. Päivisin selviän kyllä, käytän normaalia sidettä ja vaihdan parin tunnin välein mutta yöllä se helvetti alkaa. Pidän suojaavimpia yösiteitä mitä kaupasta löytyy mutta niitäkin joudun käyttämään kaksi yössä ja edelleen menee vuodot ohi. Ei edestä eikä takaa vaan kun side on vaan niin täysi niin valuu reisiä pitkin ja likaa kaikki paikat. Hyytymiä on myös paljon. Mites tästä nyt selviäisi?

4

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

E-pillerit vois auttaa tuohon.

• Anonyymi

Mene juttelemaan terkkarin kanssa asiasta tai varaa suoraan lääkäriaika. Hyvin runsaat kuukautiset aiheuttavat anemiaa. Eli asia pitää hoitaa!

• Anonyymi

Käy terkkkarilla

• Anonyymi

Tsemppiä, alkuaikoina menkat on runsaammat kuin vanhemmalla iällä. Itse teen niin, että laitan kahdet pikkarit päällekkäin menkkaöinä. Side pysyy paremmin paikoillaan. Siivekkeelliset siteet on parhaita ja näissäkin on paljon eroja, mikä sopii kellekin. Varulta joku suoja sänkyyn menkkojen ajaksi, jos sattuu tulemaan yli vuoto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      474
      1703
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1487
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1328
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      885
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      846
    7. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      726
    8. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      43
      724
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      712
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      691
    Aihe