Microsoft tappaa windowsin hitaasti...

Anonyymi

Windows tulee poistumaan markkinolta hitaasti mutta varmasti, Microsoftin itsensä omasta toimesta.

Todisteena tästä on juuri julkaistu uusi WSL -versio. joka tuo Linuxin windowsiin, Nyt kun kaikki voivat opetella ja oppia Linuxin windowsia käyttämällä, niin muutaman vuoden kuluttua tietoturvaton Windows poistuu markkinoilta ja tietokoneista kokonaan, ja tilalla on vain Linux, ja ehkä vielä jopa Microsoft Linux...

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, saadaan varmaan paras Linux distro.

      • Anonyymi

        Microsoftilla on viime aikoina ollut tapana sössiä kaikki mihin koskee, jopa itse suuri ja mahtava NOKIA...


      • Anonyymi

        Jos Windows on viime aikoina nikotellut tavallistakin enemmän, kokeile hätäapuna tätä uutta ”Valinnaista laatupäivitystä”
        Mikäli pc:n suorittimen kuormitus huitelee oudon korkealla, se voi kieliä joko haittaohjelmasta tai useimmiten vain päivittämisen tarpeesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Windows on viime aikoina nikotellut tavallistakin enemmän, kokeile hätäapuna tätä uutta ”Valinnaista laatupäivitystä”
        Mikäli pc:n suorittimen kuormitus huitelee oudon korkealla, se voi kieliä joko haittaohjelmasta tai useimmiten vain päivittämisen tarpeesta.

        Hyvä neuvo linukshihhulille, joka ei varmasti käytä muuta kuin linuksia? Mutta käyttää tietenkin Windowsia enemmän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä neuvo linukshihhulille, joka ei varmasti käytä muuta kuin linuksia? Mutta käyttää tietenkin Windowsia enemmän!

        Minun PC:n kuormitus ei voi huidella oudon korkealla, sillä olen alistanut windowsin Linuxin orjaksi virtuaalikoneeseen. Olen antanut windowsille käyttöön vain 4 corea, ja GPU Passthrough -ominaisuuden avulla voin myös pelata pelejä. Minun PC on turvassa koska Linux pitää windowsin tiukasti kahleissaan.


    • Anonyymi

      Jep, olis ihan jees Mikkis Linux, jonka päällä on oma UI ja yhteensopivuus-kerros vanhojen Win32-sovellusten kanssa, sitä odotellessa mennään perus Linuxilla/Wine:lla.

      • Anonyymi

        Joo, distron nimeksi vielä MiLi, eli Microsoft Linux... Tai MicLin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10717
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      140
      1914
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1315
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      940
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      880
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      828
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      679
    9. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      655
    Aihe