Matkailu jumissa

Anonyymi

Aurinkomatkat on perunut kaikki kesäkuun matkat etelän kohteisin ja muut firmat todennäköisesti seuraavat,ja miten sitten heinäkuu..kyllä se niin on ettei matkailu piristy ennen kuin rajoitukset on poistettu,sama koskee risteilyjä

8

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matkan voi tehdä myös ihan omin neuvoin (jos osaa).

      • Anonyymi

        Minä "osasin"! Ja lisäksi ennakoin tämän koronatilanteen jo vuonna 2006 helatorstaina. Katsoin, että missä sitä aurinkoa tosiaan olisi. Juuri edellisenä iltana oli aurinko laskenut viimeisen kerran kolmeen kuukauteen Norjan Hammerfestissä. Ensi keskiviikkona se aurinko tekee taas saman tempun täällä. Aurinkolomaa on ollut nyt siis jo 15v yhteen pötköön. Kaikin puolin suvereeni lomaratkaisu. Eläkekertymänkin napit ovat olleet "koilliseen" sen koko 15v. Niitä eläkeläisille tarkoitettuja "halpismaita" on putkahdellut sillä vauhdilla, että alkaa olla maapallollinen täynnä, kun muutaman vuoden päästä eläköidyn. Yksi vahva ehdokas löytyy etelästä (Suomi). Tervetuloa Hammerfestin aurinkorannoille ja ottakaa varmuudenvuoksi verokortti mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä "osasin"! Ja lisäksi ennakoin tämän koronatilanteen jo vuonna 2006 helatorstaina. Katsoin, että missä sitä aurinkoa tosiaan olisi. Juuri edellisenä iltana oli aurinko laskenut viimeisen kerran kolmeen kuukauteen Norjan Hammerfestissä. Ensi keskiviikkona se aurinko tekee taas saman tempun täällä. Aurinkolomaa on ollut nyt siis jo 15v yhteen pötköön. Kaikin puolin suvereeni lomaratkaisu. Eläkekertymänkin napit ovat olleet "koilliseen" sen koko 15v. Niitä eläkeläisille tarkoitettuja "halpismaita" on putkahdellut sillä vauhdilla, että alkaa olla maapallollinen täynnä, kun muutaman vuoden päästä eläköidyn. Yksi vahva ehdokas löytyy etelästä (Suomi). Tervetuloa Hammerfestin aurinkorannoille ja ottakaa varmuudenvuoksi verokortti mukaan.

        Mikä on verokortti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on verokortti?

        Verokortti ei koske sinua. Se koskee vain niitä, jotka joutuvat syystä tahikka toisesta menemään töihin. Kysy seuraavaksi: Mikä on työ? No se on savon murteen versio sanasta "te". Ja vielä kerran: No mikäs se "te" sitten on? No se taas on sellainen keskus (TE-keskus), jonka kautta saat kaikki korvauksesi. Näillä pärjäät!


    • Anonyymi

      Matkailun suhteen olemme täysin rokotteiden varassa. Matkailu vapautuu kunnes nuorimmatkin ikäryhmät on rokotettu.

      • Anonyymi

        Matkailu vapautuu kun valtiovalta niin päättää. Rokotkset on eri asia.


    • Anonyymi

      Kotimaanmatkailua tulee rasittamaan liikennepoltoaineiden korkeat hinnat. Tästä me matkailualan yrittäjät joudumme kärsimään kun kotimaiset matkailijat eivät käytä tai käyttävät hyvin rajoituksin meidän palveluja vaan mielummin säästävät ulkomaan matkailuun ja lentämiseen eri lomaparatiiseihin.

      • Anonyymi

        Bensan ja naftan hinnat eivät ole nousseet kuin ehkä vähän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe