Terve,
Tyhjensin vahingossa automaattisen täydennyksen luettelon Outlookissa komennolla "Tyhjennä automaattisen täydennyksen luettelo".
Miten saan takaisin käyttöön yhteystietoni ennakoivassa osoitteen syötössä, kun nyt se yhteystietoluettelo on tyhjennetty.
"Tyhjennä automaattisen täydennyksen luettelo"
5
2320
Vastaukset
- Anonyymi
Ota käyttöön edeltävänä iltana tehty levykopio tai backup.
- Anonyymi
Pitääkö koko sähköpostitiedosto (*.pst) palauttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö koko sähköpostitiedosto (*.pst) palauttaa?
Ei tietenkään, hae siitä varmuuskopiosi Outlook-kansiosta automaattisen täydennysluettelon (.nk2) tiedosto, ja palauta se kokonaisena, korvaten olemassa oleva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, hae siitä varmuuskopiosi Outlook-kansiosta automaattisen täydennysluettelon (.nk2) tiedosto, ja palauta se kokonaisena, korvaten olemassa oleva.
Jep, ok, kiitos.
- Anonyymi
Ei tyhjentäminen mitään lopeta. Jatka vaan hommia, niin kohta sinulla on taas käytössä entistä parempi luettelo.
Oletko koskaan tyhjentänyt roskakoria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919