Windows tulee poistumaan markkinolta hitaasti mutta varmasti, Microsoftin itsensä omasta toimesta.
Todisteena tästä on juuri julkaistu uusi WSL -versio. joka tuo Linuxin windowsiin, Nyt kun kaikki voivat opetella ja oppia Linuxin windowsia käyttämällä, niin muutaman vuoden kuluttua tietoturvaton Windows poistuu markkinoilta ja tietokoneista kokonaan, ja tilalla on vain Linux, ja ehkä vielä jopa Microsoft Linux...
Microsoft tappaa windowsin hitaasti...
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, saadaan varmaan paras Linux distro.
- Anonyymi
Microsoftilla on viime aikoina ollut tapana sössiä kaikki mihin koskee, jopa itse suuri ja mahtava NOKIA...
- Anonyymi
Jos Windows on viime aikoina nikotellut tavallistakin enemmän, kokeile hätäapuna tätä uutta ”Valinnaista laatupäivitystä”
Mikäli pc:n suorittimen kuormitus huitelee oudon korkealla, se voi kieliä joko haittaohjelmasta tai useimmiten vain päivittämisen tarpeesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Windows on viime aikoina nikotellut tavallistakin enemmän, kokeile hätäapuna tätä uutta ”Valinnaista laatupäivitystä”
Mikäli pc:n suorittimen kuormitus huitelee oudon korkealla, se voi kieliä joko haittaohjelmasta tai useimmiten vain päivittämisen tarpeesta.Hyvä neuvo linukshihhulille, joka ei varmasti käytä muuta kuin linuksia? Mutta käyttää tietenkin Windowsia enemmän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä neuvo linukshihhulille, joka ei varmasti käytä muuta kuin linuksia? Mutta käyttää tietenkin Windowsia enemmän!
Minun PC:n kuormitus ei voi huidella oudon korkealla, sillä olen alistanut windowsin Linuxin orjaksi virtuaalikoneeseen. Olen antanut windowsille käyttöön vain 4 corea, ja GPU Passthrough -ominaisuuden avulla voin myös pelata pelejä. Minun PC on turvassa koska Linux pitää windowsin tiukasti kahleissaan.
- Anonyymi
Jep, olis ihan jees Mikkis Linux, jonka päällä on oma UI ja yhteensopivuus-kerros vanhojen Win32-sovellusten kanssa, sitä odotellessa mennään perus Linuxilla/Wine:lla.
- Anonyymi
Joo, distron nimeksi vielä MiLi, eli Microsoft Linux... Tai MicLin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773701
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851648Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271405- 1591278
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut211076Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124959- 62785