Hei kaikki,
Jos olet tai olet hakemassa Sor Colorille töihin, niin älä edes harkitse. Työnjohto on epämamattimaista ja työntekijöitä syytetään heidän virheistään. Myös hoputtelu työajalla on helposti huomattavissa, jos et miellytä työnjohtoa. Suorastaan sanottuna sorrilla on työpaikka kiusaamista, vaikka toisin he väittävät.
Ja tämä heidän kesätyöntekijöiden haku, voi kuulkaa se on niin iso vitsi. Voi kuulostaa kivalta ihan kivalta idealta mennä parhaan kaverinsa kanssa maalaamaan , mutta työ on kaikkea muuta mitä väitetään. Sor Colorin taktiikka on siis se, että he rekryvät nuoria mahdollisimman paljon ja karsivat hitaimmat maalaajat viikon tai kahden sisään pois työmaalta. Älä siis odota pitkää työsuhdetta Sor Colorilta, jos et ole nopea tai et miellytä heitä.
Halusin kirjoittaa tämän keskustelun, sillä en halua muiden kokevan samaa kuin minä. Nuoria on nykyyän selkeästi todella helppo huijata, olisi pitänyt uskoa se jo aikoja sitten. Jos et siis halua vittumaista työnjohtoa ja työtä jossa koko aika kiire, niin VÄLTTELE SOR COLORIA!!!
Sor Color kohtelee asukkaiden taloja myös erittäin aliarvoisesti, olen nähnyt sen ite työntekijänä. Boikotoidaan siis kaikki tätä yritystä mahdollisimman paljon.
Kiitos, olen puhunut.
terveisin Sor Colorin vihaaja.
Sor Color Työnantajana on epärehellinen ja kiero
8
5633
Vastaukset
- Anonyymi
Eli olit hidas työntekijä ja et oletettavasti pärjännyt sen takia työssäsi, jolloin sait koeajalla potkut?
- Anonyymi
Suutuitko koska olet hidas maalaamaan. Itse olen jo kolmatta kesää maalannut tyytyväisenä.
- Anonyymi
Prikulleen näin toimivat edelleen. Alle 18v teetetään 12h ylikin päivää. Paperilla näyttää 8h, mutta käytännössä kannustetaan yli pitkiin päiviin. Ketään ei kiinnosta työntekijän jaksaminen. Perehdytys ala-arvoista, jota ei voi sanoa edes perehdyttämiseksi.
Ammattitaidotonta työnjohtoa.- Anonyymi
Yksi kittaa ja maalaa ikkunaa viikon, toinen päivän ja kolmas kolme tuntii ja yllätys;
jälki kaikilla SAMA! eli yhtä hyvä. Itse en tunne koko firmaa,luulisi olevan aika haasteellista
pyörittää kohteita kesällä keikka porukalla ja pitää asiakkaat tyytyväisinä.
- Anonyymi
Todella pettynyt pojan puolesta. Kilometrikorvaukset täyttä kusetusta ja perehdytys olematon ensikertaa maalaaville nuorille. Hoputusta ja ylimielistä vähättelevää käytöstä työnjohdon puolelta. En mitenkään voi suositella!
- Anonyymi
Eikö tämän yrityksen nimi ole Sorcolor eikä Sor Color? Olen ylipäätään yllättynyt että olet noilla kirjoitustaidoilla saanut edes työhakemuksen tehtyä jolla olet päässyt töihin. Aion pistää hakemusen sisään, vaikka tämän ketjun luinkin.
- Anonyymi
Olen ollut alalla yli 20 vuotta ja kuullut yhtä sun toista kyseisestä firmasta. Suosittelen kaikille jotka ovat menossa kyseiseen firmaan töihin tai ovat jo töissä, tutustumaan rakennusliitonsivuilla alan työehtosopimukseen ja oikeuksiin. Myös rakennusliittoon liittyminen on suositeltavaa (25€/kk) ja täten saat liiton tuon ja avun ongelma tilanteissa.
- Anonyymi00009UUSI
Itse lopettanut tuossa firmassa ehkä 7. vuotta sitten enkä takaisin ole kaivannut ja mitä keskustelua lukenut niin ilmeisesti sama meno jatkuu. Toimin mm. myyjänä sekä maalarina. Yhden kauden syksynä hoputettiin myymään vielä tiilikattoja vaikka maalauskausi alkoi olemaan aivan lopussa. Varmistelin että saadaanhan nämä kohteet tehtyä kun laitan naamaani pantiksi lupailemalla ja johdosta ilmoitettiin että tottakai saadaan tehtyä. Noh... laskutus toimi kolmessa osassa jotka taisivat olla 20% heti kaupan teon jälkeen 70% kun työ oli aloitettu ja 10% kun lopputarkastus oli tehty. Lopputulos kuitenkin oli se että minut laitettiin itse ilmoittamaan asiakkaille että emme ehdikään tehdä enää samana vuonna pinnoitusta mutta tulisin myrkyttämään katon ja vaihtamaan rikkinäiset tiilet kuitenkin, joka siis tarkoitti sitä että urakasta saatiin laskutettua 20% + 70% =90% hinnasta vaikka lopputyö tehtiin vasta seuraavana vuonna. Niille jotka eivät tiedä niin myrkytys katolle on sitä että pumppupullosta hiukan suihkittiin benac50 myrkkyä katolle joka kesti n.20 minuuttia. Tämä nyt oli yksi esimerkki kyseisen firman touhuista ja kusetuksista. Ulospäin saadaan maalattua kuva mitä mahtavimmasta ja positiivisemmasta porukasta mikä todellisuudessa on lestadiolaisveljesten pyörittämä hyvävelikerho. Lähes joka kerta sai palkkansa tarkastaa ja korjata/oikaista. Järkyttävä firma hyi vittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1328406Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur5047677SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2235724Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en1004813Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1474674Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1724536Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1114508Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254385Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr144236Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03850