Poliisi epäilee nuoria entistä vakavammasta rikollisuudesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d94cf5c2-8c73-4506-a3e5-f0011320fdc7
En ihmettele yhtään vaikka näin olisi. On niin paljon kirjoitettu esim. maahanmuuttajataustaisista jengeistä pääkaupunkiseudulla.
Poliisi selvittää, onko lapsilla ja nuorilla järjestäytynyt rikollisryhmä Itä-Uudellamaalla
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kehitys, joka Ruotsissa on jo pitkälti kadonnut hallinnasta monilla alueilla.
Tuo on erittäin positiivista, että poliisi pyrkii jo tainnuttamaan kehityksen karkaamasta käsistä. Erittäin iso plussa poliisille. - Anonyymi
Näinkö ihmiskunta kehittyy viisaammaksi, vai? Viime vuosisadalla tiedon tallentaminen kehitttyi, luultiin ihmisen viisastuvan, 70- luvulla oletettiin inhimillisyyden lisääntyvän, luoden hyvinvointia pallollamme. Pahoinvointi ja ahdistus arkipäivää kaikkialla.
- Anonyymi
Uusnatsien värväämää ja kouluttamaa nuorisoa epäilemättä.
Persutkin tykkää kun heidän yhteistyökumppaninsa saavat häiriötä
aikaan yhteiskunnassa.- Anonyymi
Medioissa on ollut kirjoituksia pääkaupunkiseudun maahanmuuttajataustaisista jengeistä. Liittyy todennäköisemmin niihin.
- Anonyymi
"Ei me olla enää Ruotsin tiellä, vaan me ollaan jo siellä" – ennaltaehkäisevät toimet eivät enää auta jengiytymiseen, täräyttää asiantuntija.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ei-me-olla-enaa-ruotsin-tiella-vaan-me-ollaan-jo-siella-ennaltaehkaisevat-toimet-eivat-enaa-auta-jengiytymiseen-nain-vakivaltarikosten-tekijoita-tuetaan-aggredi-menetelmalla/8235422
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996