Onkos Petonen millainen paikka asua ja olla ?

Tarkoitus katsella asuntoa sieltä .

Hyvät ja huonot puolet mielestäsi ?

18

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhassa suapi kävellä.... jos halluut olla rauhassa... jos kähinöit ,niin ähinöit.

• Anonyymi

Ihan jees... niinkuin kaikki puhtoiset lähiöt

• Petoseen liittyy tiettyjä ennakkoluuloja.

Kun Posti vei taas kerran pakettini huitsin Nevadaan eli Petosen Lidlin pakettiautomaattiin lähdin kesäiselle reissulle noutamaan paketin. Päätin lähteä täysin ilman ennakkoluuloja.

Odotellessani paluubussia kymmenisen minuuttia oli aika tarkkailla ympäristöä. Bussipysäkin pleksiseinä oli ison tahran peitossa, näytti kun olisi vatsan sisältö tai jonkun pullon sisältö tyhjennetty pitkin pleksiä. Maassa heilui tuulenvireestä tyhjä puolen litran oluttölkki. Seuraavaksi ohi käveli tatuoitu, epämääräisen näköinen mies nahkaliiveineen. Hänen perässään tuli nuorempi mies joka joi olutta tölkistä ja hoiperteli kadun puolelta toiselle.

Tälläinen oli kesäinen retkeni Petoseen.

• Anonyymi

Kovinpa on rauhallista seutua, jos kymmenen minuutin aikana olet nähnyt vain kaksi kulkijaa.

• Anonyymi

Minäkin näin siellä bussipysäkin takana ukko kännissä😀Ja melko epämääräistä menoa. Ystäväni asuu Petosella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovinpa on rauhallista seutua, jos kymmenen minuutin aikana olet nähnyt vain kaksi kulkijaa.

ne on ne kaks jotka on joutunna herreemään aekasiin uamulla kelalla kääntiä varten. Muutenhan pulit nukkuu päevisin piätään selevemmäks ja melskoovat tuas sittä yöllä...

• Anonyymi

Poliisillakin on pahanlaatuinen ennakkoluulo. Kun pistää googleen ILTALEHTI ja Pelon korttelit, niin asiasta tulee lisää tietoa.

• Anonyymi

Miten Petosella esim. Kirveslahdessa voisi käydä uimassa yksin, kun sillä aikaa varastetaan rannalta kaikki pyyhkeet, jne. tavarat mitä ei voi ottaa uimaan mukaan...

• Anonyymi

Onko kalliita asuntoja? Onko vuokrataloja?

• Anonyymi

Kumpiakin löytyy. Ei muuta kuin valitset.

• Anonyymi

Petosella voi asua ja kuolla

• Anonyymi

Petosella ei ole hautausmaata.

• Anonyymi

Aina kun käyn petosella ystäväni luona kylässä niin kauppojen läheisyydessä tulee kamala vanhan kananmunan ja pierun haju mistähän tämä johtuu?

• Anonyymi

Muutin äskettäin Petosen alueelle ja ihmettelen tätä autolla revittelijöiden ja musiikin jumputtajien määrää. Varsin tahallaan särettyjä pakoputkiakin melusta päätellen yllättävän paljon.

• Anonyymi

En tiedä Petosesta oikeastaan mitään muuta kuin sen, että olen ajanut pyörällä Pyörönkaarta pitkin muutaman kerran ja olen selvinnyt sittä ihan kunnossa ja bussiln kyydissä myös.. Olen muuttamassa pois nykyisestä asunnosta ja olen miettinyt minne muuttaa, niin Petonen on mielestäni ihan ok.

• Anonyymi

Ei kannata Petoselle muuttaa, mulle tulee tästä alueesta aina mieleen Grand Theft Auto pelisarjojen omituisen vino maailma...

• Anonyymi

Atrainkujalla joku tehnyt vuosien saatossa säästösyistä tonttinsa rajalle useiden kuutioiden kaatopaikan, se kun ei näy minnekään.

• Anonyymi

Taas kaivellaan

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      87
      4275
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      209
      3414
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3056
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      82
      2776
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      383
      2485
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      184
      2153
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      40
      1692
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1625
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1428
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1412
    Aihe