Aurinkomatkat on perunut kaikki kesäkuun matkat etelän kohteisin ja muut firmat todennäköisesti seuraavat,ja miten sitten heinäkuu..kyllä se niin on ettei matkailu piristy ennen kuin rajoitukset on poistettu,sama koskee risteilyjä
Matkailu jumissa
8
146
Vastaukset
- Anonyymi
Matkan voi tehdä myös ihan omin neuvoin (jos osaa).
- Anonyymi
Minä "osasin"! Ja lisäksi ennakoin tämän koronatilanteen jo vuonna 2006 helatorstaina. Katsoin, että missä sitä aurinkoa tosiaan olisi. Juuri edellisenä iltana oli aurinko laskenut viimeisen kerran kolmeen kuukauteen Norjan Hammerfestissä. Ensi keskiviikkona se aurinko tekee taas saman tempun täällä. Aurinkolomaa on ollut nyt siis jo 15v yhteen pötköön. Kaikin puolin suvereeni lomaratkaisu. Eläkekertymänkin napit ovat olleet "koilliseen" sen koko 15v. Niitä eläkeläisille tarkoitettuja "halpismaita" on putkahdellut sillä vauhdilla, että alkaa olla maapallollinen täynnä, kun muutaman vuoden päästä eläköidyn. Yksi vahva ehdokas löytyy etelästä (Suomi). Tervetuloa Hammerfestin aurinkorannoille ja ottakaa varmuudenvuoksi verokortti mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä "osasin"! Ja lisäksi ennakoin tämän koronatilanteen jo vuonna 2006 helatorstaina. Katsoin, että missä sitä aurinkoa tosiaan olisi. Juuri edellisenä iltana oli aurinko laskenut viimeisen kerran kolmeen kuukauteen Norjan Hammerfestissä. Ensi keskiviikkona se aurinko tekee taas saman tempun täällä. Aurinkolomaa on ollut nyt siis jo 15v yhteen pötköön. Kaikin puolin suvereeni lomaratkaisu. Eläkekertymänkin napit ovat olleet "koilliseen" sen koko 15v. Niitä eläkeläisille tarkoitettuja "halpismaita" on putkahdellut sillä vauhdilla, että alkaa olla maapallollinen täynnä, kun muutaman vuoden päästä eläköidyn. Yksi vahva ehdokas löytyy etelästä (Suomi). Tervetuloa Hammerfestin aurinkorannoille ja ottakaa varmuudenvuoksi verokortti mukaan.
Mikä on verokortti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on verokortti?
Verokortti ei koske sinua. Se koskee vain niitä, jotka joutuvat syystä tahikka toisesta menemään töihin. Kysy seuraavaksi: Mikä on työ? No se on savon murteen versio sanasta "te". Ja vielä kerran: No mikäs se "te" sitten on? No se taas on sellainen keskus (TE-keskus), jonka kautta saat kaikki korvauksesi. Näillä pärjäät!
- Anonyymi
Matkailun suhteen olemme täysin rokotteiden varassa. Matkailu vapautuu kunnes nuorimmatkin ikäryhmät on rokotettu.
- Anonyymi
Matkailu vapautuu kun valtiovalta niin päättää. Rokotkset on eri asia.
- Anonyymi
Kotimaanmatkailua tulee rasittamaan liikennepoltoaineiden korkeat hinnat. Tästä me matkailualan yrittäjät joudumme kärsimään kun kotimaiset matkailijat eivät käytä tai käyttävät hyvin rajoituksin meidän palveluja vaan mielummin säästävät ulkomaan matkailuun ja lentämiseen eri lomaparatiiseihin.
- Anonyymi
Bensan ja naftan hinnat eivät ole nousseet kuin ehkä vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439